![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: Poznań
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2006
Postów: 19
|
![]()
Ostatnio byłem u mechanika, wyciągnął przewód z EGR (zaślepił go tymczasowo śrubą i tak sobie dyndał nie podłączony), ale podczas jazdy nie zauważyłem zmian, nadal słabiej przyspieszał i silnik głośno pracował po przekroczeniu 2000 obr, więc spowrotem wężyk podczepił do egr, zauważył że przy EGR jest wilgotno - tak jakby przepuszczał i stwierdził że zaślepienie nic nie da i trzeba by cały zawór z kolektorem wymienić. Chyba będę zmuszony wymienić (może na jakąś używkę), tylko nie wiem czy oprócz tego coś jeszcze wymienić związanego z egr-em.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::average
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 27-01-2006
Skąd: Kielce
Model: Ford Kuga Mk1
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 184
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: Poznań
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2006
Postów: 19
|
![]()
pit76 - jeżeli EGR jest uszkodzony (otwarty) to tylko nadaje się do wymiany? zaślepienie nic nie da? Czy tylko ten egr sie wymienia (z kolektorem) czy też ten zawór po prawej stronie od egr który nim ponoc steruje? pytam bo chcę kupic jakaś tanią używkę i nie wiem czy coś jeszcze trzeba dokupic.
Generalnie wszędzie jest sucho, tylko na tym egr jest wilgotno i pod nim na wężach - więc coś tam przepuszcza (mechanik sugerował że byc może uszczelka w tym zaworze) so258 - pojechałem ostatnio do jednego z zakładów Boscha w Poznaniu i powiedziałem że mi błąd wyskoczył PO149 - kąt wyprzedzania wtrysku (oraz błędy PO409,PO404 związane z egr), stwierdził że w pompie wtryskowej najprawdopodobniej zacina się tłok wyprzedzenia kąta wtrysku (może uszkodzic sterownik pompy) i polecił ten płyn Forte, kupiłem go za 64 pln i zalałem połowę (cały płyn jest na 100 litrów ropy) - póki co jeżdżę z tym ok. tygodnia, ale żadnej różnicy nie widzę (nadal mi zmula przy przyspieszeniu i dodatkowo po przekroczeniu 2tys./obr silnik wyje - wcześniej tego nie miałem, niby turbina ciągnie ale nie ma pełnej mocy). Możesz zapodac linka do tego forum, z chęcią poczytam sobie o tym płynie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |