![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#351 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-08-2007
Skąd: Warszawa/Bielany
Model: Mk4 Kombi TitS
Silnik: 2.5T + Bluefin
Rocznik: 2009
Postów: 830
|
![]() Cytat:
A co do różnic w czipowaniu: Zasada jest owszem ta sama (dawka paliwa i doładowanie turbo) ale silnik benzynowy jest bardziej wrażliwy na modyfikację i ciężej dobrać właściwe parametry - w tym cały problem i większość tunerów to potwierdza (u Katanki vtech się wręcz poddał co zdaje się przy dieslach mu się nie zdarzało). Różnica cennikowa (u każdego tunera) między czipowaniem benzyny i diesla wynosząca ponad 1tys zdaje się również świadczyć, że dla tunera to nie wszystko jedno czy czipuje benzynę czy diesla. Zresztą Marcin z Vtecha biorąc kasę też usprawiedliwiał się, że cena wyższa bo to benzyna a nie diesel i trudniejsza sprawa. Poza tym fakt, że nikt w tym kraju nie umie się normalnie dobrać do kompa tylko musi go rozbierać też chyba świadczy o niejakich utrudnieniach. A co do mojego rzekomego rozgoryczenia - przeleciałem 5tyś, zmieniłem olej, pojechałem na hamownię i jest 214KM i 328NM więc mi rozgoryczenie minęło - jak widać był limiter którego "fachowcy" z vtecha nie umieli znaleźć.
__________________
2.5T Titanium S Kombi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-08-2007
Skąd: Warszawa/Bielany
Model: Mk4 Kombi TitS
Silnik: 2.5T + Bluefin
Rocznik: 2009
Postów: 830
|
![]() Cytat:
do mnie tak nie podeszli i dlatego ja polecać ich nie będę, cała reszta zadowolonych klientów może i pewnie będzie to robiła
__________________
2.5T Titanium S Kombi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
|
![]()
Wiesz, nie byłem przy tym i nie wiem jak się cała sprawa odbywała, ale wydaje mi się, że niesprawiedliwie jedziesz po V-techu i wszystkich tunerach w Polsce.
Już samo to, że wrzucasz ich do jednego wora, świadczy o pewnej nerwowości w Twoich poczynaniach. Druga sprawa, to owo wyciąganie komputera. U mnie w focusie też wyciągali, a nie czuję się przez to gorszy... ważny jest efekt. Skoro jest im tak wygodniej i minimalizują ryzyko uwalenia czegoś, to ich sprawa. Nie rozumiem, dlaczego tak Ci zależy na tym, żeby chipować przez gniazdo... Dla mnie jak ktoś umie wyciągnąć komputer, a z niego kość, ma sprzęt, żeby tę kość przeprogramować i potem to poskłada do kupy, jest bardziej godny zaufania, niż facet, który ma lapka z softem za xxxxx dolców i wciska enter Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Poza tym, są auta, które przyjeżdżają często i auta, które przyjadą raz na jakiś czas. Ja byłem u nich z trzema autami i też raz wizytę odwołali, bo grzebali w jakimś ferrari podobno cały dzień. Ale ferrari nie przyjeżdża co dzień i ja rozumiem, że można coś robić długo i próbować. Jedno z tych aut, z którymi byłem, też robili pierwszy raz (nigdy nie było takiego u nich) i nie ukrywali tego faktu. Ale dali radę, efekt jest więcej, niż zadawalający i sami się ucieszyli. Aż Piro osobiście przyjechał zobaczyć na żywo, jak to powiedział "czy nie wyszedł na idiotę". Mieli na swojej stronie powiesić nawet informację, że jest nowe auto, do którego robią chipa... i nie wisi do tej pory... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co do limitera... gdyby umieli znaleźć, to by umieli zrobić bezbłędnego chipa. A jak mówię, sprawa jest nowa i muszą to rozgryźć... za rok będą chipować 2.5T w pięć minut przez OBDII. Może jesteś klientem, dla którego ważniejsze jest, żeby się w poczekalni napić darmowej kawy, którą poda nienagannie ubrana recepcjonistka, niż to co dzieje się za drzwiami z Twoim samochodem. Są tacy ludzie i nie mówię, że to źle - ja osobiście wolę fachowca w dżinsach, niż łajzę w garniturze od Bossa. Trzeba zrozumieć człowieka i nie wymagać jak Rokita, żeby personel pokładowy Lufthansy kłaniał się w pas i spijał słowa z ust... Bo cały czas mam wrażenie, że bardzo łatwo wydajesz negatywne opinie, głównie dlatego, że nie usatysfakcjonowała Cię rozmowa telefoniczna... Sądzę, że jeśli byś chwilę poczekał i nie wymagał kurtuazji, byłbyś zadowolony z chipa... Ale skoro się zdecydowałeś na Bluefina, to bardzo chciałbym zobaczyć efekty - jeśli kiedyś miałbyś okazję podjechać na hamownię i pokazać wykres.
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT ![]() Fordy otaczają mnie |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez januszstom ; 01-09-2009 o 12:55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 25-06-2009
Skąd: krakow
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Postów: 98
|
![]()
A u mnie V-Tech wymiekł. Pojechałem do nich ok.14godz i po 18 juz sie zaczeło wszystkim spieszyć do domu i powiedzieli ze sie nie da bo konie mi "zdechły" poprostu sobie nie mogą poradzić z silnikiem forda 2,0 TDCI (autko nowe). Na koncu usłyszałem pytanie czy wgrywamy serie czy zosteje 12km wiecej (hahahaha) RTS tez nie czytał mojego motorku. Wg. mnie mało profesjonalne podejscie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Kielce
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 372
|
![]()
W sumie przeczytalem cały wątek i moje zdanie jest takie że :
Ravic i V-tech powinni dojsc do porozumienia i V-tech powinien programować dla Ravica chip tak długo, aż Ravic będzie zadowolony z efektów lub w przeciwnym wypadku V-tech powinien dokonać zwrotu pieniędzy.
__________________
Ford mondeo hatchback 2.0 TDCI Titanium X IVDC, 18'', ??-Xenony, 6CD, Bluetooth, VOICE command, |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Audi Q7
Silnik: 4.2 TDI 340Hp 800Nm
Rocznik: 2011
Postów: 871
|
![]() Cytat:
Ja bym postawił sprawę panowie jest auto i chce mieć w nim 240-250 HP albo lepiej jeżeli tego nie uzyskam to dziękuje do widzenia. Jeżeli jest taka możliwość to proszę powiedzieć jak to będzie wyglądało praktycznie i krótka piłka.
__________________
RoNiN76 Audi Q7 4.2 TDI 340Hp 800Nm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
|
![]()
Dokładnie też tak uważam i od początku staram się to napisać.
Nie obrażamy się i wylewamy frustrację w internecie, zamawiamy bluefina i kładziemy lagę, tylko dzwonimy do skutku i umawiamy termin. I robimy. W końcu kasa zapłacona.
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT ![]() Fordy otaczają mnie |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
ford::professional
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Już bardziej Wawa jak Sz-n
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 EcoBlue
Rocznik: 2019
Postów: 1,545
|
![]()
Panowie. Nie potrzebnie wprowadzacie emocje. Rzeczowo wygląda to tak, że z przyczyn o których Ravic nie wie (i tu błąd v-techu w komunikacji z klientem), mają problem z jego chipem. Fakt, że auta 2,5T w każdej wersji rocznikowej mają inny soft, powoduje, że każde chipowanie tego silnika wymaga robienia całej roboty od początku. Przypuszczam, że gdyby Ravic dostał jasny przekaz, gdyby odpowiedziano mu na maila czy sms'y nie byłoby problemu, bo facet jest w gruncie racjonalnie podchodzący do tematu. Wystarczy powiedzieć, że jest nowy soft, że ktoś wyjechał, jest na urlopie itp. itd. Nie tylko od Ravica wiem, że z tym feedbackiem z v-techa nie jest różowo...Rozumiem Ravica bo jak zobaczyłem swoje wyniki z hamowni v-techa, to też nie było mi do śmiechu i gdybym wówczas był bliżej Wa-wy gdzie pierwotnie robili chipa to rozkręciłbym niezłą awanturkę... okazało się jednak, że był błąd w ustawieniu, banał, ale co przez godzinę miałem stresa to moje.
Ja również chcę, by mój chip był "dobry" i wkurzałoby mnie, że nie bangla tak jak powinien. Też bym się zżymał i wnerwiał. Pewnie rozegrałbym to inaczej ale z drugiej strony nie ma co się tak nakręcać. Raczej wziąć oddech i na spokojnie jeszcze raz podejść do tematu...i to dotyczy chyba wszystkich uczestników tej dyskusji. Myślę, że po powrotach z urlopów, v-tech przygotuje, jeżeli już nie przygotował, poprawionego chipa i na miejscu Ravica bym dokończył na spokojnie rozpoczęty temat z v-techem. Ale to moja opinia. Jeżeli woli wydać ekstra kasę na bluefina, jego zabawki, jego piaskownica. Mi pozostaje mu życzyć, by angole dali mu to czego oczekuje. Mam tylko nadzieję, że jeżeli blufin nie okaże się takim fantastycznym, profesjonalnym, super duper rozwiązaniem (a myślę, że relatywnie za tę kasę tak właśnie będzie) to Ravic nam o tym powie... Ja uważam, że v-tech jest ok, że wiedzą co robią i robią to dobrze. To co IMO sprawia im problem to to, że chyba trochę przerósł ich własny sukces i zwyczajnie nie ogarniają się organizacyjnie... w przeciwieństwie jednak do merytoryki ten element można łatwo poprawić. Eh...znowu mi się elaborat napisał ;-)
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
ford::specialist
![]() Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
|
![]() Cytat:
ja należę do zadowolonych, v-tech ok, pracownik chyba Marcin, i szef super mają podejście do klienta, szczególne podziękowania dla HEKO który wszystko ustalił |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4 |
|
|