![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
Ford Escort 1.8D 1990r. Mk5 Pompa wtryskowa Bosch.
Co jakiś czas mam problemy z odpaleniem autka, wymienione filtr paliwa, przewody paliwowe, założony zawór zwrotny, odpowietrzony układ. Wszystko wskazuje, że to wina elektrozaworu stop. Jakie powinno być napięcie podawane do elektrozaworu gaszenia silnika pompy wtryskowej ?? Zdjęcie poglądowe [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez arturj123 ; 01-05-2010 o 14:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
Dzisiaj zmierzyłem napięcie na elektrozaworze. Przed zadziałaniem przekaźnika świec żarowych jest ~10,5V, po zadziałaniu ~11V. Zmierzyłem napięcie na samym przewodzie zasilającym ten elektrozawór (odłączyłem go), napięcie było ponad 12V. Trochę dziwne te skoki napięcia. Przeczyściłem styki, może jak zaworek działa, to ma straszne opory i dlatego taki spadek napięcia.
Bardzo ciężko jest go odkręcić, a żeby to zrobić najlepiej rozkręcić parę elementów pompy wtryskowej. Czy ryzykowne jest rozkręcać pompę wtryskową, czy grozi to raczej tylko zapowietrzeniem ?? |
![]() |
![]() |