![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-06-2009
Skąd: Słupsk
Model: inny
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: ----
Postów: 13
|
![]()
Witam
od paru dni foka zaczela dużo palic i nie ma mocy(160 max).Normalnie średnią miałem 6,5l a teraz 9l. Sprawdziłem już chyba wszystko,wtryski ok,katalizator ok jedynie co mnie martwi to przepływomierz. Jak go odłącze nie nie ma zadnej reakcji.Na wolnych obrotach wyczytałem powinno być napięcie 0,8V u mnie jest 1.8V na wyższych obrotach jest ok 4,V. Bałwanki sa ok twardnieja,wszystkie wezyki od podcisniena ok, I jeszcze jest tak ,ze przy gwałtownym przyspieszaniu szarpie-czy to bedzie przepływomierz. Stało sie to z dnia na dzien. Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 12-03-2014 o 22:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
tak wyglada ze to przeplywomierz ;] wlasciwie sam do tego juz doszedles odlaczajac go Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-06-2009
Skąd: Słupsk
Model: inny
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: ----
Postów: 13
|
![]()
A mozecie sprawdzic u siebie jaki jest efekt jak odłączycie przepływke.U mnie jak chodzi na wolnych obrotach i odłącze ja to zero reakcji. Tylko ,ze parametry ma prawie w normie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-12-2008
Model: Focus
Silnik: 1.8 Tddi
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Ostatnio u wujka były podobne problemy, problemem był czujnik temperatury powietrza( niewiem czy to nie przypadkiem przepływka)
Na kompie pokazywalo temp -40stopni, a po zalozeniu nowej od razu 12 na + Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pozdro |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
![]() Cytat:
przy zdrowej by zgasł (tak było u mnie) przy okazji po ponownym pomiarze na hamowni przybyło 5KM i ok 10NM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus ![]() Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-06-2009
Skąd: Słupsk
Model: inny
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: ----
Postów: 13
|
![]()
Wymieniłem przepływke,przestał szarpać,ale dalej muł.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-06-2009
Skąd: Słupsk
Model: inny
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: ----
Postów: 13
|
![]()
Zatkałem dokładnie Egr i POWER IS BACK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-10-2007
Model: MK3 Kombi GHIA Aut.
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
![]()
Cóż jeśli nie pali się kontrolka świec żarowych i komputer nie wskazuje żadnego błedu - dodatkowo jeśli zalełeś dobre paliwo .....
Sprawdziłbym tak: 1) wymiana filtra paliwa (tylko nie jakiś filtron czy inny wynalazek). Polecałbym tu coś z np Kia (pasują bez problemu) Jeśli to nie pomoże to stawiam na któryś z czujników ciśnienia paliwa - w wypadku Commom rail są dwa jeden w listwie drugi na pompie - jeśli masz ostrzęt delhi będzie to taki z brązową wtyczką. 3) ostatnia możliwość sterownik turbosprężarki. Jeszcze jedno jak sprawdzałeś wtryski? Z tego co pamiętam odłącza się czujniki paliwa (wtedy pompa daje max ciśnienie) i kręci silnikiem (około 9sec) mierząc przelew na każdym wtrysku. Jeśli nie ma przelewu wtryski są idealne. jeśli jest większy niż 20 cm to trysk jest do wymiany. Ciekawi mnie jak Ty to sprawdzałeś. Ostatnio edytowane przez maniek1974 ; 29-06-2009 o 10:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-06-2009
Skąd: Słupsk
Model: inny
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: ----
Postów: 13
|
![]()
Tak jak pisałes robiłem test przelewowy. Filtr wymieniałem z miesiac temu(orginal Boscha). co do turbiny to tylko kompem mysle mozna sprawdzic. Ten z brazowa wtyczka byl wymieniony z 0,5 roku temu.Po zatkaniu Egru lepiej sie zbiera z niskich obrotow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-10-2007
Model: MK3 Kombi GHIA Aut.
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
![]()
I co mam napisać.... podłącz pod kompa i zobacz jakie błedy wywala. Wtedy będziemy się zastanawiać :/
Kody błędów i możliwe usterki troszkę naprowadzą ... Wiele rzeczy już przerzuciłeś więc w końcu się trafi. Generalnie została Ci turbosprężarka - na w dużej mierze odpowiada za moc. To jednak droga sprawa dość. Wywal 100 zł na podłączenie do kompa spisz błędy i pomyślimy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |