![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 2.0 Druatorq TDCi 16V-136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 15
|
![]()
Witam,
mam Forda Focusa C-Maxa, 2.0 TDCi, 136km, przebieg 155tys. Po włączeniu stacyjki mam test kontrolek i wszystko jest ok. W trakcie uruchamiania silnika zapala się Lampka ostrzegawcza silnika i po chwili gaśnie - jakieś 2-3 sekundy po uruchomieniu silnika. Podczas jazdy lampka ta nie świeci, nie pulsuje, jest tak jak powinno być. Nie ma utraty mocy, nic z niego nie dymi, wszystko gra. Nadmienię też, że zalałem ostatnio środek STP do czyszczenia wtrysków w turbodieslach na cały zbiornik oleju nap. Proszę o pomoc, co to może oznaczać?? Czy to normalne, że ta lampka zapala się na chwilę podczas rozruchu?? A może to sygnalizuje zbliżający się czas wymiany oleju w silniku?? Ostatnio edytowane przez pkuzniarz ; 10-05-2010 o 20:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-07-2009
Skąd: okolice myślenic
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI (109KM)
Rocznik: 2005
Postów: 2,165
|
![]()
W temacie to ciężko powiedzieć. Najlepiej podpiąć pod komputer i zobaczyć co wywala.
Ale tak z ciekawości czystej, to co Cię skusiło, aby lać to cudo do baku...?
__________________
_______________________ 115KM i 275Nm... z serii :-) / "Nie kłóć się z idiotą - sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 2.0 Druatorq TDCi 16V-136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 15
|
![]()
kolega ma seata toledo z 2004r, 2.0L, 140 koników, leje to STP i jest ok.
wiec też zalałem ;]] mam nadzieje że pompowtryskiwacze delphi (wspaniały wynalazek ;/) nie zgłoszą awarii, bo mnie kieszeń zaboli ;]] ps. jutro jadę na diagnostykę kompa, zrobię mu reset i zobaczę, co on na to ;]] może zaśnie ;]] Ostatnio edytowane przez pkuzniarz ; 14-05-2010 o 22:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
a doładuj jeszcze akumulator, może za bardzo "siada" Ci napięcie
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 09-06-2008
Skąd: Kraków
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 263
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 2.0 Druatorq TDCi 16V-136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 15
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Bo są od Delphi ale nie są to Pompowtryskiwacze tylko wtryskiwacze CR a to duża różnica.
Poza tym po co szukać dziury w całym?? Jak wszystko gra to jeździj i nie zwracaj uwagi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 2.0 Druatorq TDCi 16V-136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 15
|
![]()
podłączyłem pod kompa i wywala błąd zaworu ERG ;/
- w autoryzowanym fordowskim serwisie 1200zł + robocizna 300zł - w aso jeszcze drożej - no ale znalazł się chętny co wyczyści EGRa za około 300zł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez pkuzniarz ; 19-05-2010 o 19:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 2.0 Druatorq TDCi 16V-136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 15
|
![]()
nie udało się wyczyścić, sadza za bardzo zapieczona była :/
wymiana ERG na używkę, koszt 500zł + 250zł robocizna 3 miesięczna gwarancja Ostatnio edytowane przez pkuzniarz ; 21-05-2010 o 21:55 |
![]() |
![]() |