![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-12-2009
Skąd: Siedlce
Model: Mondeo
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1994
Postów: 34
|
![]()
[B]witam nie wiem jaką instalacje zalożyc do mojego mondeo chodzi mi o instalacje sekwencyjna za rady dziekuje!!!Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.bo na benzynce latalem rok i za drogi interes to był...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]()
Temat instalacji gazowych był wielokrotnie poruszany na forum. Myślę, że powinieneś zacząć od poczytania tego, co już zostało napisane, a decyzja i tak należy do Ciebie.
Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 31-01-2008
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Model: Mondeo MK I Sedan automat.
Silnik: 1.8 16V+gaz(115 kM)
Rocznik: 1996
Postów: 219
|
![]()
Z jakiego miasta jesteś,może ktoś Ci doradzi konkretnego gazownika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-12-2009
Skąd: Siedlce
Model: Mondeo
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1994
Postów: 34
|
![]() Cytat:
Witam Siedlce Woj Mazowieckie pozdrawiam..!!!!Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-09-2008
Skąd: Warszawa / Mława
Model: Jest: Volvo S40 i jest Mondeo MK3
Silnik: 1.6 115KM D2 oraz 1.8 Duratec 125KM
Rocznik: 2010 i 2003
Postów: 383
|
![]()
zastanow sie czy sekwencje sie oplaca. ja mam instalacje II gen na sterowniki Bingo-s parownik tomasetto, reszta nie istotna, w 2.0L pali 10L spadku mocy nie widac wrecz bardziej widoczny jest skok momenntu okolo 4000rpm... akurat fordy bardzo ladnie pracuja na gazie wbrew ogolnej opini... a 2000tys zl masz w kieszeni Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
***** **** *** ** * |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 26-12-2006
Skąd: Bielsko-Biała / Bujaków
Model: C-Max
Silnik: 1,8 PB
Rocznik: 2005
Postów: 1,073
|
![]()
dokładnie tak.. zalezy w jakim auto jest stanie i ile chcesz nim jezdzic. jesli igiełka i bedziesz z nim do konca jego dni - jak najbardziej sekwencja. W przeciwnym razie nie warto ładować w auto jego 90% wartosci...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-09-2008
Skąd: Jaworzno
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1999 Pb
Rocznik: 2010
Postów: 492
|
![]()
90% jego wartości? Właśnie ze da sie założyć instalację sekwencyjną za ok 2200-2500zł. Może to nie bedzie nic górnolotnego ale całkiem dobrze radzącego sobie w mondeo. Sterownik stac 200 lub 300 (dobry, polski sterownik), do tego pewnie listwa wtryskowa valteka, reduktor tomasetto no i butla gazowa w koło. U mnie w aucie daje to rade i autko chodzi identycznie jak na beznynie. Najważniejsze jest to żeby silnik auta był sprawny oraz warsztat montujący to robił wszystko uczciwie i starannie a nie na odwal się. W przypadku tej instalacji nie powinno byc zadnych problemów przy spełnieniu powyższych założeń.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 26-12-2006
Skąd: Bielsko-Biała / Bujaków
Model: C-Max
Silnik: 1,8 PB
Rocznik: 2005
Postów: 1,073
|
![]()
no tak... moze nie 90% ale nie wiele mniej.... uda ci sie sprzedac MKI '94 1,6 za wiecej niz 3,5..4 tys zł? Auta moze sa i dobre ale musimy sie z tym pogodzic ze nie sa cenione na rynku wtórnym. Wiem co mowie bo rok temu sprzedawalem MKI 1,8 TD '96 w naprawde dobrym stanie. poszedl za niecale 4,5 tys... dlatego zalozylbym dobra II generację ( np LL) i nie przejmowal sie za bardzo... czesci uzywane do tych aut (silniki) sa tak tanie ze nawet jesli poleci głowica po 50 tys km to tragedi nie bedzie. Może i to brzmi brutalnie ale taka jest prawda i nie ma sie co załamywać. Co innego gdybyśmy mowili o aucie wartym 15tys.... wtedy naprawde jest sie nad czym zastanawiac.
sam jezdze MKII z '97 roku i wiem ze ma u mnie dozywocie bo nie sprzedam go za 6-7 tys.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-12-2009
Skąd: Siedlce
Model: Mondeo
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1994
Postów: 34
|
![]()
co do autka do silnikowo i blacharka idealna.. Sam osobiscie sprowadzilem go rok temu z niemieć !odkupiłem od brata z rodzinnki mial przejechane 167tys caly czas serwisowany w ASO teraz ma najechane 198tys i przez ten czas tylko wymienilem olej i rozrząd i co musze robic to tylko plyn do spryskiwaczy dolewać i właśnie nie sprzedam go za 3tys..bede jezdzil az sie rozleci a co do gazu to właśnie mowią ze do fordów tylko sekwencja?za wszystkie rady bardzo dziekuje...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-09-2008
Skąd: Jaworzno
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1999 Pb
Rocznik: 2010
Postów: 492
|
![]()
Ja podobnie. No to w tym przypadku polecam tylko instalacje sekwencyjną. I cieszyć się tańszą jazdą. Te 2.5tyś zł szybko się zwróci a pożniej to już tylko zysk.
|
![]() |
![]() |