![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#871 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-08-2007
Skąd: Warszawa/Bielany
Model: Mk4 Kombi TitS
Silnik: 2.5T + Bluefin
Rocznik: 2009
Postów: 830
|
![]()
ja dziś lecę do Jastarni to zrobię jakiś filmik na autostradzie za Grudziądzem jak mój wózek się zbiera...
__________________
2.5T Titanium S Kombi |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
...na pewno przez najbliższe2 tygodnie pisanie nowych chipków będzie trwało dłużej...bo szefostwo Vtech pojechało do Szwecji...więc piszę się zdalnie...a to trwa troszkę dłużej...
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
![]()
Jaaaa.... ale łatwo faceta uszczęśliwić ;-)
Parę zmodyfikowanych (na nowo) kilobajtów i morda się śmieje!! [QUOTE=foni] Cytat:
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio Ostatnio edytowane przez foni ; 11-09-2009 o 22:35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Audi Q7
Silnik: 4.2 TDI 340Hp 800Nm
Rocznik: 2011
Postów: 871
|
![]()
Wróciłem właśnie z mazur i powiem szczerze, że wróciła moc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. trzeba jeszcze filterek zmienić i będzie gitarka... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
RoNiN76 Audi Q7 4.2 TDI 340Hp 800Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Kielce
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 372
|
![]() Cytat:
Dostęp do wykresów i danych tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Ford mondeo hatchback 2.0 TDCI Titanium X IVDC, 18'', ??-Xenony, 6CD, Bluetooth, VOICE command, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
|
![]()
Z tego, co widzę, to killera masz kręconego wyżej, do 4994 rpm
Pozostałe pomiary kończą się wcześniej, ca.4570 rpm A wartość średnia, jest liczona od początku do końca. Zauważ, że wykres momentu, w przeciwieństwie do mocy leci ostro w dół w górnej części obrotów. Stąd moc średnia jest wyższa, mimo rozszerzonego zakresu pomiaru, a moment już średnio wyszedł mniejszy... Jeśli każdego dnia od poniedziałku do piątku wypijesz po 2 piwa, to masz średnią 2. Ale jeśli wypijesz po 3 każdego dnia, ale doliczysz weekend, kiedy nie piłeś, czyli dwa dni po zero, to średnio miałeś po 2.1, czyli w zasadzie to samo, pomimo, że pięć dni piłeś więcej, niż poprzednio... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT ![]() Fordy otaczają mnie |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]() Cytat:
..i oczywiście masz rację...trzeba bylo skrócić siatkę przed kliknięciem na obliczenia...a srednia była by wyższa... ...jak mi dasz nr.rejestr. to odnajdę twój wykres...i go poprawimy.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Kielce
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 372
|
![]() Cytat:
Schem - przede wszystkim wielkie dzięki za wyjaśnienie - jesteś pierwszą osobą która podjeła się tematu, a tymi piwami to dałeś do pieca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czyli wniosek taki, że podawanie średniego momentu na hamowni nie ma żadnego sensu i nie ma sensu porównywanie tego z innymi autami o tym samym silniku jeśli nie podajemy średniego momentu w określonym przedziale obrotów. W takim razie wszystkie porowniania średniej mocy i średniego obrotu w stosunku samochod do samochodu są bezsensowne bo czytajac ten wątek jeszcze mi się nie zdarzylo aby ktoś podawał zakres obrotów.
__________________
Ford mondeo hatchback 2.0 TDCI Titanium X IVDC, 18'', ??-Xenony, 6CD, Bluetooth, VOICE command, Ostatnio edytowane przez trtami ; 30-09-2009 o 15:51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
|
|