Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-05-2009, 07:49   #11
Joker007
ford::average
 
Zarejestrowany: 08-11-2007
Skąd: Gliwice
Model: Focus C MAX
Silnik: 2.0 TDCi 175 KM 405 NM
Rocznik: 2004
Postów: 170
Domyślnie Odp: Kopcenie

Pytanie do kolegi marcin74. Napisałeś ze odlaczyłes przepływomierz na stałe ?? ja tez odłaczylem na chwile i faktycznie mniej dymu ale co za tym idzie mniej mocy. Powiem tak dziewczyna ma forda pume i miała problem z przepływka i wiecie co zrobilem - wymontowałem i te microrezystorki przeczyscilem po zalozeniu inne auto. w ten sposob zaoszczedzilem 300 zł. Tylko ze puma to benzyna a tu diesel.

Joker007 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-05-2009, 11:10   #12
cinek_sw
ford::average
 
Avatar cinek_sw
 
Zarejestrowany: 22-03-2009
Skąd: Leszno
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 95
Domyślnie Odp: Kopcenie

Cytat:
Napisał Joker007 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
2.0 TDCi. wczesniej delikatnie kopcil a jak z hamowni zjechał i sie przejechalem to fajnie sie jezdzi ale jak spojze w lusterko to masakra Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A tu znalazłem cytat z ich stronki:
Cytat:
W silnikach TDI ograniczeniem nie są wartości mocy (momentu), ale dymienie, które powinno być równe i niewielkie w całym zakresie obrotów. Nic tak źle nie świadczy o osobie tuningującej, jak samochód, który po wciśnięciu gazu wytwarza wokół siebie zasłonę dymną. Tylko nieliczne firmy potrafią zmodyfikować program tak, aby samochód nie dymił a zarazem osiągał dobre parametry.
W takim razie jedź do nich i niech poprawiają...
cinek_sw jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-05-2009, 20:04   #13
marcin74
ford::average
 
Avatar marcin74
 
Zarejestrowany: 09-04-2009
Skąd: gdynia
Model: focus c max
Silnik: 1,6 tdci 85000km
Rocznik: 2004
Postów: 118
Domyślnie Odp: Kopcenie

do kolegi Jooker007, powiemtobie że nie odczuwam różnicy może cut więcej pali ale nie wiem do końca
marcin74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2009, 13:24   #14
Joker007
ford::average
 
Zarejestrowany: 08-11-2007
Skąd: Gliwice
Model: Focus C MAX
Silnik: 2.0 TDCi 175 KM 405 NM
Rocznik: 2004
Postów: 170
Domyślnie Odp: Kopcenie

to czyli jesli przepływka jest wyłączona to on zaciaga maxymalnie duzo powietza potrzebnej do mieszanki ?? A jak to wkoncu jest z tym EGR ?? Bo juz sie chciałem zdecydowac to na forum duzo osob pisało ze bedzie wyskakiwał błąd.
Joker007 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2009, 13:46   #15
ledor
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-02-2008
Skąd: Strzelce Opol.
Model: c-max
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 29
Domyślnie Odp: Kopcenie

Czy ktoś z forumowiczów chipował 1,6 TDCi i jakie są efekty? Ledor
ledor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2009, 14:08   #16
mch12
ford::advanced
 
Avatar mch12
 
Zarejestrowany: 09-02-2009
Skąd: W-wa,Pr.Płn
Model: mondeo kombi
Silnik: 2,0 tdci (FL),webasto
Rocznik: 2003,XII,2004
Postów: 371
Domyślnie Odp: Kopcenie

Witam,
gdzie jest ten zawór EGR , żeby go przeczyścić ?
nic się nie dzieje ale warto wiedzieć
ad. kopcenia to mój normalnie nie kopci ale jak mu przycisnę na III to czarna chmurka się pojawi
mch12 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2009, 14:20   #17
Joker007
ford::average
 
Zarejestrowany: 08-11-2007
Skąd: Gliwice
Model: Focus C MAX
Silnik: 2.0 TDCi 175 KM 405 NM
Rocznik: 2004
Postów: 170
Domyślnie Odp: Kopcenie

powiem ci tak ja dałem do przeczyszczenia było mniej dymu ale po 3000 km znowu to samo ja chce sie zdecydowac na zaslepienie tego zaworu tylko nie wiem czy blad nie wyskoczy ;/
Joker007 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2009, 15:42   #18
mch12
ford::advanced
 
Avatar mch12
 
Zarejestrowany: 09-02-2009
Skąd: W-wa,Pr.Płn
Model: mondeo kombi
Silnik: 2,0 tdci (FL),webasto
Rocznik: 2003,XII,2004
Postów: 371
Wink Odp: Kopcenie

Cytat:
Napisał Joker007 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
powiem ci tak ja dałem do przeczyszczenia było mniej dymu ale po 3000 km znowu to samo ja chce sie zdecydowac na zaslepienie tego zaworu tylko nie wiem czy blad nie wyskoczy ;/
No ja raczej go zaślepiać nie będę , wydaje mi się że nie tędy droga.Wg mnie jest to tylko doraźny sposób, który może "zaowocować" przy innych podzespołach.
Skoro wymyślono rozwiązanie w ten sposób to wyraźnie tak musi być, a z tego co pamiętam z lekcji to potocznie turbosprężarka ( książkowo : turbodoładownie[ a tak jest w 2,0 tdci]) musi mieć zarówno świeże powietrze sprężone jak i doładowne ciepłe powstałe w wyniku wydalania spalin , diesel pracuje na zasadzie wysokiego ciśnienia i wysokiej temp. spalania - tylko wtedy dochodzi do pełnego spalenia mieszanki .

Znawcą nie jestem, ale nie chciałbym też w tym wypadku poprawiac konstruktorów
nie chcę tu oczywiście nikogo namawiać , każdy robi to co chce - tylko takie moje logiczne przemyślenia
mch12 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2009, 16:56   #19
Joker007
ford::average
 
Zarejestrowany: 08-11-2007
Skąd: Gliwice
Model: Focus C MAX
Silnik: 2.0 TDCi 175 KM 405 NM
Rocznik: 2004
Postów: 170
Domyślnie Odp: Kopcenie

Ale tobie tez kopci ?? Co zamierzasz ?
Joker007 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2009, 17:32   #20
mch12
ford::advanced
 
Avatar mch12
 
Zarejestrowany: 09-02-2009
Skąd: W-wa,Pr.Płn
Model: mondeo kombi
Silnik: 2,0 tdci (FL),webasto
Rocznik: 2003,XII,2004
Postów: 371
Domyślnie Odp: Kopcenie

nie Joker007 nie kopci ,włączyłem się do dyskusji tzn. jak go przciągnę 3-5 tys. to coś tam puści czarnej chmurki ale "przeźroczystej" - nie żeby załona dymna
ale jest to normalne, ;ale tak czysto teoretycznie gdyby tak potrzymać na 4,0-5,5 tys. podczas jazdy to kopcenie prwdopodobnie by ustało a to dlatego że miesznka ta "zła" już by się wypaliła - mam na myśli zdrowy silnik
mch12 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:44.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.