![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 03-11-2007
Skąd: Rzeszów
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 1999
Postów: 57
|
![]()
Jak ustawić linki przy lewarku skrzyni biegów?Manual
Ostatnio edytowane przez deku ; 04-03-2016 o 09:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Galaxy Mk1
Silnik: 2.0 + LPG
Rocznik: 1995
Postów: 100
|
![]()
sprecyzuj pytanie, w temacie jest lewarek a w pytaniu linki, napisz co potrzebujesz zrobic lub co zrobiłes, mysle ze bedzie łatwij o odpowiedz na pytanie, pozdrawiam :fcp12
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-07-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 90
|
![]()
wymieniałem 3 lata temu plastikową panewkę, w której porusza się kulka mocowana na końcu lewarka. O ile dobrze pamiętam, to cały mechanizm wybierania biegów jest przykręcony 4 śrubami do podłogi. Trzeba odkręcić mechanizm, aby dostać się do końcówek linek. Do lewarka dochodzą dwie linki, których pancerze są zamocowane jakimiś zaczepami do podłogi. Koniec linki ma gwint, na który jest wkręcony czarny plastikowy zaczep ze sprężynką. Koniec zaczepu łączy się z lewarkiem - mały sworzeń kulisty (w zaczepie jest mała panewka na końcu lewarka mała kulka). Aby zmienić kąt lewarka biegów, trzeba cofnąć palcami plastikową blokadę, którą dociska sprężynka i następnie zdjąć panewkę z kulki. Wkręcając lub wykręcając plastikowy zaczep na gwincie wydłuża/skraca się linkę, co za tym idzie zmienia kąt lewarka.
Oczywiście, wcześniej trzeba zdjąć plastikową konsolę - pod popielniczką są chyba blachowkręty. Po podniesieniu elastycznej osłony lewarka znajdziesz tam jakieś śruby, które trzymają konsolę z tyłu, sorry, ale nie pamiętam jak dokładnie jest to mocowane. Na pewno nie ma z tym większego problemu. Przy rozebraniu tego, warto wymienić starą wyrobioną panewkę, kosztuje kilkanaście złotych. pozdro |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-11-2006
Skąd: Ziemia Lubuska
Model: Citroen C8
Silnik: 2.2 HDI
Rocznik: 2005
Postów: 1,724
|
![]()
tak obrazowo :fcp4
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-07-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 90
|
![]()
A ja się tak namęczyłem a tu coś mi się pop... Na końcu linek nie ma gwintów! Te czarne zaczepy to 25, 26 i nie są jak widzę regulowane. Jutro sprawdzę. W takim razie przypuszczam, że cała podstawa 19 ma podłużne otwory na śruby i przesuwa się do przodu/tyłu. Lewarek wtedy się odchyla. Za dużo aut i mi się z czymś innym pomyliło.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 19-07-2007
Model: galaxy
Silnik: 1,9tdi
Rocznik: 1996
Postów: 491
|
![]()
masz tu opis regulacji - nie zawsze musi byc gwint aby regulowac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 03-11-2007
Skąd: Rzeszów
Model: Seat Alhambra
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 1999
Postów: 57
|
![]()
Super dzienki. Ustawiłem lewarek na czuja narazie chodzi i nie zgrzyta.
|
![]() |
![]() |