![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
|
![]()
Witam
moze spotkaliscie sie z podobnym problemem co moj po wymianie pompy wtryskowej na zimno ciezko pali trzeba krecic 5-10-15s i normalnie zapala dziwne? ktos podpowiedzial mi ze moze to byc spowodowane przez swiece zarowe podpowiedzcie cos |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 30-11-2007
Skąd: Pomorskie
Model: Focus I kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 330
|
![]()
Pewnie układ się zapowietrza.
Czy po odpaleniu u zgaszeniu silnika można go uruchomić normalnie czy też trzeba kręcić dłużej? Jeśli odpala normalnie to stawiam na zapowietrzanie się układu paliwowego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
|
![]()
jak postoi dluzej to ciezko odpala np po nocy
jak juz odpale to pali normalnie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-10-2009
Skąd: Gdynia
Model: MONDEO MK4 GHIA
Silnik: 1,8 TDCI 125 PS
Rocznik: 2009
Postów: 481
|
![]() Cytat:
Pewnie paliwko ci się cofa. Sprawdz cały układ . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
|
![]()
a jak moge to sprawdzic?
bo nie orientuje sie? czy to moze miec negatywny wplyw na podzespoly? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-10-2009
Skąd: Gdynia
Model: MONDEO MK4 GHIA
Silnik: 1,8 TDCI 125 PS
Rocznik: 2009
Postów: 481
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
|
![]()
dzis po wylaczeniu silnika uslyszalem dziwne syczenie
dzwiek dochodzi z pierwszego wtryskiwacza i w kolo jest troche ropy czy ktos tak mial i wie o co chodzi? Ostatnio edytowane przez focus1.8tddi99 ; 02-05-2010 o 19:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-02-2010
Skąd: Sieradz
Model: fiesta sprzedana
Silnik: 1,8d
Rocznik: 1997
Postów: 248
|
![]()
wyciek albo z przewodu wysokiego ciśnienia albo z pod wtrysku jeśli był ruszany. co do zapalania to może być zapłon minimalnie przestawiony
__________________
golf 2 1,6td>fiesta mk4 1,8d>astra 2,0+lpg>astra 1,6eco+lpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
|
![]()
prawdoodobnie znalazlem przyczyne
przerwany jest przewod odprowadzajacy paliwo i to on syczy i cieknie musze to zrobic tylko nie wiem gdzie sie z tym wybrac? jakies podpowiedzi?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
|
![]()
i znow mam problem
wymienilem przewod samochod jest teraz strasznie zamulony i szarpie co mam robic? czy wszystkie focusy sa tak awaryjne? |
![]() |
![]() |