![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]()
Witam
Mam problem jak w temacie - moje Mondeo 2,5 V6 ma instalke BRC Sequent 56 i przez 25tkm nie było z nią problemów. Teraz się zaczęły :fcp5 Na benzynce jest miód-malina, ale po przełączeniu na gaz zaczyna wariować. wygląda to tak jakby nie dostawał paliwa - szarpie, nie chce się wkrecać na obroty (ale tylko pod obciążeniem, bo na wolnych jest OK), rzuca silnikiem. Jadąc ze stałą prędkością równiutko i wszystko OK, a nagle efekt jakby ktos przyczepę mu dołączył i dusi go i dławi, nie można przyspieszyć. Pedał w podłogę i obroty bardzo wolno wzrastają i zdarza się że nagle tak jakby ktoś coś odkorkował i wkręca się na obroty jak szalony aż do odcięcia. Autko jest świeżo po wymianie świec i przewodów WN, a także po wymianie obu filtrów LPG, a dzisiaj rano wymienione zostały na gwarancji wszystkie wtryskiwacze gazowe (żółte BRC), co niestety pomogło na krótko i znowu nie jedzie tak jak powinien :fcp5 Ktoś ze znawców ma pojęcie co może być przyczyną, bo oczywiście jak jadę do gaziarzy to wszystko się uspokaja i nic nie mogą stwierdzić - już dwa razy po prawie godzinie jeździliśmy z podłączonym lapkiem, ale akurat wtedy oczywiście chodzi bez żadnych problemów :fcp24
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Postów: n/a
|
![]()
ja bym sprawdził-podmienił parownik. Wyglada na to, ze nie zawsze wydaje.
Najlepiej, jakbys sam mógł podłaczyc laptopa wtedy gdy to sie dzieje i sprawdził jakie parownik daje cisnienie. Wiem, ze z BRC jest problem z podłączaniem pod laptopa, ale może.... . |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
![]()
program na [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
kabel [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jedyny minus to taki, że musisz toche pojeździć z laptopem z aucie i patrzyć co pokazuje lambda i inne czujniki . wymieniać zawsze można, tylko to się wiąże z kasa a interface to 40 zł możesz też sam wykonać interface'a schemat też na elektrodzie znajdziesz. 25kkm to jest nic,jak na reduktor brc... ale zawsze coś się mogło zatkać
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]() Cytat:
Generalnie umówiłem się gazownikami na wtorek/środę na testowanie go w czasie jazdy z podłączonym laptopem - zobaczymy czy znowu autko zrobi mi numer i na czas testów "się samo nie naprawi", tak jak to było poprzednią razą :fcp24
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-11-2009
Model: ford focus zetec
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 3
|
![]()
[QUOTE=MAG;809461]Kurczaki, przez jakiś czas reduktor był odłączony od układu (ze względu na pewne modyfikacje w aucie była odłączona instalka gazowa) - może wtedy jakiś syf się do niego dostał????
Generalnie umówiłem się gazownikami na wtorek/środę na testowanie go w czasie jazdy z podłączonym laptopem - zobaczymy czy znowu autko zrobi mi numer i na czas testów "się samo nie naprawi", tak jak to było poprzednią razą :fcp24[/QUOTE też mam ten problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]()
Odgrzałes kotleta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
U mnie w końcu pomogło z tego co pamiętam, przeczyszczenie przepływomierza i od nowa zaprogramowanie instalki (wczesniej był reset kompa) Od tej pory, aż do momentu sprzedaży tego auta (w zeszłym miesiącu), nie pojawiły się żadne inne problemu z instalką LPG
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
![]() |
![]() |