![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,071
|
![]() Cytat:
Jak komuś ma to poprawić samopoczucie - to może sobie wymieniać ten płyn nawet raz do roku - np. na wiosnę... BTW - jest w tym aucie jeszcze bateria trakcyjna. Też "się starzeje"... Dla "zapobiegliwych" jest więc tu jeszcze jedno SPORE pole do popisu w zakresie "zapobiegania potencjalnym problemom"... "Kto bogatemu zabroni"...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 17-08-2023
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK 5
Silnik: Hybryda
Rocznik: 2019
Postów: 2
|
![]()
Dzięki za poradę. Rezygnuje z wymiany . Mam przejechane mniej. Pozdrawiam, mm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Raszyn
Model: C-Max Energi
Silnik: 2.0 plugin hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 509
|
![]() Cytat:
Podpisuje się pod tym. U nas w kraju jest wielu domorosłych 'mechaników' którzy wiedzą lepiej od producenta auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Często nawet nie mając zbytnio pojęcia o mechanice Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jednym z takich przykładów jest wymiana rozrządu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wielokrotnie już słyszałem, że rozrząd się wymienia co 60kkm i już. Po prostu 60kkm i tak... niezależnie od konstrukcji silnika, tego czy jest pasek, czy łańcuch czy pasek i łańcuch etc. Niezależnie od marki, roku produkcji, rodzaju silnika, warto wymienić co 60kkm i tyle - bo nie zaszkodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|