Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-02-2010, 12:40   #211
ARTEK-79
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Witam wszystkich szczesliwych i nie szczesliwych posiadaczy forda.Jestem tu nowy wiec prosze o zrozumienie.To samo mam i ja sprerzynka mruga auto gasnie po kompie bledy to p1211 injector control pressure sensor i p0251 injector pump fuel metering control a malfunction.Prosze o zdiagnozowanie problemu co to oznacza i jakies rady jak sie ich pozbyc.duzo czytalem na ten temat ale powiem szczeze ze nikt nie sprecyzowal co to jest i jak sie tego pozbyc. ratunku pomocy prosze mondek jest taxowka wiec zalezy mi na szybkiej naprawie.A mechanik sugeruje wymiane pompy paliwowej za duza kase

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-02-2010, 13:19   #212
sebapl01
ford::advanced
 
Avatar sebapl01
 
Zarejestrowany: 01-01-2009
Skąd: Daventry (UK)
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0TDCi 140KM
Rocznik: 2008
Postów: 329
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Nie cała pompa prawdopodobnie jest do wymiany a jedynie czujnik ciśnienia.
Z tego co czytałem na tym forum,to koszt razem z diagnozą i wymianą powinien się zamknąć w granicach 1000zł.
sebapl01 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2010, 22:39   #213
ARTEK-79
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Powitac. SEBAPL01 czy wiesz moze gdzie ten czujnik dokladnie sie znajduje. Jak mi sie uda to go zdemontuje i postaram sie zamowic w serwisie mam nadzieje ze to pomoze bo w wakacje troszke kilosow nasmigam. Troszke poszukalem i znalazlem,ale nie bardzo wiem czy wymieniac oba czy tylko jeden no i ktory z nich 1-regulator cisnienia na pompie,czy 2-czujnik cisnienia na listwie wtryskowej.

Ostatnio edytowane przez ARTEK-79 ; 13-02-2010 o 23:01
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2010, 23:24   #214
sebapl01
ford::advanced
 
Avatar sebapl01
 
Zarejestrowany: 01-01-2009
Skąd: Daventry (UK)
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0TDCi 140KM
Rocznik: 2008
Postów: 329
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Niestety nie wiem który to czujnik.
Proponuję przejrzeć tematy o "sprężynkach" gdzieś tam o tym było pisane, ale nie jestem w stanie znaleźć w którym temacie.
sebapl01 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-04-2010, 08:55   #215
cezarg1410
ford::expert
 
Avatar cezarg1410
 
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
Domyślnie Migająca sprężynka - co się dzieje?? - kontynuacja poprzedniego wątku.

Witam. NIestety nie mogę odnaleźć swojego poprzedniego tematu (pewnie został usunięty) więc piszę w nowym. Moja foka (przebieg 143 tys. km) po długim postoju pali z lekkimi kaszlnięciami(kiedyś zdarzało się nawet że po kilka razy gasła teraz już nie). Dodatkowo od pewnego czasu przy przyspieszaniu czasami wywala "sprężynkę". Byłem 2 razy na kompie: za pierwszym razem bład p0251- zawór regulacji ciśnienia w pompie wtryskowej za drugim razem błąd czujnika położenia wału korbowego. Przejeździłem już tak 30 tys. km. Ostatnio postanowiłem sam troszkę poszukać przyczyny. I tak: Rozciąłem filtr paliwa wymieniany na jesieni(wtedy pierwszy raz miałem sprężynkę) i jest w środku absolutnie czysty - czyt. brak opiłków. Zrobiłem próbę przelewową wtryskiwaczy. Rozgrzany silnik - odpalenie + 4 minuty na biegu jałowym. Wyniki są takie(kolejność wtryskiwaczy liczona w kolejnośći cylindrów-od rozrządu):
1. 16 ml.
2. 18 ml.
3. 13.5 ml.
4. 15 ml.
Według mnie z tego wynika że wtryski są w świetnym stanie. Pompa się nie łuszczy bo nie ma opiłków. Panowie... Gdzie szukać przyczyny? Bo ja już zgłupiałem...
__________________
Ibiza 6K FL 1.9 TDI VP 90 -> Golf 4 1.9 TDI PD 101 -> Focus MK2 FL 2.0 TDCI 136 -> Focus MK3 FL 2.0 TDCI 180 -> Superb MK3 FL 2.0 TDI 200
cezarg1410 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2010, 02:28   #216
Jawe83
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-04-2010
Skąd: Warszawa
Model: Alfą Romeo
Silnik: 1.9 JTD 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 5
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Witam,

Jestem dość świeży w kwestii Mondeo (mam od tygodnia) i wciąż doprowadzam go do należytego porządku... niestety dziś dopadła mnie awaria - podczas rozpoczynania wyprzedzania, na 4 biegu przy 60km/h silnik wszedł w tryb awaryjny i kontrolka zaczęła migać. Miga cały czas, nawet przed uruchomieniem rozrusznika. Dodatkowe objawy - po uruchomieniu silnika i powolnym wciskaniu pedału przepustnicy w zakresie 1,500 - 2,000 obr/min silnik przerywa i dymi siwo i mocno. Po przegazowaniu jest już jednak ok (ale dalej w trybie awaryjnym). Słyszalny jest także bardzo wyraźny klekot przy startowaniu/przyspieszaniu... wcześniej go nie było (nie był tak "twardy").

Poza tym praca na biegu jałowym, jak i sama jazda (po wyżej wspomnianym przegazowaniu po uruchomieniu silnika) stabilna.

Dodam tylko, że od samego początku przy trzymaniu obrotów (tylko na luzie) w zakresie 1,500-2,000 wyczuwalne było delikatne "telepanie" silnika...

Proszę o wstępną sugestię, czy dobrze myślę, że wtryskiwacz/e siadają?
Jutro mykam w trasę do Konina i tam wpadnę do znajomego serwisu (nie ASO) na odczytanie błędów - dam znać, co wyszło...

No i zastanawiam się, czy w takim razie nie szarpnąć się na rajdzik do Świebodzina, jeśli testy wskażą oczywistą sprawę... żeby załatwić problem szybko i boleśnie tylko dla portfela Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jawe83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2010, 16:37   #217
cezarg1410
ford::expert
 
Avatar cezarg1410
 
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Dobrze zrozumialem?? Że miga jeszcze przed startem silnika?? Jeżeli tak to możliwe że silnik twój Mondek "zgubil" kody wtrysków. Jest to bardzo częste w tych silnikach.
__________________
Ibiza 6K FL 1.9 TDI VP 90 -> Golf 4 1.9 TDI PD 101 -> Focus MK2 FL 2.0 TDCI 136 -> Focus MK3 FL 2.0 TDCI 180 -> Superb MK3 FL 2.0 TDI 200
cezarg1410 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2010, 17:34   #218
Jawe83
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-04-2010
Skąd: Warszawa
Model: Alfą Romeo
Silnik: 1.9 JTD 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 5
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Tak, jeszcze przed startem silnika... do objawów doszło cholernie ciężkie uruchmienie silnika rano i konkretna zasłona dymna...
Auto już odstawione do Bosh-Trzebniak, "po drodze" w zaprzyjaźnionym serwisie w Koninie wyczysczono mi EGR, był zasyfiony nieziemsko i wywalal dodatkowe błędy!
Jutro diagnoza, dam znać, co wyszło...

A i ciekawe jest to, ze jak się nagrzał, to ciągnął równo i przyjemnie (ale wciąż w tr. awaryjnym oczywiście)... problemy są TYLKO po uruchomieniu silnika, zanim się go nie przegazuje.
Jawe83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2010, 18:41   #219
Jawe83
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-04-2010
Skąd: Warszawa
Model: Alfą Romeo
Silnik: 1.9 JTD 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 5
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cezarg, trafiłeś w 10-tke, komputer "zgubił" wtryski. Ale tak, czy siak jutro jeszcze będą testowane i dostaną nowe kody kalibracyjne... a jeśli któryś nie przejdzie testów - regeneracja.
Poza tym nie działa EGR (jakby odcięto zasilanie) i gdzieś w instalacji jest zwarcie... będę naprawiać w weekend majowy na dzialce przy browarku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jawe83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2010, 09:57   #220
Jawe83
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-04-2010
Skąd: Warszawa
Model: Alfą Romeo
Silnik: 1.9 JTD 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 5
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Załamałem się - naprawa wtryskiwaczy (zaworki + rozpylacze) + wymiana filtra paliwa (żeby dostać gwarancję) wyniesie 3400 PLN Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Do tego dojdzie znalezienie usterki w układzie elektrycznym, zobaczymy, czy to kwestia wiązki el, czy coś więcej...

Ech
Jawe83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.