![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-02-2009
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: MONDEO MK3
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 63
|
![]()
Witam
Mam problem jak większość właścicieli mondea MK3 2.0TDCi 130HP, czyli szarpanie autem. Otórz zaczęło się od poszarpywania na biegu jałowym silnika i zimnym silniku. Później już na ciepłym i to coraz mocniej. Oddałem samochód na kompa i wyszłedł błąd na listwie wtryskowej(czy jak to tam się nazywa) Wynik badania 2 wtryski leją i 2 zaczynają , więc zregenerowałem je(wszystkie 4-ry), wyczyścili mi bak i wymieniono filtr paliwa. Dodatkowo pompa nadawała sie tez do regeneracji więc i to naprawili mi. Kolejny był przepływomierz, więc i to już mam nowe w samochodzie. Poszarpywanie na trochę zmalało lecz po przejechaniu 1000km znów zaczął się problem nasilać. Jutro jade na reklamację. Przez telefon powiedzieli mi że 1-dną świece mam do wymiany i to może być to. No i żebym wymienił olej(oczywiście u nich) bo jak wtryski lały to napewno do oleju ropa się dostała. Ale na bagnecie nic a nic stan nie wzrósł - więc to wydaje mi się być ściemą. Komp nie pokazuje żadnych błędów. Na metode prób i błędów mechaników Hładka w Gorzowie wydałem już 5100pln. Może już ktoś borykał się z podobnym problemem??? Bo na wiecej kombinacji nie mam kasy... Forumowiczom z podpowiedziami typu temat już był wiele razy wałkowany z góry dzię kuję za pomoc, ale trochę już czytam to forum i narazie nic podobnego nie znalazłem a jak już coś był o to niestety nie tak jak u mnie... Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam / Adrian
__________________
był MONDEO MK2 '98 1,8 115KM jest MONDEO MK3 '04 2,0 TDCi 130KM CB: TTI 880 antena: SIRIO ML 145 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
|
![]()
jak wtryski byly badane-proba przelewowa?
gdzie regenerowales i jaka metoda? Logicznie rzecz biorac to niepotrzebnie wymieniane byly elementy o ktorych wspomniales bo usterka wciaz istnieje, no chyba ze teraz zachowuje sie inaczej niz przed naprawa. Czy zauwazyles roznice w zachowaniu auta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-02-2009
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: MONDEO MK3
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 63
|
![]() Cytat:
__________________
był MONDEO MK2 '98 1,8 115KM jest MONDEO MK3 '04 2,0 TDCi 130KM CB: TTI 880 antena: SIRIO ML 145 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
|
![]()
a wpisali nowe kody wtryskow?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-02-2009
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: MONDEO MK3
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 63
|
![]() Cytat:
Jest możliwość że to inna część mechaniczna???
__________________
był MONDEO MK2 '98 1,8 115KM jest MONDEO MK3 '04 2,0 TDCi 130KM CB: TTI 880 antena: SIRIO ML 145 Ostatnio edytowane przez graczyk77 ; 11-05-2009 o 19:25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
|
![]()
jestes PEWNY? po regeneracji powinien byc nadany nowy kod ktory nastepnie trzeba wpisac do ECU. No mysle ze tak bo napisales ze zrobiles 1000km. Do ilu km bylo dobrze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-02-2009
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: MONDEO MK3
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 63
|
![]()
w SUMIE TO JAKIEŚ 150KM
ALE BYŁEM W TRASIE I NIE MOGŁEM JUŻ WRÓCIĆ
__________________
był MONDEO MK2 '98 1,8 115KM jest MONDEO MK3 '04 2,0 TDCi 130KM CB: TTI 880 antena: SIRIO ML 145 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
|
![]()
Jesli kody nowe kody po regeneracji zostaly nadane i wprowadzone to mysle ze jest ok z wtryskami. Rowniez to ze napisales diagnostyka NIE WYKAZALA ZADNYCH BLEDOW wskazuje ze czujniki tez sa OK. Pozostaja wedlug mnie 2 mozliwosci palwo ktore zatankowales jest chrzczone albo dostaje sie powietrze do ukladu paliwowego. Sprawdz jeszcze szczelnosc samego silnika- czy nie ma gdzies pekniecia. Ktos na forum pisal o problemach z peknietym kolektorem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-02-2009
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: MONDEO MK3
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 63
|
![]()
Paliwo też raczej odpada bo na kilku różnych stacjach tankowałem TYLKO VERVE
Z tą szczelnością może coś być nie tak - zobaczymy może coś jutro wyjdzie.???
__________________
był MONDEO MK2 '98 1,8 115KM jest MONDEO MK3 '04 2,0 TDCi 130KM CB: TTI 880 antena: SIRIO ML 145 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Postów: n/a
|
![]()
witam.
U mnie też dzieje się coś dziwnego. Dymi na czarno z rury jak przygazuję. Nie ma jednak problemu z odpalaniem, zużycie paliwa bez zmian. Moc troszke mniejsza. Najczęściej widzę dymek jak mam pełny zbiornik, gdy wyjadę do połowy dymu nie ma. Być może to tylko zbieg okoliczności. W piątek wymienię zasyfiony już filtr powietrza i filtr paliwa (bez jego wymiany przyjechałem 70 tys. km). Mam nadzieję, że to wystarczy, choć sprawdzenie wtrysków będzie chyba konieczne. Co o tym sądzicie? |
![]() |