![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-06-2009
Skąd: Elbląg
Model: CMAX II
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 1
|
![]()
Czy ktoś może mi pomóc.
W czasie jazdy zdarza mi się, że nie mogę wejść powyżej 3000 obr. Jak się zatrzymam i poczekam około minuty wszystko wraca do normy. Co może być tego przyczyną. Dzięki za każda odpowiedź |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-02-2008
Skąd: Strzelce Opol.
Model: c-max
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 29
|
![]()
Sprawdź, czy przypadkiem nie brakuje płynu chłodzącego. Może przegrzewać się głowica i zadziałal automatyczny ogranicznik obrotów. Miałem to.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-11-2007
Skąd: Gliwice
Model: Focus C MAX
Silnik: 2.0 TDCi 175 KM 405 NM
Rocznik: 2004
Postów: 170
|
![]()
Ja stawiam na przepływke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-12-2006
Skąd: Police
Model: Transit
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 167
|
![]()
Filtr paliwa i może nieszczelność w doładowaniu...miałem podobnie i pomogło
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-08-2009
Skąd: Gliwice
Model: Focus c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2006
Postów: 2
|
![]()
Witam!
Posiadam c-max 2006 1,6 TDCI, wczoraj stracila mi sie moc. Jestem umowiony na czwartek w city car Gliwice i pytam czy warto tam jechac boa rożnie sie wypowiadaja o ASO |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Warszawa
Model: C-Max
Silnik: 1.8 16V (CSDA, CSDB)
Rocznik: 2004
Postów: 1,123
|
![]()
sprawdz najpierw przewod za turbina czy nie ma dziury to czesty powod straty mocy
__________________
Jak się nie ma co się lubi to..... Trzeba dążyć żeby to osiągnąć ![]() Pozdrowionka... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-08-2009
Skąd: Gliwice
Model: Focus c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2006
Postów: 2
|
![]()
dzieki wszystkie przewody sa szczelne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-08-2009
Skąd: KOSZALIN
Model: C - MAX
Silnik: 2.0 95,98,LPG
Rocznik: 2004
Postów: 20
|
![]() Cytat:
2.filtr paliwa 3.filtr paliwa w zbiorniku (nie przestrasz sie jak tam zajrzysz, dodatki w polskim paliwie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-05-2009
Skąd: bytom
Model: focus c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 6
|
![]()
witam, ja miałem podobny problem w serwisie kolego powiedział że to EGR, wkońcu wymieniłem i jest git, zero problemów. Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 09-10-2008
Skąd: N: 51° 24' E: 19° 40'
Model: C-Max były Escort MK7 i MK6
Silnik: 1.8 TDCi / 1.8 TD / 1.8D
Rocznik: 2006 / 1999 / 1994
Postów: 770
|
![]()
No tak - no to dowalę wam jeszcze do piecyka:
Wadliwy może być także PEDAŁ GAZU. jak wiadomo w maksiku nie ma linki gazu a jest elektronika czytająca położenie (zwyczajny potencjometr) i lubi się czasem ZUŻYĆ i robi sobie jajca z właściciela i mechanika. Niestety tak jest to zrobione że nie daję się toto naprawić przez wymianę elementy zużytego a jedynie przez wymianę całego pedału. Tak a'propos tego - Jeśli ktoś by chciał to może sobie kable poprzedłużać od pedału i zamontować ręczny gaz gdzieś po ręką. no i "PRAWIE TEMPOMAT" juz gotowy, i to za kilkanaście złociszy.
__________________
a po godzinach naprawiam drukarki i komputerki - jak by komuś coś padło To spoko: niechaj mnie dręczy... |
![]() |
![]() |