![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-09-2009
Model: escort
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1995
Postów: 11
|
![]()
Witam, mam mały problem a nie znalazłem nic takiego na forum, w okolicy prawego przedniego koła tylko podczas gwałtownego skrętu w prawo bądź w lewo, słyszę pojedynczy stukot, jak by zderzanie blach, miałem wymieniany stabilizator, tuleje i osłonę przegubu,amortyzator?? już nie wiem co to może być na innych forach znalazłem ze jeszcze może być łożysko amortyzatora bądź u szczerbiona sprężyna? ale nie wiem co mam robić
Ostatnio edytowane przez elf27 ; 23-09-2009 o 20:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
|
![]()
Ale przy gwaltowntm skrecie na postoju czy w czasie jazdy? NIe masz luzow na koncowce lub drazku kierowniczym?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-09-2009
Model: escort
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1995
Postów: 11
|
![]()
tylko podczas jazdy, ale nie ruszaniu muszę mieć już jakąś prędkość powyżej ok 30km/h, nie miałem luzów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
wieczny sympatyk FORDA
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-12-2008
Skąd: C B Y :)
Model: Focus MK2
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 148
|
![]()
Może masz za wysokie opony , miałem takie objawy gdy założyłem wysoki balon i napierniczało koło o nadkole , no i tylko na skręcie.
__________________
Pozdrawiam. Ostatnio edytowane przez robleg77 ; 23-09-2009 o 21:22 Powód: błąd w piśmie :( |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-09-2009
Model: escort
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1995
Postów: 11
|
![]()
na początku było cicho teraz coraz głośniej to słyszę, opony mam R15 195/50
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
wieczny sympatyk FORDA
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-12-2008
Skąd: C B Y :)
Model: Focus MK2
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 148
|
![]()
Więc poszły przeguby Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: artur
Zarejestrowany: 17-04-2007
Skąd: inowrocław
Model: mkVII
Silnik: 1,8 115ps
Rocznik: 1997
Postów: 55
|
![]()
a troszku ciezej nie chodzi kiera? I po skeceniu nie ciagnie w jedna stronę?
Ostatnio robiłem takie cos w renówce 19 . Tam były zawalone łozyska na mcpersonach. troche oleum i jest duuuzo lepiej. Escort ma łożyska u góry ale jak podniesiesz samochód na lewarku i odkrecisz końcówke drążka to ruszając tarcza w prawo i lewo bedzie słychac gdzie to puka . Ja stawiam na łozysko lub sprężynę |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-09-2009
Model: escort
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1995
Postów: 11
|
![]()
no tak wydaje mi się ze czasem ściąga raz w prawo a raz w lewo, przeważnie na stronę w która skręcam, lub mi sie to wydaje od naszych pięknych dróg, tak czytając różne opinie tez myślę ze jest to sprężyna lub łożysko Macphersona ale nie jestem pewien do końca czy to, i wtedy które.
Ostatnio edytowane przez elf27 ; 28-09-2009 o 17:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Skwierzyna/Gorzów
Model: Escort MKVI 3D
Silnik: 1.6 16V+LPG
Rocznik: 1992
Postów: 12
|
![]()
jezeli raz w jedna a raz w drugą to może oba. Polecam wymiane obu stron jednoczesnie. Wtedy odczujesz poprawe i bedziesz mial satysfakcje ze zrobiles wszystko jak powinno być. A polanie olejem moze i rozwiaze sytuacje ale na bardzo krotko a zaraz po tym pogorszy, lepiej sie przylepi caly syf i szybciej padnie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-09-2009
Model: escort
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1995
Postów: 11
|
![]()
hehe no nie uwierzycie co było prawdziwą przyczyną, choć nie jestem mechanikiem i się kiepsko na tym znam to nawet znajomy który mi pomaga robić auto dłuższy czas nie wiedział co to jest a okazało się ze te stukania to był latający akumulator walący o ścianki co za porażka, ale w końcu oświeciło go i znalazł przyczynęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |