![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]()
Wprawdzie bardzo niewiele, ale spod pokrywy zaworów wydobywa mi się olej. Trochę mnie to denerwuje i chciałbym wymienić uszczelkę na nową, ale mam pewną obawę. Otóż do wymiany o ile się nie mylę, trzeba będzie wykręcić całą górę - łącznie z wtryskiwaczami. I tutaj pojawia się moja obawa. Nie ruszam tego, ponieważ wolę wtrysków nie ruszać. Czy moje obawy są uzasadnione?
Jak pisałem także - uszczelka przepuszcza naprawdę niewiele oleju, no ale przepuszcza. Patrzyłem na forum, albo jakoś nie znalazłem takiego tematu. Jeżeli ktoś z Was wymieniał uszczelkę pokrywy, to napiszcie jak to u Was wyglądało. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]()
tak jak piszesz trzeba odkręcić rurki od wtrysków do tego odłączyć przewody przelewowe i kostki od wtrysków dopiero bedziesz mógł zdjąć pokrywe jeżeli tego nie robiłes to podjedź lepiej do jakiegoś mechanika co zajmuje sie dieslami i bedzie wiedział co i jak z tym zadziałac
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]()
Nie no wiadomo, że sam za to nie będę się zabierał. Ale nadal chodzi mi o kwestię ryzyka. Bo jeżeli coś może być nie tak, to nie chcę tego ruszać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Witek
Zarejestrowany: 03-05-2009
Skąd: Siedlce
Model: Galaxy mk1
Silnik: 2,8i v6 + nowa sekwencja
Rocznik: 1996
Postów: 24
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: jacko
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: WIELKOPOLSKA
Model: MAZDA 6/KA
Silnik: CiTD/Endura
Rocznik: 2005/1997
Postów: 361
|
![]()
w zasadzie kolega motorek wszystko napisał , robiłem to u siebie sam , bardzo prosta sprawa ale robiąc to zgodnie z technologia Forda po kazdym odkreceniu przewodu paliwowego powinienes zastosowac nowy. Oczywiscie ja tak nie zrobiłem, pozdrawiam
__________________
FORD MONDEO TREND FUTURA :esp,xenon, skóra ,alu 17,navi,tempomat, 6 biegów itd/ CRASH MAZDA 6 , Mercedes w168 1.9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]()
Panowie ale nadal nie jest to odpowiedź na moje pytanie. Chodzi o moją obawę o wtryski - czy wymiana uszczelki i grzebanie przy wtryskach nie wpłynie jakoś negatywnie na nie?
|
![]() |
![]() |