![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
|
![]()
Wydawać by sie mogło ze wtłok jest masywny ale to tylko pozory. W rzeczywistosci jest stracznie delikatny. Nie warto kompinowac z zapieraniem tłoka. Tylko i wyłacznie poprzez zablokowanie wału z drugiej strony.Czesto sruba lubi sie zapiec wiec uderz w łeb śruby młotkiem. Nie za mocno i nie za lekko. Mozna gazem schłodzic śrube i w tedy pojdzie bez problemu.
__________________
Nie każda morda pasuje do Forda. |
![]() |
![]() |