Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-09-2009, 13:27   #871
januszstom
ford::specialist
 
Avatar januszstom
 
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał RoNiN76 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
faktycznie makabra bez wiruska się jeździ to auto stoi w miejscu teraz... aż się boję wyprzedzać
Nie no Ron błagam Cię.........i bez wirusa odstawia-sz(my) większość użytkowników dróg bez najmniejszego problemu, zapas mocy w trasie jest wystarczający(80-180km/h), zdałaby się większa lotność przy starcie bo te dwa wydechy jednak zobowiązują

januszstom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 13:42   #872
Ravic
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-08-2007
Skąd: Warszawa/Bielany
Model: Mk4 Kombi TitS
Silnik: 2.5T + Bluefin
Rocznik: 2009
Postów: 830
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

ja dziś lecę do Jastarni to zrobię jakiś filmik na autostradzie za Grudziądzem jak mój wózek się zbiera...
__________________
2.5T Titanium S Kombi
Ravic jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 14:16   #873
januszstom
ford::specialist
 
Avatar januszstom
 
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał Ravic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja dziś lecę do Jastarni to zrobię jakiś filmik na autostradzie za Grudziądzem jak mój wózek się zbiera...
Czekamy
januszstom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 18:22   #874
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

...na pewno przez najbliższe2 tygodnie pisanie nowych chipków będzie trwało dłużej...bo szefostwo Vtech pojechało do Szwecji...więc piszę się zdalnie...a to trwa troszkę dłużej...
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2009, 21:57   #875
foni
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Jaaaa.... ale łatwo faceta uszczęśliwić ;-)
Parę zmodyfikowanych (na nowo) kilobajtów i morda się śmieje!!

[QUOTE=foni]
Cytat:
Napisał RoNiN76
.....wydaje mi się, że z moim wiruskiem też coś nie tak pewnie jak byłem w ASO na kilku zgłoszonych usterkach coś mi tam zapuścili w kompa fabrykowego....QUOTE]


A proszę... :-)
Już myślałem że tylko ja tak mam. No to w takim razie nie ma co czekać tylko umawiam się na leczenie.
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio

Ostatnio edytowane przez foni ; 11-09-2009 o 22:35
foni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2009, 21:54   #876
RoNiN76
ford::specialist
 
Avatar RoNiN76
 
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Audi Q7
Silnik: 4.2 TDI 340Hp 800Nm
Rocznik: 2011
Postów: 871
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Wróciłem właśnie z mazur i powiem szczerze, że wróciła moc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. trzeba jeszcze filterek zmienić i będzie gitarka... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
RoNiN76
Audi Q7 4.2 TDI 340Hp 800Nm
RoNiN76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2009, 13:57   #877
trtami
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Kielce
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 372
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał trtami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
.....
Zastanawiam sie jak jest liczony sredni moment skoro na programie killer wynosi on 291 a na programie street 293 przy czym program killer na wykresie jest w calej szerokosci wyzej niz w programie street
Postanowiłem odswieżyć moje pytanie bo jak dotąd nikt nie był w stanie udzielić mi odpowiedzi.

Dostęp do wykresów i danych tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Ford mondeo hatchback 2.0 TDCI Titanium X
IVDC, 18'', ??-Xenony, 6CD, Bluetooth, VOICE command,
trtami jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2009, 15:03   #878
Schem
ford::professional
 
Avatar Schem
 
Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Z tego, co widzę, to killera masz kręconego wyżej, do 4994 rpm
Pozostałe pomiary kończą się wcześniej, ca.4570 rpm
A wartość średnia, jest liczona od początku do końca.

Zauważ, że wykres momentu, w przeciwieństwie do mocy leci ostro w dół w górnej części obrotów.
Stąd moc średnia jest wyższa, mimo rozszerzonego zakresu pomiaru, a moment już średnio wyszedł mniejszy...

Jeśli każdego dnia od poniedziałku do piątku wypijesz po 2 piwa, to masz średnią 2.
Ale jeśli wypijesz po 3 każdego dnia, ale doliczysz weekend, kiedy nie piłeś, czyli dwa dni po zero, to średnio miałeś po 2.1, czyli w zasadzie to samo, pomimo, że pięć dni piłeś więcej, niż poprzednio... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT

Fordy otaczają mnie
Schem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2009, 15:42   #879
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał Schem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
miałeś po 2.1, czyli w zasadzie to samo, pomimo, że pięć dni piłeś więcej, niż poprzednio...
...Schem...dobre!!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
..i oczywiście masz rację...trzeba bylo skrócić siatkę przed kliknięciem na obliczenia...a srednia była by wyższa...
...jak mi dasz nr.rejestr. to odnajdę twój wykres...i go poprawimy.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2009, 15:43   #880
trtami
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Kielce
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 372
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał Schem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Z tego, co widzę, to killera masz kręconego wyżej, do 4994 rpm
Pozostałe pomiary kończą się wcześniej, ca.4570 rpm
A wartość średnia, jest liczona od początku do końca.

Zauważ, że wykres momentu, w przeciwieństwie do mocy leci ostro w dół w górnej części obrotów.
Stąd moc średnia jest wyższa, mimo rozszerzonego zakresu pomiaru, a moment już średnio wyszedł mniejszy...

Jeśli każdego dnia od poniedziałku do piątku wypijesz po 2 piwa, to masz średnią 2.
Ale jeśli wypijesz po 3 każdego dnia, ale doliczysz weekend, kiedy nie piłeś, czyli dwa dni po zero, to średnio miałeś po 2.1, czyli w zasadzie to samo, pomimo, że pięć dni piłeś więcej, niż poprzednio... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Schem - przede wszystkim wielkie dzięki za wyjaśnienie - jesteś pierwszą osobą która podjeła się tematu, a tymi piwami to dałeś do pieca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Czyli wniosek taki, że podawanie średniego momentu na hamowni nie ma żadnego sensu i nie ma sensu porównywanie tego z innymi autami o tym samym silniku
jeśli nie podajemy średniego momentu w określonym przedziale obrotów.

W takim razie wszystkie porowniania średniej mocy i średniego obrotu w stosunku samochod do samochodu są bezsensowne bo czytajac ten wątek jeszcze mi się nie zdarzylo aby ktoś podawał zakres obrotów.
__________________
Ford mondeo hatchback 2.0 TDCI Titanium X
IVDC, 18'', ??-Xenony, 6CD, Bluetooth, VOICE command,

Ostatnio edytowane przez trtami ; 30-09-2009 o 15:51
trtami jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
chip , chiptuning , hamownia , tuning



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.