![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 13-07-2007
Skąd: Kraków
Model: Escort
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: '99
Postów: 743
|
![]()
ja miałem tak bębny styrane że szok,te okładziny wypadały z cylinderków!! niesamowite... a jednak
__________________
....ZZzzzZZ..zzzz... RAPIDSPORT |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-11-2009
Skąd: Głubczyce/Opolskie
Model: Astra G
Silnik: 2.0 DTL
Rocznik: 99
Postów: 485
|
![]()
Ja po wymianie szczek z tylu i cylinderkow na nowe niestety tez narzekam na wlasciwie brak recznego. Jest coprawda ale strasznie slaby i w razie czego gdyby zawiodl nozny to niestety niemam czym hamowac :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-08-2009
Skąd: Praszka
Model: Puma
Silnik: 1,4
Rocznik: 1999
Postów: 98
|
![]()
tez mam taki problem że bardzo słabo łapie, na 6-7 zębów, nie ma mowy żeby koła zablokowało na asfalcie, ale przegląd przechodzi bez problemu i gość powiedział że ręczny ma być sprawny a to nie znaczy że ma na 3 ząbku koła blokować, wieć zostawiłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. chciałem bębny wymienić ale powiedzieli 180zł za jeden wiec dałem sobie spokój
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
ja miałem wytargane bębny, a i tak ręczny był jak żyleta - po założeniu bębnów należy hamulcem zasadniczym kilkakrotnie nacisnąć by rozpieraki ustaliły właściwą odległość szczęk i dopiero wtedy bawić się z ręcznym w przeciwnym wypadku nic z tego nie będzie
Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-04-2010
Skąd: Szwecja/Sosnowiec
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,0 benzyna
Rocznik: 2002
Postów: 17
|
![]()
Co do naciągania ręcznego .
Tak jak wcześniej było napisane regulacja jest koło dźwigni. Nie zawsze da się naciągnąć ręczny. 1 powód może być zjechany gwinty przy rególacji --> Zalecana wymiana małej linki do rególacji 2 powód wyciągnięta linki od ręcznego -- objawy nierówne hamowanie na kołach, lub bardzo słabe działanie --> Lekarstwo wymiana linki hamulca Warto sprawdzić stan samo regulatora, ewenualnie ustawić go ręcznie za pomocą śrubokręta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-04-2010
Skąd: Szwecja/Sosnowiec
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,0 benzyna
Rocznik: 2002
Postów: 17
|
![]() Cytat:
Nie raz jest tak że mimo podkręcania ręcznego nic się nie dzieje. Może to powodować zużycie (wydłużenie) linek od chamulca ręcznego. W tedy nie zostaje nic innego jak wywalenię starych i zamontowanie nowych. Efekt wymiany ręczny jak żyleta na 2 ząbku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Doświadczyłem tego w tamtym miesiącu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
regulacja ręcznego , ręczny , samoregularory |
|
|