![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-02-2009
Skąd: LB-h [UK], Grudziadz [PL]
Model: Ford Escort [MK7]
Silnik: 1,6 v 16 bęzyna
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
![]()
no to tak... podobnie jest u mnie w firmie w fordzie tranzicie... samochud kreci kreci prubuje ale nie idzie... wina tkwila w immo (immobilajzer).. w kluczu fordoskim jest wbudowany immobilajzer, jezeli czujnik w stacyjce nie wykryje go.. nic nie da krecenie silnika do upadlego... wescie zapasowy klucz kturego nie uzywacie i zobacznie z mniej uzywanym Immo... powinno zadzialac jezeli nie to moze byc wina pompki skoro kreci a nie odpala...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
![]()
Nie chce byc niegrzeczny ale istnieje cos takiego jak słownik ortograficzny nie mowie o polskich znakach tylko o ortografii,az w oczy kole
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-02-2009
Skąd: LB-h [UK], Grudziadz [PL]
Model: Ford Escort [MK7]
Silnik: 1,6 v 16 bęzyna
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
![]()
nie chodzi tu o ortografie tylko o problemy z autami.. ja jestem dyslektykiem z papierami.. nie bo niechcialo mi sie uczyc... niestety czasami komus przypada miec dysortografie... i ja to posiadam a co do poskich znakow to nie jestem w kraju dlatego ich nie uzyam...
skoro panu moderatorowi przeszkadza postram sie cos z tym zrobic nastepnym razem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-04-2009
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: ESCORT
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 1994
Postów: 8
|
![]()
SSSmoku - u mnie problem jest inny bo jak już pisałem - rozrusznik nie kręci wcale (czasami) no i nie mam immobilajzera. Ale dzięki za odzew - WSZYSTKIM którzy chcieli pomóc.
Tymczasem dzisiaj auto zapala na dotyk ale postanowiłem: zrobię obejście stacyjki na przycisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]()
Wez odkrec przewody od rozrusznika, obczysc połaczenia, daj nowe nakretki, sprawdz stan połaczen, posmaruj wazelina tech. i poskrecaj.
Lub na podszybiu przy akumulatorze masz czarna kostke z 1 grubszym kablem chyba czarny z czerwonym paskiem, rozepnij ja i sprawdz stan styku, to jest kabel od stacyjki do elektrowłacznika, i za jego posrednictwem rozrusznik jest uruchamiany. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
jeszcze może to być "początek końca" skrzynki bezpiecznikowej - zimne luty
Ps. proszę trzymać się tematu... dysortografię komentujmy w Hyde-parku
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg Ostatnio edytowane przez -waldi- ; 04-09-2009 o 21:42 |
![]() |
![]() |