![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford GALAXY
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 46
|
![]()
Witajcie.
Jeśli ktoś orientuje się ile powinna kosztować regeneracja wtrysków to będę wdzięczny za takie info. Cena czterech używanych, z tego co widzę, waha się w granicach 800-1000zł. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
![]()
A jesteś pewny że masz padnięte 4?Jakie masz objawy?
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
![]()
Jeśli chodzi o koszt uszczelek oringów i takich tam co są w komplecie ja płaciłem 25 zł za komplet na 1 PD czyli 100 za wszystkie nie wiem co ty masz zamiar robić i jakie masz objawy. U kolegi w pasku wystarczyła kompiel w ultradźwiękach i śmiga aż miło kosztowało go to w serwisie WV w Lublinie 400 zł razem z oringami a faktycznie można to zrobić samemu przez 1 dzień z przerwą na duże piwo .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford GALAXY
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 46
|
![]()
Auto bardzo, bardzo dymi.. na biało.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 31-01-2009
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: VW SHARAN
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2001
Postów: 67
|
![]()
nie ubywa ci czasami płynu chłodzącego silnik? bo to by wskazywało na uszczelkę pod głowicą a nie pompki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford GALAXY
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 46
|
![]()
Właśnie nie ma takich zachowań. Wsadziłem jakieś używki to jest jeszcze gorzej. Oddałem do regeneracji te stare. Zobaczymy czy pomoże. Tylko kosz spory - 600zł za jeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
![]()
Ile masz przbiegu i czy jest pewny?
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford GALAXY
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 46
|
![]()
Samo zrobiłem około 100tyś a auto ma w granicach 200tyś..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
![]() Cytat:
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford GALAXY
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 46
|
![]()
Najpierw miały paść dwa. Kupiłem używki.. Mechanik stwierdził, że po założeniu jest jeszcze gorzej. Powiedział, że musi regenerować wszystkie cztery. Sam jestem ciekaw co dziś powie bo ma dzwonić i czy problem zniknie.
Dodatkowo auto bardzo nierównomiernie "chodziło". Przy stałej prędkości nawet rwało.. |
![]() |
![]() |