![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Gliwice/Katowice/Zgorzelec
Model: Mondeo Ghia
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: grudzien 1995r
Postów: 66
|
![]()
Witam
Moja sekwencja z racji na spory nalot wymaga wymiany. Myslalem o: -nowy reduktor -nowy komputer sterujacy -nowa listwa Nie znam sie za dobrze stad moje pytanie: Czy gdy kupie zestaw np. Stag300 z oprogramowaniem i kablem + listwa np.Matrix bede mogl to zaadoptowac do pozostalych starych komponentow? No i czy bedzie problem z zaprogramowaniem Staga u siebie? Bede wdzieczny chocby za mala pomoc, sugestieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdrawiam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-05-2007
Skąd: Stargard / Szkocja
Model: Mondeo MK1 HB / Subaru Legacy 3.0Rn
Silnik: 2.0+LPG+Tap01 / 3.0 + LPG
Rocznik: 1996 / 2005
Postów: 286
|
![]()
Nie zaadoptujesz Staga do innej wiązki - będziesz musiał wszystko przelutować.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Gliwice/Katowice/Zgorzelec
Model: Mondeo Ghia
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: grudzien 1995r
Postów: 66
|
![]()
Z tym sie liczylem, jednak w trakcie rozbierania silnika zobaczylem mase przewodow i przewodzikow do instalacji gazowej, mnostwo podcisnieniowych idacych tu i tam, tak wiec zwatpilem czy dalbym rade sam to jakos poskladac... Chyba na poczatek zainwestuje w reduktor, a pozniej bede dalej myslal co i jak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-10-2008
Skąd: kołobrzeg
Model: mondeo
Silnik: 2.0lpg 2.0tdci
Rocznik: 1995 2004 2009
Postów: 467
|
![]()
kup sobie zintegrowany parownik tomasetto alaska, listwę valtek czerwony, wymień filtr fazy lotnej, a elektronikę zostaw w spokoju
ps nie napisałeś co masz zamontowane |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-05-2007
Skąd: Stargard / Szkocja
Model: Mondeo MK1 HB / Subaru Legacy 3.0Rn
Silnik: 2.0+LPG+Tap01 / 3.0 + LPG
Rocznik: 1996 / 2005
Postów: 286
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-10-2008
Skąd: kołobrzeg
Model: mondeo
Silnik: 2.0lpg 2.0tdci
Rocznik: 1995 2004 2009
Postów: 467
|
![]()
wiesz co, montujemy takie zestawy do aut i jeśli pilnuje się wymiany filtrów, wystarczają na dziesiąt tysięcy km, a nie rzadko zdarzają się auta których właściciele przyjeżdżają po ponad 100 tyś km bez wymiany filtrów, i dopiero wtedy w najgorszym wypadku do wymiany jest listwa która jak sam sprawdzisz na allegro kosztuje około 150 pln, lepszy matrix kosztuje 380, omvl które są droższe od valteka, niestety pracują gorzej, a co do magic to niestety kilka musieliśmy wymieniać na valteka, ale przyznam że nie montowaliśmy ich nigdy do naszych instalacji, więc jeśli nawet przyjdzie wymienić valteka wcześniej niż dużo lepszego matrixa, to i tak różnica w cenie jest spora, a parowniki tomasetto montujemy do większości aut, i spisują się dobrze
Ostatnio edytowane przez rad99 ; 05-09-2009 o 19:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Postów: n/a
|
![]()
spokojnie montuj STAG'a. Montaż jak dla laika. jest instrukcja montażu jak dla Amerykanina. Nie zakładaj valtec'ów. Kup Magicjety, reduktor alaska bedzie ciut za słaby.
|
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-05-2007
Skąd: Stargard / Szkocja
Model: Mondeo MK1 HB / Subaru Legacy 3.0Rn
Silnik: 2.0+LPG+Tap01 / 3.0 + LPG
Rocznik: 1996 / 2005
Postów: 286
|
![]()
rad99 widzę że szybko prze edytowałeś cenę matrixa bo wcześniej z kwotą 500zł to przesadziłeś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Do Forda Valteki może się nadadzą bo nie jest to bardzo wymagający precyzji silnik ale w np. japońcach Vateki to 1 krok do porażki. Magic Jet kosztuje 230zł a ma parametry Matrixa a przy okazji łatwo go rozebrać i wczyścić. Co do reduktora to Alaski cieszą się fatalną opinią ze względu na ich słabą wydajność- pięknie klęka im ciśnienie przy max bucie a to = uboga mieszanka czyli przypiekanie góry silnika...
Wiadomo jak ktoś chce tanio to tanio do ma (ale za to jakie graty) Moim zdaniem lepiej dorzucić te 200zł do ogólnej ceny i mieć lepsze komponenty niż później tracić 500 na wymianę tego co jest kiepskie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-10-2008
Skąd: kołobrzeg
Model: mondeo
Silnik: 2.0lpg 2.0tdci
Rocznik: 1995 2004 2009
Postów: 467
|
![]()
no cóż, ze spadkiem ciśnienia masz całkowitą rację, a co do staga Slawko ma rację, jednak większość instalacji które przychodzą do nas, a montujemy głównie stagi i vtec (odłam versusa), przyjeżdża w zestawie z valtekiem i tomasetto, ale w sumie wystarczy tego droczenia bo i tak każdy wie że to co ma i montuje jest najlepsze http://forum.fordclubpolska.org/images/icons/icon7.gif, ale napiszę że ja mam zamontowaną instalację stefanelli sis, która w całości jest produkowana przez tą firmę, a gwarancja na listwę wynosi 150 000 km, spisuje się ok, jednak zdobycie fejsu, oprogramowania, graniczy z cudem, a całkiem na koniec napiszę, że era bezawaryjnych i bezobsługowych instalacji skończyła się na 2 generacji, a znam taksiarzy którzy na jednym silniku na gazie zrobili ponad 400 000 km (skorpionem)
|
![]() |
![]() |