![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 10-05-2009
Skąd: RADOMSKO
Model: FORD MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 176
|
![]()
witam podpowiedzcie mi a moze jakies obrazki czy wymiana paska wieloklinowego to skąplikowane dużo roboty przy rozkręcaniu oczywiście sam tego nie zrobie ale chciałem wiedzieć jak to wyglada,dzięki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]()
O który pasek Ci chodzi, prawy , czy lewy patrząc na silnik z przodu? Jeśli lewy to ok. 1h pracy. U mnie wiązało się to ze zdjęciem osłony pod silnikiem, odkręceniem poduszki silnika z tejże strony i ponownym założeniu nowego paska!
skąplikowane skomplikowane
__________________
![]() 668855686 Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 29-05-2009 o 09:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 10-05-2009
Skąd: RADOMSKO
Model: FORD MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 176
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]()
Pasek wieloklinowy, patrząc po lewej na silnik, czyli ten od klimy i alternatora. Wymiana 50min przez mechaniora do którego zazwyczaj jeżdźę!!!
__________________
![]() 668855686 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 22-11-2006
Skąd: Warszawa
Model: MK3
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 452
|
![]()
Czas wiarygodny, ale trzeba mieć przyrządzik do zluzowania napinacza. Cała tajemnica tkwi w przyrządziku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-10-2009
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
![]()
Czy przy wymianie paska i napinacza jest konieczne zdejmowanie koła i nadkola?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]() Cytat:
__________________
![]() 668855686 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
pasek klinowy mondeo , wymiana paska |
|
|