![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-07-2009
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 1995
Postów: 324
|
![]()
przewody, swiecie, przeplywka ok ? hmm jest tak na benie i lpg hmm to moze cewki ?
Co do grechotania to moze obudowa nad kolektorem wydechowym. U mnie dzwonila jak obroty spadaly z wyskokich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 24-02-2009
Skąd: konin
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 8v
Rocznik: 1995
Postów: 366
|
![]()
nie wiem stoi teraz nie jezdzi, prowadzilem go od sasiada do siebie i na odcinku 200m kolektor i katalizator nagrzaly sie tak ze w ciemnosci bylo widac lune swiatla z pod samochodu
no a silnik ma temp normalna tylko uklad wydechowy jest popieprzonyc czy jezeli kat jest zapchany to wykrecenie sondy lambdy i zrobienie otworu wylotu spalin pomoze mi sprawdzic czy to jego wina? no bo sonda jest przed ceramika i jezeli sie oberwala to spaliny pojda przez sonde Ostatnio edytowane przez arthurw ; 19-11-2009 o 17:36 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-07-2009
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 1995
Postów: 324
|
![]()
Mi wiadomo o dwoch wersjach czerwonego kata 1)zapchany 2)wtryski leja za duzo beny i tam sie spala.
Ja bym uciol tlumik ale to sobie najwyzej bym spawanie zafundowal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
![]()
wywalic ten katalizator i wstawic tlumik przelotowy / rure, tylko zadna sttrumienice.
hmm z tym wykreceniem , mozna sprobowac , nic sie zlego nie stanie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 24-02-2009
Skąd: konin
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 8v
Rocznik: 1995
Postów: 366
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
![]()
wtryski leja bo sa juz wywalone.
Sprawdz z tym katem pierw, o ile on tam jeszcze jest. Przeciez my Ci auta nie naprawimy przez neta. Sprawdzac cos pokolei bo samo sie nie naprawi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-02-2008
Model: ford scorpio
Silnik: 2 litry 16v
Rocznik: 1995
Postów: 477
|
![]()
Może wiązka ruszona. Sprawdz czy iskra jest na każdej cewce i wyjsciu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 24-02-2009
Skąd: konin
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 8v
Rocznik: 1995
Postów: 366
|
![]()
kat sie robi ale wiazka to ty mnie nie strasz
kat powinien byc poniewaz auto bylo sprowadzone |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 24-02-2009
Skąd: konin
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 8v
Rocznik: 1995
Postów: 366
|
![]()
katalizator zapychal rure i to on grechotal ale najgorsze jest to ze auto nadal nierowno pracuje tzn w trakcie dodawania gazu pyrka szarpie a na wolnych obrotach chodzi rowno sonda podmieniona z innego auta i to samo Jakie sugestie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-07-2009
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 1995
Postów: 324
|
![]()
a na wolnych chodzi rowno hmmm napewno musisz miec sprawdzony kompletny zaplon i kompletny dolot powietrza. Na benie i gazie tak samo ?
|
![]() |
![]() |