![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Mosina
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 2001
Postów: 157
|
![]()
Ostatnio walczyłem z powietrzem w paliwie i udało się uszczelnić uklad paliwa. Ale teraz samochód stracił moc - brak efektu załączenia dodatkowej dawki paliwa przez turbo. Wężyk do boostra i sam booster sprawdzony wszystko ok.(membranek nie wymienialem) więc wykręciłem śrubę na boosterze niecałe 1/4 obrotu i moc wróciła - ale na wolnych obrotach trzęsie silnikiem i dymi na szaro. Silnik ostatnio glośniej pracuje. Czy powinienem jednak wymienić membrany boostera, czy to coś innego - wtryski? Od czego radzicie zacząć?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
![]()
Od filtra powietrza.Wygląda,że auto dostaje za dużo paliwa.
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Mosina
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 2001
Postów: 157
|
![]()
Filtr powietrza sprawdziłem ( ma 7tyś.przejechane ) i tam jest ok, wymieniłem membrany boostera. Jak wymieniałem przewody paliwowe to odłączyłem przepływkę jak sprawdzałem przewód przy turbo i nie wiem jak to się stało, że jej nie podłączyłem. Dodatkowo zrobiłem reset kompa i wszystko wróciło do normy.
|
![]() |
![]() |