![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-04-2008
Model: MONDEO KOMBI
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2003
Postów: 12
|
![]()
Witam mam mondeo z 2003 2.0 TDci 130 KM przebieg 112 tys km
wtryski zmienialem przy 105 tys , swiecei akumulator przy 110 tyś objaw jaki mam to przy przyspieszaniu to strasznie kopci na czarno prosze o wasza pomoc |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,745
|
![]()
Może EGR?
__________________
Ibiza 6K FL 1.9 TDI VP 90 -> Golf 4 1.9 TDI PD 101 -> Focus MK2 FL 2.0 TDCI 136 -> Focus MK3 FL 2.0 TDCI 180 -> Superb MK3 FL 2.0 TDI 200 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-06-2008
Skąd: Elbląg
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2006
Postów: 21
|
![]()
Egr może być zawalony. A sprawdzał przewody od turbo czy nie są luźne albo pęknięte? :>
__________________
http://img200.imageshack.us/img200/3541/fala6.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-04-2008
Model: MONDEO KOMBI
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2003
Postów: 12
|
![]()
bylem u mechanika i powiedzial ze jakies wodziki sa do czyszczenia w turbinie
koszt 450 zł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
|
![]()
No bez jaj Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Choć otwarcie turbinki to nie spacerek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jaki masz sterownik turbiny? Jeżeli elektryczny to ECU waliło by błąd przy zapieczonych łopatkach i kłopotach z wysterowaniem. A jakie jest ciśnienie doładowania? Trzeba by było sprawdzić przed wyjęciem turbawki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Cytat:
Sugeruję dodatkowo, zapoznać się jeszcze z tym materiałem. To też bywa przyczyna kopcenia przy przyśpieszaniu. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
FORD Club Polska ![]() Ostatnio edytowane przez Pablo_X ; 12-02-2010 o 22:48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-04-2008
Model: MONDEO KOMBI
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2003
Postów: 12
|
![]()
super to pokazales mam pytanko jaki masz przebieg i czy mozliwe zebym mial tez taki po przejechaniu 112 tys km ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
|
![]()
Tamto auta miało przejechane jakieś 30.000-35.000 od zakupu jak zaczęło stawiać batorego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja u siebie staram czyścić co jakieś 15.000km (ale nie częściej niż 1 raz do roku) i zawsze jest co dłubać. Czyszczę EGR i w razie potrzeby kolektor. Prosta robota a autko fajnie jeździ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czynnikiem którym można się sugerować, jest ilość oleju na turbinie pochodzącego z odmy. Jeśli olej jest widoczny gołym okiem to nagar będzie w postaci mazi, jeśli przed turbo jest sucho to nagar będzie zbitą, suchą bryłą. Co do twojego pytania... Najpierw wymontuj EGR i zobacz jak wygląda. Musisz przyjąć, że w kolektorze będzie podobnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD Club Polska ![]() Ostatnio edytowane przez Pablo_X ; 11-05-2010 o 12:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-05-2010
Model: mondeo mk4
Silnik: 2,0 tdci 140 km
Rocznik: 2011
Postów: 1
|
![]()
Ja mam takie pytanko. Mój mondziak 2,0 tdci 130 ps dobrze się zbiera ,nie brakuje mu mocy lecz podrzas załanczania turbiny słychać wyrażny chałas w silniku który szybko ustaje przy wejściu silnika na wyższe obroty. i przy gwałtownym przyspieszeniu też lekko przykopca na czarno. co to może byc?? prosze o porade,
|
![]() |
![]() |