Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN

Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Life > Hyde-Park
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-04-2008, 11:58   #11
corneliusab
ford::expert

Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Domyślnie Re: !!Uwaga na oszustwa!!

kokoSpoko tak jak patrzylem kolo 10 rano to juz to pisalo a facet mial okolo 20 takich samochodow roznych marek prawie nowki z malymi przebiegami i za mala kase, a meila z odpwiedzia dostalem okolo 11 godziny, ze jak chce go kupic to bla,bla, bla :fcp2

I co? nagle z minuty na minute te 20 pieknych furek zniknelo :fcp15 i to z soboty na niedziele ?? Buhahahaha :fcp2

Cytat:
* Dieser Händler bietet zurzeit noch keine Fahrzeuge zum Verkauf an.
* Was möchten Sie als Nächstes tun?
*Sprzedawca ten w tym momencie nie ma zadnych samochodow do sprzedania.
*Co chce pan teraz zrobic?

corneliusab jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2008, 12:34   #12
kokoSpoko
ford::average

no cóż.... jedynie szkoda że gdzieś daleko to jest a nie w Polsce.... bo mimo iż się jest przekonanym że to kant to chciało by się zobaczyć te auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po takiej cenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Stary 20-04-2008, 12:42   #13
corneliusab
ford::expert

Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009

Gdyby to bylo troche blizej mnie to bym sie przejechal, jedna sa w Berlinie to mam 550km a drugie nie sprawdzalem na mapie ale patrzac na kod pocztowy to gdzie w okolicach Stuttgartu to ode mnie jakies 200km, mowie zeby to bylo troche blizej jakies z 50km to bym sie na wycieczke przejechal :fcp2 a tak pojechac 200 kilosow zeby zobaczyc pusty plac to bez sensu :fcp1

Pozdrawiam

corneliusab jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-04-2008, 11:09   #14
misiek
ford::professional

Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005

pewnie, ze trzeba uwazac. Jak szukalem auta w wakacje, to czesto w miare ciekawe ogloszenia okazywaly sie fikcja. Albo nie dalo sie dodzwonic na podane nr tel, albo takiego numeru nie bylo, albo wiecznie wlaczal sie fax, albo pomylka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jednak to tu wyzej to sie pod paragraf kwalifikuje.
misiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-04-2008, 22:21   #15
mouzes
ford::advanced

Model: 525, Smart 600 turbo brabus
Silnik: 2,5l. m51b25, 600ccm turbo75KM
Rocznik: 1995, 1999

na polskich stronach, jak zauważyłem, dość popularne jest odrdzewianie i nabłyszczanie zdjęć samochodów za pomocą photoshopa i tym podobnych programów

raz nawet sie do szczecina wytłukłem żeby kupić scorupę i wróciłem z pustymi rękoma ...
mouzes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2008, 11:05   #16
kren

Witam, dołączyłem do forum tylko z powodu tego tematu, bo sam naciąłem się na takie oszustwo.
Znalazłem na mobile.de Audi A8L 4.2TDI 12/2005 przebieg 53k km i cena 20350 Euro. No to wysyłam maila na podany adres na fotce czyli topcar9@gmail.com( hehe jak chcecie się przekonać to napiszcie że chcecie kupić A8 4.2 tdi po ang czy niem nie ma znaczenia) w mailu napisałem tak jak cornelius co jest z autem czy bite czy cos innego ze takie tanie, zgadnijcie co dostałem w odpowiedzi
Cytat z mojej skrzynki e-mail( poważnie nie ma ściemy takiego maila dostałem)
Hello,

The vehicle is in good condition, has no technical damage at all, no scratches or dents, no hidden defects, no smoking. It's fun and robust to drive. Technical inspection and emissions testing is passed and stamped as well. It has title of ownership, cleared of any obligations or fees and comes with all the documents you need to register it.You will not have to pay additional taxes for this (VAT reclaimable).(the car is register in Germany and have german documents)
It's my personal car.I've listed the car under AutoPark NAME so I can sell it faster, but it's my personal car.
I have worked in Germany for the last 1 year and I've purchased the car there. My company wanted me back home, so currently I'm in England (UK). I've brought the car home with me and it's now located in London, England.
I've decided that it's better to sell it because I don `t use it anymore (the steering wheel is on left side and it' very difficult for me to drive it), it `s a pity to keep such a car and not to use it. It's listed in Germany because when i have posted the car on http://www.mobile.de and autoscout.de ,I had to use a German address.
Now I'm trying to sell it back for such a low price because next week I have a deadline term for paying those taxes.
I tried to sell the car in UK, but nobody want`s to buy a left side steering wheel car.
My car is already at the "http://uk-car-processing.com/" at their local representant.(i paid this company to take care about transaction).
We can have a deal if you are really interested to buy it.
The price is correct and it's not negotiable and it also includes the transport.
Please write me back to discuss only if you are interested because I am tired of people that ask questions and are not interested at all.

Regards,
Translate on: http://babelfish.altavista.com/

No to powiem szczerze że nie podejrzewałem tu żadnego podstępu, odpisałem mu że chcę zobaczyć auto, czy może go przetransportować do Niemiec bo za kilka dni wyjeżdzam tam na pare dni, jeśli trzeba opłacę transport, poprosiłem też o VIN bo mam znajomego detektywa który zajmuje się kradzionymi wozami i ma dostęp do bazy danych pewnej instytucji której nazwy nie będę ujawniał dla dobra ogółu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale baza danych z całego świata z danymi o kradzionych samochodach. W odpowiedzi dostałem to:

Hello,

THE CAR IS IN LONDO,UK.
I already signed a contract with http://uk-car-processing.com/ and I paid all the taxes and I have no interested in loosing that kind of money.The car is ready to be sent to the buyer wich I'm waiting for at the moment.This is the only way and my only condition in this transaction.
(IF YOU DON'T ACCEPT THE TRANSACTION TERMS,PLEASE DO NOT INSIST WITH OTHER SOLUTIONS.)
Terms of the Transaction:
Here is how I want to go about delivery and payment for the car which will be through
"http://uk-car-processing.com/" and will also give you the chance to inspect the car before I receive the payment for it.I will explain to you step by step how this will work.
1)First you have to send me your shipping information (your name and address).
2)After I receive your shipping info, I'll go to at "http://uk-car-processing.com/" and leave the car into your name and with your address as the intended receiver.
3)"http://uk-car-processing.com/" will check the car ,also the legal papers to see that everything is OK with it.
4)You will receive a notification from "http://uk-car-processing.com/" as a confirmation that the car is in their custody and also,that the car has been tested.
5)After that, you will have to make deposit payment on the "http://uk-car-processing.com/" Departament and address , as a guarantee, and send the payment information to "http://uk-car-processing.com/".
( you must send a deposit of 20 % first and rest of the money 80% after you will receive the car)
6)"http://uk-car-processing.com/" will verify the payment, and if everything is in order, they will deliver the car to your door step.
7)After you will receive the car and you will be completely satisfied with it, you will instruct "http://uk-car-processing.com/" with your decision. You have 10 days to inspect it and take a decision.
If you don't keep it,they will refund back your deposit amount.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.If by any reason, you will not be satisfied with the car, you will return the car to "http://uk-car-processing.com/" with no expense.I will not have any details of payment because they are confidentials.
Let me know if we can do this.

NOTE:
SHIPPING TIME: 5- 7 DAYS.
The money will be sent to Shipping Company before you will receive the car and not to me. I repeat they will keep your money until you receive the car and the documents of the car. You will have an inspection period of 10 days. In this time you can check, test and inspect the car. An EU Moving agent will be there to help you to register the car. If by any reason (the car has any hidden damage or it isn't like i describe it) you can reject the deal. In this case Shipping Company will refund you totally and they will ship the car back on MY cost.

The car was verified by the Shipping Company qualified automotive technician and the car have passed all the test with no problems

Na początku zdziwiło mnie że odpisał w ciągu dosłownie 3-5 minut, ja miałbym trudności z napisaniem takiego referatu w ciagu paru minut. Potem chce zaliczki- 20%, w moim przypadku 4k Euro. HAHA już wiedziałem że to ściema, jeszcze podał adres serwisu gdzie można sprawdzić czy firma istnieje..... echhh. Odpowiedź wogóle nie była związana z moim pytaniem, wogóle co innego pisał niż pytałem.

Co do RTL-u- jesli masz jakieś dojścia to ja się oczywiście dołączam, takie bladzie trzeba tępić, oszusty jeane, samochodów wogóle nie ma, fikcja, zdjęcia wrzucają znalezione na innych ogłoszeniach i kręcą lody.....

Sorki że się wbiłem na forum, ale to wszystko dla dobra ludu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2008, 11:12   #17
kren

a ja jeszczde myśle że trzeba z tym walić do mobile.de niech robią porządek troche a nie pomału już tam więcej samochodów-widmo niż prawdziwych aut
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-10-2009, 23:22   #18
makas1982
ford::average

Model: sharan
Silnik: 1.9 tdi AUY zmiana na ASZ
Rocznik: 2001
Domyślnie Odp: Re: !!Uwaga na oszustwa!!

Gosciu dalej grasuje z samochodem vw passat ale teraz w uk te same spiewki....

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

wyslesz kase i stracisz.......
makas1982 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-11-2009, 17:20   #19
Przemas_
ford::beginner

Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Domyślnie Odp: !!!!!Uwaga na oszustwa!!!!!

Miałem bardzo podobny problem. Oczywiście na mobile wyszukałem sa piekną audine a3 za 1600euro. Ogłoszenie pochodziło z berlina a że mam niedaleko (jakieś 150km) napisałem do gościa maila. Niestety mój niemiecki nie jest zbyt dobry ale udało mi się spleść pare wyrazów po niemiecku. Zdziwił mnie bardzo fakt iż osoba do której wcześniej pisałem po niemiecku odpisała mi po angielsku. Dałem se spokój po mailu:
Hello,
The car has never been involved in any kind of accidents, it is the original paint,
So,if you are still interested , to buy this car , please contact me back,and i will tell you more about how we can forward with this deal.
I live in London ,England and the car is with me. It is unregistered and it has temporary plates which are valid three weeks from now on.
We can meet in London to finalize this deal. I want to know if you can meet me and I want to be sure you'll be there. You can send me an email if you have further questions.
I'll wait your reply
Thank you,

Taka sprawa śmierdzi na kilometr. Także uważajcie! nie ma młodych sprawnych tanich auta.. pozdr.
Przemas_ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-11-2009, 20:01   #20
GrzegorzD
ford::professional

Model: C-Max
Silnik: 1,8 PB
Rocznik: 2005
Domyślnie Odp: !!!!!Uwaga na oszustwa!!!!!

widze ze ten stary sposób nadal działa....
GrzegorzD jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Zasady postowania