Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-05-2009, 09:20   #1
jarkmerk
ford::average
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 10-05-2009
Skąd: RADOMSKO
Model: FORD MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 176
Smile Czy przy wymianie paska i napinacza jest konieczne zdejmowanie koła i nadkola?

witam podpowiedzcie mi a moze jakies obrazki czy wymiana paska wieloklinowego to skąplikowane dużo roboty przy rozkręcaniu oczywiście sam tego nie zrobie ale chciałem wiedzieć jak to wyglada,dzięki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

jarkmerk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2009, 09:44   #2
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: pasek wieloklinowy

O który pasek Ci chodzi, prawy , czy lewy patrząc na silnik z przodu? Jeśli lewy to ok. 1h pracy. U mnie wiązało się to ze zdjęciem osłony pod silnikiem, odkręceniem poduszki silnika z tejże strony i ponownym założeniu nowego paska!
skąplikowane skomplikowane
__________________

668855686

Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 29-05-2009 o 09:47
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2009, 17:03   #3
jarkmerk
ford::average
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 10-05-2009
Skąd: RADOMSKO
Model: FORD MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 176
Domyślnie Odp: pasek wieloklinowy

Cytat:
Napisał 12345mario Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
O który pasek Ci chodzi, prawy , czy lewy patrząc na silnik z przodu? Jeśli lewy to ok. 1h pracy. U mnie wiązało się to ze zdjęciem osłony pod silnikiem, odkręceniem poduszki silnika z tejże strony i ponownym założeniu nowego paska!
skąplikowane skomplikowane
witaj wymieniałes sam pasek bez rolek prowadzących i tylko ci tyle zajęło to dziwne byłem u mechanika i robił to przy mnie,ale wymieniałem rolki jedna od napinacza a 2 to prowadzaca i zajęło mu to 4 godziny i jeszcze tą rolke od wspomagania a tobie tyle oj dziwne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jarkmerk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2009, 17:27   #4
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: pasek wieloklinowy

Pasek wieloklinowy, patrząc po lewej na silnik, czyli ten od klimy i alternatora. Wymiana 50min przez mechaniora do którego zazwyczaj jeżdźę!!!
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-05-2009, 12:22   #5
janosik
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 22-11-2006
Skąd: Warszawa
Model: MK3
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 452
Domyślnie Odp: pasek wieloklinowy

Czas wiarygodny, ale trzeba mieć przyrządzik do zluzowania napinacza. Cała tajemnica tkwi w przyrządziku.
janosik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2010, 09:41   #6
famtom
ford::amateur
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-10-2009
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 2
Domyślnie Odp: pasek wieloklinowy

Czy przy wymianie paska i napinacza jest konieczne zdejmowanie koła i nadkola?
famtom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2010, 11:49   #7
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: pasek wieloklinowy

Cytat:
Napisał famtom Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy przy wymianie paska i napinacza jest konieczne zdejmowanie koła i nadkola?
Nie jest konieczne, wystarczy max. skręcić koła i widać jak na dłoni małą dwumasę przykręcaną na 3 śruby. Jeśli jej nie wymieniamy to wystarczy zluzować napinacz, odkręcic poduchę silnika i pasek zchodzi.
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
pasek klinowy mondeo , wymiana paska



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.