|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-12-2009, 09:08 | #151 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 27-05-2008
Model: Foczka GoldX/S-Max Titanium
Silnik: 1.6 Ti-Vct/2.0 TDCI
Rocznik: 2010/2008
Postów: 680
|
Odp: S-Max Facelift
Powiem tak, budy bym nie zamienil, ale te opcje... ehhhhhhhhhhhh.................. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Elektrycznie otwierana klapa ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... podswietlanie tylu przy panoramie (bo przy diodach raczej juz bedzie) ehhhhhhhhhhhh.... fabryczny mega grajek ehhhhhhhhhhhhhhhhh.... i pare innych ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...... Mogli by jeszcze dac panorame otwierana.... ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... Ostatnio edytowane przez tygrysex ; 16-12-2009 o 09:18 |
16-12-2009, 15:49 | #152 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 13-03-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 135
|
Odp: S-Max Facelift
Dziwne, że Ford na miejsce premiery wybrał dość prowincjonalny jednak salon w Brukseli, a nie Genewę. Albo Frankfurt jesienią 2009
ja sie w cale nie dziwię, podejrzewam, że s-max będzie jedną z gwiazd tego salonu i nie rozpłynie się tak w dziesiatkach nowych modeli jakby to było w Genevie czy we Frankfurcie. I prasa będzie dużo więcej rozpisywac sie o new maksio niż w przypadku innych salonów motoryzacyjnych. A poza tym maksio jest w belgii produkowany |
16-12-2009, 15:59 | #153 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 13-03-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 135
|
Odp: S-Max Facelift
pobieżnie oglądając jest szansa, na zrobienie sobie nowego przodu w starym maksiu - do wymiany zderzak i maska, ale koszty pewnie około 2-3 tysia, albo więcej
|
16-12-2009, 20:58 | #154 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-09-2009
Skąd: Warszawa
Model: C-MAX
Silnik: 1.6 EcoBoost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 220
|
Odp: S-Max Facelift
Słuchajcie, porady szukam.
Rozmawiałem z dealerem na temat mojego zamówienia i jest tak: 1) z informacji, jakie on ma, produkcja nowego S rozpocznie się w marcu, to oznacza odbiór najwcześniej w maju 2) nie mają jeszcze nowych cenników, ale podejrzewa, że z pewnością nowy S będzie droższy 3) będą nowe silniki 4) rozruch nowej linii często odbija się czkawką i ten maj może wylądować np. w sierpniu... I teraz muszę się szybko zdecydować: albo pozostaję z moim zamówieniem na starego S i wtedy odbiór koniec lutego, początek marca. Albo wstrzymuję obecne zamówienie, czekam na nowe cenniki, zamawiam nowego S i... - więcej płacę - dłużej czekam - jestem testerem nowych silników - jestem testerem zliftowanego nadwozia szczerze mówiąc pierwsze dwa punkty mogę zaakceptować, czwarty również, ale ten trzeci... :-/ raczej myślałem, że będzie można nowego maksia zamówić ze starym silnikiem 2.5t szlibyście śmiało na tego EcoBoosta? |
16-12-2009, 21:23 | #155 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 26-08-2009
Skąd: Warszawa
Model: S-MAX II
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 207
|
Odp: S-Max Facelift
Cytat:
|
|
16-12-2009, 21:47 | #156 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-03-2009
Skąd: GB
Model: S-Max
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2008
Postów: 143
|
Odp: S-Max Facelift
Nowa benzyna w turbo bedzie pewnie duzo oszczedniejsza,wiadomo,ze silnik Volvo 2.5 t lubi wypić,natomiast o jakimkolwiek dźwięku tego nowego powodującego dreszczyk na plecach-podejrzewam można zapomnieć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Gdyby został stary silnik 2.5 czekałbym na lifta,ale tak naprawde,gdybym miał teraz brać ? chyba zostałbym przy starym-nie starym esiu.Tak naprawde to chyba niewiele zmienili,lekko odświezona budka i to tyle,środek właściwie bez zmian,a ten przód o niebo fajniejszy w starym,dziwnie ten wlot powietrza wyglada w nowym,jakos mało powaznie...i te diody,przekombinowali...
__________________
Ostatnio edytowane przez jarecki46 ; 17-12-2009 o 09:00 |
16-12-2009, 22:24 | #157 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Był i jest S-Max Titanium S
Silnik: Jest 2.0 240 KM Powershift, był 2.5T
Rocznik: 2011, 2009
Postów: 57
|
Odp: S-Max Facelift
Na twoim miejscu bym czekał. Nowy oszczędniejszy silnik to jedno ale podstawowa sprawa to nowa dwusprzęgłowa skrzynia. Z jednej strony będziesz betatesterem ale z drugiej jeśli będzie taka jak w VW czy Audi to dla samej tej skrzyni warto poczekać. 2.5T to trochę dinozaur - brzmi super, zbiera się super ale w realu większość i tak ma bliżej 200 niż 220 koni a spalanie jak na dzisiejsze czasy jest kosmiczne. Przy odsprzedaży też na pewno mniej stracisz na pofaceliftowym aucie niż na obecnym.
Dealer cię straszy "podejrzeniami" bo chce zamknąć transakcję. Nowy model 2.0 200 KM od 2.5T powinien być tańszy bo będzie się łapał na niższą akcyzę. Ostatnio edytowane przez PoleApart ; 16-12-2009 o 22:26 |
16-12-2009, 22:38 | #158 | |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 11-06-2009
Skąd: PL
Model: S-max \ inne
Silnik: 2.3 automat \ różne
Rocznik: 2009 \ różne
Postów: 79
|
Odp: S-Max Facelift
Cytat:
argumenty PoleApart trafione, mi nowy przód sie akurat nie widzi ale siedzac za kierownica go nie widacGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a to auto zasadniczo wybierałem ze względu na przestrzeń wewnętrzną |
|
17-12-2009, 02:26 | #159 | |
ford::average
Zarejestrowany: 02-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2010 (po liftingu)
Postów: 53
|
Odp: S-Max Facelift
Cytat:
Wg mnie tam jest napisane że silnik 2,0 ecoboost będzie zastępował silnik 2,3l i będzie tak jak tamten w standardzie z automatem (teraz - dwusprzęgłowym ze sprzęgłem mokrym). Nie ma tam mowy nic o 2,5 turbo. Może więc pozostanie po modyfikacji by spełniał normę euro 5. Ja mam nawet niczym nieuprawnioną nadzieję że będzie nawet mocniejszy. Coś chyba bez automatu muszą dać w benzynie, a piszą wyraźnie że 2,0 e-b tylko z automatem???. (wszystkiego nie ujawniają, bo przemilczeli także silnik 2,0 benzyna bez turbo i 2,2 diesel. podobno ma nie być 1,8 diesel bo są 3 x 2,0 diesel o różnych mocach, ale mając 163 konny diesel to coś trzeba by zrobić z 170 konnym 2,2 - może będzie mocniejszy coś koło 200km lub wycofają go.) Wracając do benzyny to myślę że na początku będzie ecoboost z automatem i niezależnie 2,5T bez automatu, i nawet jak wycofają 2,5T to może to być podyktowane tym że od razu na rynek nie wypuszczą tysięcy silników 2,0 ecoboost a mają pewnie możliwość mieć jeszcze dużo 2,5t, więc na początku zamiast tworzyć kolejkę zamówień w salonach do reklamowanego jako idealny, silnika 2,0 e-b wypuszczają go tylko z automatem (co ograniczy ilość zamówień), który to automat trochę ochroni ten silnik przed ciężką nogą domorosłych rajdowców i jak wszystko będzie ok, tj. nie będzie padał, coś może poprawią (tak po cichu) oraz nabiorą mocy produkcyjnych, to puszczą go bez automatu. Poza tym z punktu widzenia producenta, lepiej wcisnąć dodatkowo automat (więcej wydasz na auto), a i ewentualna akcja serwisowa, czy poprawka nie będzie dotyczyć miliona silników tylko początkowej partii kilku tysięcy. (bo nie wszyscy rzucą się na te automaty). Co do samego liftu, to jest to najlepsza rzecz jaka może się trafić autu. Poprawiają zazwyczaj wszelkie "kaszany". np piszą że wymienili na nowy system klimy (wszyscy narzekali że za słaby) i wiele rzeczy do których się nawet nie przyznają że były słabe. A diody będą OK, np nie będziesz kasował ksenonów cały czas w dzień. i wygląd z tyłu świateł diodowych fajny. Poza tym to co ewentualnie dołożysz na kupnie nowego zyskasz przy odsprzedaży bo rocznik będzie ten sam a wszyscy będą chcieli kupić auto po lifcie. Ja bym czekał...(co też czynię, choć już parę miesięcy trwa to czekanie bo myślałem że będzie we Frankfurcie 09/2009 pokazany nowy)... ale myślę że na wakacje już pojadę nowym maxem... pozdro. Ostatnio edytowane przez IRONANT ; 17-12-2009 o 02:42 |
|
17-12-2009, 07:10 | #160 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-04-2009
Skąd: Warszawa
Model: Tiguan II/BMW F30 Estoril Blue
Silnik: 2.0 TFSi 220 KM/335i Xdrive
Rocznik: 2016/2012
Postów: 336
|
Odp: S-Max Facelift
Jeśli masz czym jeździć,to na twoim miejscu bym poczekał Kristoforos.
Zawsze będzie trochę odświeżony model,a co do silników nowy 2.0 Ecoboost będzie mniej więcej podobnie śmigał jak stary dobry 2.5T, a będzie przy tym myślę tańszy. Cena nowego maxia na pewno będzie trochę wyższa od "starego",chociażby ze względu na to ,żeby zeszły modele przed liftingowe. Ja bym czekał,niestety nie mam już takiej możliwości Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chyba ,że ktoś reflektuje na mojego S-Maxa,oddam w dobrej cenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.: Tak poważnie ,mało by to było opłacalne,sprzedawać auto po nie całym roku czasu ...
__________________
Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez loop_77 ; 17-12-2009 o 07:13 |
|
|
|