|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-08-2009, 16:15 | #11 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 18-04-2007
Skąd: Janikowo
Model: focus c-max Ghia
Silnik: 1,6 Tdci
Rocznik: 2004
Postów: 70
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
To wtedy sprzedam c-maxa...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))...a tak na poważnie to najpierw wykręciłem kalamitki żeby zszedł płyn z zacisku i tłoczek wszedł swobodnie ,,jak w masło"...
|
02-08-2009, 20:12 | #12 | |
ford::professional
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
Cytat:
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec )) |
|
03-08-2009, 10:10 | #13 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Warszawa
Model: C-Max
Silnik: 1.8 16V (CSDA, CSDB)
Rocznik: 2004
Postów: 1,123
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
ale nie trzeba miec el. recznego zeby wkrecac. ja mam zwykly i tez musiałem wkrecic.
__________________
Jak się nie ma co się lubi to..... Trzeba dążyć żeby to osiągnąć Pozdrowionka... |
27-09-2009, 13:59 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-11-2004
Skąd: Świdnik
Model: FOCUS C-MAX
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2004
Postów: 84
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
witam wszystkich.
w dniu dzisiajszym, mimo że to niedziela, przeszedłem chrzest bojowy z wymianą klocków hamulcowych z tyłu mojego C-maxa. obaw miałem sporo bo wpisy, że elektryczny hamulec przestał działać po wymianie nie zachęcały do tych zabaw. okazało się, że strachu nie ma, wymiana z obu stron to max pół godziny roboty i po sprawie. tłoczek się wkręca bez problemu, trzeba tylko pamiętać by nie kręcić zbyt szybko, wolny obrót daje większy skok tłoczka w głąb zacisku. po założeniu nowych klocków hamulec elektryczny działa bez zarzutu. mogę spokojnie polecać wymianę klocków w c-maxie.
__________________
C-MAX |
28-09-2009, 12:19 | #15 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Warszawa
Model: C-Max
Silnik: 1.8 16V (CSDA, CSDB)
Rocznik: 2004
Postów: 1,123
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
no i tak powinno byc. szybko sprawnie i bez problemu. pod warunkiem ze się wkręca.
pozdrawiam
__________________
Jak się nie ma co się lubi to..... Trzeba dążyć żeby to osiągnąć Pozdrowionka... |
28-09-2009, 14:20 | #16 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-09-2009
Skąd: Warszawa
Model: C-MAX
Silnik: 2.0D
Rocznik: 2005
Postów: 29
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
Doróbcie sobie klucz żeby wkrecac tłoczek mi dorobienie zajeło 15 minut i puzniej wchodzi aż miło.
|
28-09-2009, 16:04 | #17 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Warszawa
Model: C-Max
Silnik: 1.8 16V (CSDA, CSDB)
Rocznik: 2004
Postów: 1,123
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
a ja wymieniam tak rzadko ze mi się nie opłaca
__________________
Jak się nie ma co się lubi to..... Trzeba dążyć żeby to osiągnąć Pozdrowionka... |
28-09-2009, 20:31 | #18 | |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 29-09-2008
Skąd: WIELKOPOLSKA
Model: ford focus mk3
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 23
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
Cytat:
|
|
30-09-2009, 07:03 | #19 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-02-2008
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus C-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 60
|
Odp: wymiana klocków hamulcowych tył - problem
UWAGA !
Podczas ostatniego serwisu, chłopaki powiedzieli, że powoli trzeba myśleć o nowych klockach na tył. Tyle, że powiedzieli również bym nie wymieniła tego w jakimś byle jakim warsztacie bo mam elektryczny hamulec i jak ktoś nie potrafi to może mocno namieszać. EFEKT ! - przywieźli do nich takie auto w którym kolo na własną rękę wymieniał gdzieś i podczas jazdy zablokowały mu tylne koła. Zatem wniosek prosty. Jeżeli ktoś ma C-maxa to go też stać dać 50 zł na wymianę u mechanika co ma pojęcie jak to poprawnie zrobić. Oczywiście jak ktoś jest hobbistą i lubi w domu podłubać w aucie to ok tyle czy warto, bo potem są takie problemy jak u kolegi powyżej. Ja ze względów na to, że występują różne powikłania po nieprawidłowej wymianie tych klocków na pewno zrobię to w dobrym warsztacie, dla własnego spokoju. |