![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 11-01-2009
Skąd: Ostróda
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2004
Postów: 214
|
![]()
Witam!
Dzisiaj poszedłem do samochodu aby wyjąć parownik od gazu, gdyż chciałem go wyczyścić i wymienić uszczelki. Ale okazało się też, że mam rozładowany akumulator. To wziąłem akumulator pod prostownik, a parownik wyczyściłem i poszedłem zamontować. Jak przyniosłem akumulator to samochód nie chciał i tak zaskoczyć bo za krótko się ładował i przyjechał kolega i podłączyliśmy przewodami. Odpaliłem wszystko było OK. I jak chciałem ruszać to okazało się, że nie działa nawiew w ogóle , kierunki nie działają oraz grzeje się silnik a to dlatego, że nie chodzi wentylator... Awaryjne działają więc to może być zespolony ale dlaczego wszystko to padło na raz? Bezpieczniki wszystkie są OK. Jakiś przekaźnik może, chodź nawiew ich nie ma albo zimne luty na skrzynce? Albo może zapowietrzony układ chłodzenia? To jak go odpowietrzyć jak coś? Wie ktoś co może być tego przyczyną? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 25-06-2009
Skąd: dębnica kaszubska
Model: ford galaxy
Silnik: 2,3 benzyna gaz
Rocznik: 2000
Postów: 70
|
![]()
Ja bym sprawdził czy przy wyciąganiu aku lub parownika nie odłączyły się jakieś kabelki, a poza tym daj mu czas do jutra może mu przejdzie bo ja miałem też taki przypadek kiedyś i mu przeszło, nie wiem co było , może coś zawilgotniało i wyschło.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
skrzynka bezpiecznikowa - zimne luty
możliwe tez, że bezpiecznik przy aku spalony lub nie łączy
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 11-01-2009
Skąd: Ostróda
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2004
Postów: 214
|
![]()
Bezpieczniki przy aku są w porzątku chyba ale je jeszcze sprawdzę.
Jak te zimne luty się naprawia? I fakt zalałem parę kabli... Jak wykręcałem parownik to płyn z chłodnicy mi wyleciał na okolicę skrzyni biegów. A jak odpowietrzyć układ chłodzenia? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
co do naprawy skrzynki bezpiecznikowej: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
układ chłodzenia odpowietrzy się sam, tylko sprawdź stan płynu chłodzącego po rozgrzaniu silnika
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 11-01-2009
Skąd: Ostróda
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2004
Postów: 214
|
![]()
Miałem poniżej MIN jak się wylał ale już to wszystko nie działało, uzupełniłem stan i mam na MAX na zimnym silniku ale i tak nic nie działa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 11-01-2009
Skąd: Ostróda
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2004
Postów: 214
|
![]()
To jak nic wina elektroniki...
Sprawdziłem i bezpieczniki przy aku są wporzątku bo wychodzi zasilanie z kostki bezpiecznikowej ale już nie dociera do skrzynki w kabinie... I zauważyłem również, że nie działają wycieraczki... To mogą być te zimne luty? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 11-01-2009
Skąd: Ostróda
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2004
Postów: 214
|
![]()
A te 3 przewody co wychodzą z kostki przy aku to idą bezpośrednio do skrzynki bezpieczników?? ;>
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 20-06-2009
Skąd: Gliwice
Model: Escort
Silnik: 1,6 Benzyna +LPG
Rocznik: 1997
Postów: 588
|
![]()
u mnie przestał działać nawiew i świeciły się kierunkowskazy na błotnikach dodatkowo nie działały wycieraczki ... winą był brak masy - miejsce podszybie od komory silnika po stronie kierowcy - naprawa polegała na odkręceniu widełek przeczyszczeniu papierem ściernym i skręceniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
może coś takiego u ciebie |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 11-01-2009
Skąd: Ostróda
Model: Focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2004
Postów: 214
|
![]()
Gdzie to dokładnie jest umieszczone??;>
|
![]() |
![]() |