Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-02-2010, 21:40   #331
falcon226
ford::advanced
 
Avatar falcon226
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Biker coś mi sie zdaje,że byś chciał swoje MKII na F-16 przerobić!!!:Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. niezłe ziółko z Ciebie!!Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to by trza było z Rosjanami gadać!a tak poważnie to nie wiem czy jest sens nasze Galaktyki to auta rodzinne nie ścigacze!

falcon226 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2010, 17:11   #332
malaki
ford::average
 
Zarejestrowany: 30-10-2009
Skąd: Krosno
Model: sharan smax
Silnik: 1,9 140 km -ford 163km
Rocznik: 1998-2012
Postów: 127
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Potrzebuję info jak i czy wogóle można aktywować sterownik silnika aby mógł obsługiwać dodatkowe ogrzewanie elektryczne.Są to 3 świece żarowe zastosowane w silnikach tdi (nie w SGA bo mamy dogrzewacz spalinowy)które dogrzewają płyn.
Kanał 16 odpowiada za ten system ,u mnie niestety same zera więc wygląda na wyłączony.
Nie wiem też które piny w ECU będą sterowały przekaźnikami ale z tym bym sobie poradził gdybym uruchomił tą funkcję.
malaki jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2010, 21:19   #333
marwyk
ford::professional
 
Avatar marwyk
 
Zarejestrowany: 11-07-2006
Skąd: Kraków
Model: VW SHARAN
Silnik: 1.9tdi 110KM
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Lepiej zobacz ile taki układ pobiera prądu, ja to bratu w skodzianie odpiłąem bo jeździ trasy 5-6 kilometrów do pracy i z powrotem i w te mrozy to miał problem zapalić auto (akumulator też nie był pierwszej nowości)
marwyk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2010, 21:52   #334
hexe
ford::average
 
Avatar hexe
 
Zarejestrowany: 18-10-2009
Skąd: 3 City
Model: Sharan Carat
Silnik: Różowy autobus VR6 + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 149
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Poratujta Pany bo normalnie o tego czytania o VAGu to juz oczopląsu dostaję Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam VAGa i programik Polski Vag 4,9. Łączy mi się z autkiem pięknie ale jak tym cudownym ustrojstwem odczytać wartości temp cieczy podawane na komputer i na wskaźnik?? Podejrzewam ze jeden z czujników padł i za diabła nie wiem jak dojść który Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jezeli można to tak łopatologicznie poproszę dla prostego człowieka znad morza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Drogi mej nie wytyczyły ni dźwięk werbla ni cytra,
idę póki sił starczy - idę po pół litra.....
hexe jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2010, 22:03   #335
taxidriver
ford::professional
 
Avatar taxidriver
 
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Cytat:
Napisał biker20 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mk2 można zwiększyć moc chodzi mi o czipa mam 90 konny
No to masz czary mary i masz 115 koni w tym roczniku tyle właśnie jest .
taxidriver jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2010, 23:50   #336
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Cytat:
Napisał hexe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Poratujta Pany bo normalnie o tego czytania o VAGu to juz oczopląsu dostaję Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam VAGa i programik Polski Vag 4,9. Łączy mi się z autkiem pięknie ale jak tym cudownym ustrojstwem odczytać wartości temp cieczy podawane na komputer i na wskaźnik?? Podejrzewam ze jeden z czujników padł i za diabła nie wiem jak dojść który Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jezeli można to tak łopatologicznie poproszę dla prostego człowieka znad morza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Podawałem jak sprawdzic termostat w innym temacie za pomoca VAGa, jak sprawdzić rózne czujniki płynu.
Wkleje to tutaj bo sie moze bardziej nadaje do diagnostyki, może i ty coś podłapiesz, chociaż to odnosiło sie do TDI, ale nie wiem jak to pójdzie w benzynie, ale jak się łączysz...

Cytat:
Napisał Stefano Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Temperatura płynu chłodzacego dla potrzeb ECU jest zczytywana z czujnka G-62, wiec aby spawdzć termostat bez wyjmowania należy;

1. Na zimnym niezapalonym silniku np. rano, najpierw sprawdzić czy G-62 nie jest uszkodzony, czyli czy dokładnie mierzy;

a. VAG -> 01 / silnik/ -> 08 -> dokonać analizę grupy 007. Będą tam cztery kolumny 1. temperatura paliwa, 2.temp. oleju. 3. temp. powietrz w kolekt. dolocie, 4. temperatura płynu chłodzącego z tego czujnika, czyli G-62. Temperatury te po nocy / długim postoju / powinny sie zgadzać.

b. zapisać odczyty i mozna też przy okazji zobaczyc jak nam działa czujnik G-2 ten co daje info dla potrzeb wskaznika na desce / zegary /, czyli idziemy w 17 / instruments / -> 08 -> i grupa 003 kolumna 1-sza. / czujnik G-2 /

c. porównujemy wszystkie odczyty, powinny sie mniej wiecej zgadzać, można jeszcze poczytać z termometrów w piecyku, ale...

2. Odczyt G-62 i G-2 powinny byc identyczne na zimnym silniku, jesli NIE, to mamy którys uszkodzony, a który to wnioskujemy z analizy odczytu pozostałych temperatur.

3. Jesli czujnik G-62 jest OK, to nagrzewamy silnik do max temperatury i obserwujemy kolumnę 4 z punktu 1a. / czujnimk G-62 / widać będzie jak temperatura bedzie dochodzic do pewnego pułapu, np 90 st i kiedsy sie termostat otworzy to spadnie o parę stopni np, 87* C i tak powinna sie trzymac, chyba ze właczymy nawiewy grzania, to wtedy wiadomo ze spadnie, ale możemy sobie pomóc dogrzewaczem, po to mamy nasz piecyk.

4. Temperatura na czujniku G-62 powinna wynosic np, dla silnika AUY - 87 * C, jesli jest o pare stopni mniejsza mozna to uznać TERMOSTAT, jako jeszcze w granicach normy.
Przekroczenie w dól, ponizej 80 * C, to termostat jest niesprawny i ECU /komputer/ odczytuje to jako niedogrzany silnik i zwiększa nam dawke paliwa na wtryskiwaczach, czyli silnik chodzi nam jako na 'ssaniu'.
Aby mieć 100% pewnosci, czy mamy na maxa nagrzany silnik trzaba może troszkę go przegonić , czy pojeździc i nastepnie wtedy nie wyłaczajac dokonać pomiaru.

Tak oto badamy termostat bez jego wyjmowania.

Chyba tez te moje 'wywody' to muszę wkleic do tematu " Diagnostyka VAG", bo sie moze innym przydac.

Pozdrowienia..
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-02-2010, 01:15   #337
Pacific tdi
ford::advanced
 
Avatar Pacific tdi
 
Zarejestrowany: 05-10-2008
Skąd: Zdolny Śląsk
Model: SHARAN MKII Cruise
Silnik: BVK
Rocznik: 2006
Postów: 457
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Cytat:
Napisał taxidriver Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No to masz czary mary i masz 115 koni w tym roczniku tyle właśnie jest .
Twoje czary nie pomogły. Były też 90KM, oczywiście na pompkach. Ale nie AUY jak kolega napisał w swoich danych, tylko ANU.

Ostatnio edytowane przez Pacific tdi ; 04-02-2010 o 01:17
Pacific tdi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-02-2010, 08:51   #338
hexe
ford::average
 
Avatar hexe
 
Zarejestrowany: 18-10-2009
Skąd: 3 City
Model: Sharan Carat
Silnik: Różowy autobus VR6 + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 149
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Dzięks Stefano w co tam tylko lubisz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wydrukuję sobie rozpisku i polecę ze ściągą pogadać poważnie z autkiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Drogi mej nie wytyczyły ni dźwięk werbla ni cytra,
idę póki sił starczy - idę po pół litra.....
hexe jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-02-2010, 12:24   #339
malaki
ford::average
 
Zarejestrowany: 30-10-2009
Skąd: Krosno
Model: sharan smax
Silnik: 1,9 140 km -ford 163km
Rocznik: 1998-2012
Postów: 127
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Kolego marwyk dzięki za odp .Układ ten pobiera max. w granicach 30-35A i nie powinien wyładowywać akumulatora dlatego ze jest na tyle inteligentny ze komp steruje dwoma przekaźnikami dużej i małej mocy .Czyli wie np. o obciążeniu alternatora (grupa 16 pierwsze okno) i odpowiednio dołącza lub odłącza 1 lub 2 świece. Więc gdybym potrafił zaktywować tą funkcję to napewno to założe a jak nie to albo osobny wyłącznik albo zmiana podgrzewacza na D5WZ
malaki jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-02-2010, 11:40   #340
FABIO
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-12-2009
Skąd: Śląsk
Model: galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 1997
Postów: 67
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Witam koledzy i mam pytanko
czy udostępnił by mi ktoś VAGa do mojego TDI z okolic Śląskich - Zabrza ?
Nawet jeśli z dalszych okolic to tez nie ma problemu bo w końcu moja galaktyka jest na chodzie i lubi podróże Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam
FABIO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diagnostyka , elektryka , interfejs diagnostyczny , kod



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.