Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-09-2009, 11:23   #561
PabloWPR
ford::average
 
Avatar PabloWPR
 
Zarejestrowany: 11-11-2007
Skąd: Nadarzyn / W-wa
Model: MK4 2.0 Titanium
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 185
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

No właśnie - Lukasz i potem ja twardo z dziadami walczyliśmy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
Było Mondeo 2,5T, a są: Subaru Impreza WRX '07, Jeep XJ 4.0 Limited, Mondeo 2.0 TDCi '13
PabloWPR jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2009, 13:45   #562
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał Katanka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niestety nie mam wykresu, Heko, podeslij proszę
...musiał dojść..na 2 maile... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2009, 20:41   #563
Katanka
ford::average
 
Avatar Katanka
 
Zarejestrowany: 13-05-2009
Skąd: Podbeskidzie
Model: Mondeo Titanium-S
Silnik: 2,5l turbo
Rocznik: 2009
Postów: 92
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Dziękuję bardzo Heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja będę walczył i zostawię chyba autko im na cały dzien. Niech dłubią, wtedy będzie wiadomo czy cos wymodza, czy się jednak nie da. Wtedy to były 4 programowania i zajęło to kilka godzin wraz z testami i hamowaniem.

Oto mój fabryczny wykres. Na 2 hamowania wyszło różnicy 0,5 konika, więc Żadna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Kacper Potocki "Katanka" | katanka24@interia.pl
www.Katanka.vel.pl

Regulamin pkt. 23 i 24
Katanka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2009, 03:58   #564
Rijndael
ford::professional
 
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 1,175
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał Schem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dlatego akcje w stylu bluefin, czy xcal są dla mnie trochę dziwne... Zakładają, że wszystkie silniki są identyczne, mają te same parametry...
I tak i nie. Z jednej strony indywidualnym strojeniem da się uzyskać pewnie nieco lepsze wartości maksymalne, ale z drugiej strony pokaż mi tunera w Polsce który będzie umiał z poziomu PCM-a wpłynąć np. na sposób działania IMRC... A co do xcala, to z z tego co czytałem po pierwsze pozwala on łatwo modyfikować kilka parametrów, a po drugie można za jego pomocą wgrywać własne mapy, o ile umie się je oczywiście przygotować...
Rijndael jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2009, 21:29   #565
lukasz1983
ford::average
 
Avatar lukasz1983
 
Zarejestrowany: 14-07-2009
Skąd: Holandia/Dolnyśląsk
Model: BYŁ Ford Focus II ST270+
Silnik: 2.5 Turbo R5 20V
Rocznik: 2006
Postów: 78
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

A że się tak zapytam, podnoszenie mocy to jedno,
drugie to czy też Będziecie coś zmieniać w zawieszeniu lub hamulcach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdrawiam
__________________
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl
IC AirTec Gen3, 3" down-pipe, 3"de-cat, soft...
lukasz1983 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2009, 22:20   #566
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

..do tego dojrzewają po jakimś czasie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...a co do zawiechy w MK4..to naprawdę daje rade...szczególnie z ivdc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW

Ostatnio edytowane przez heko ; 05-10-2009 o 22:25
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2009, 22:21   #567
Rijndael
ford::professional
 
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 1,175
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał lukasz1983 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A że się tak zapytam, podnoszenie mocy to jedno,
drugie to czy też Będziecie coś zmieniać w zawieszeniu lub hamulcach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak w ogóle to jakie tarcze z przodu ma mk4? Nadal tylko 30 cm, czy coś poprawili?
Rijndael jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2009, 22:28   #568
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

nie wiem dokładnie..ale większe niż MK3
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2009, 22:37   #569
Rijndael
ford::professional
 
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 1,175
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie wiem dokładnie..ale większe niż MK3
Intercars mówi, że z przodu nadal to samo, czyli 30 cm... Za to z tyłu niby dali też 30 cm zamiast 28 cm... Tylko po co? Hm...

Ostatnio edytowane przez Rijndael ; 05-10-2009 o 22:39
Rijndael jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2009, 23:23   #570
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

kiedyś przyglądAŁEM SIĘ...i mógłbym przysiąc że są większe...i grubsze..
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.