![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#871 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-02-2010
Skąd: Fordland ;)
Model: Fiesta 7. generacji :)
Silnik: 1.6 non-diesel ;)
Rocznik: 2010
Postów: 129
|
![]()
Swoją drogą nie miałbym nic przeciwko, gdyby pierwszym punktem odbioru auta był test na "wibratorach", by klient mógł się na starcie przekonać czy jego amortyzatory są niezużyte...
Pzdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-09-2009
Skąd: Dolny Śląsk
Model: Fiesta Trend Gold X
Silnik: 1.4 benz.
Rocznik: 2008/2009
Postów: 4
|
![]() Cytat:
Phiilips był fabrycznie, więc może Hella okaże się bardziej trwała - pożyjemy zobaczymyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez templer ; 31-05-2010 o 23:18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Śląsk
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 PB
Rocznik: 2009
Postów: 381
|
![]()
O matko, Ford-fan! A jaki sens miałby taki test, niby dlaczego nowe auto miałoby mieć zużyte amortyzatory? Może w ogóle auto miałoby przejść całą ścieżkę diagnostyczną z testem na CO2 włącznie i pomiarem przejrzystości szyb, czy aby są przyciemnione jak deklaruje producent..? ;-)
A tak na poważnie to jedyne czego brakowało mi podczas odbioru to potwierdzenia, że wszystko co zamówiłem mam w aucie. Podstawowe rzeczy pokazano przy okazji prezentacji auta. Nikt nie pokazał mi wydruku z VINu, bo do dziś np. nie mam pewności, że mam zamontowane wspomaganie awaryjnego hamowania. W specyfikacji producenta był, a wg. dekodera VIN nie mam, a np. awaryjne światła podczas mocnego hamowania się włączają (choć nie wiem czy są to powiązane funkcje). Uważam, że sprzedawca powinien pokazać mi wszystkie elementy, które może pokazać a inne których nie widać jakoś udokumentować. Prócz tego w sumie odbiór był bardzo przyjemny i rzetelny ze strony sprzedawcy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-02-2010
Skąd: łódzkie
Model: Fiesta mk7
Silnik: 1,6 diesel
Rocznik: 2009
Postów: 9
|
![]()
Witam .
Mam prośbę , potrzebuję wymiary zew. tabliczki znamionowej umieszczonej na prawym słupku w fieście Mk7. Dotychczasowa tabliczka została zniszczona przez lakiernika. Posiadam fiestę , choć mało ją eksploatuję ,ponieważ jak narazie nie mogę pozbyć się Almery z 2003 r. Pozdrawiam wszystkich. M S |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-02-2010
Skąd: Fordland ;)
Model: Fiesta 7. generacji :)
Silnik: 1.6 non-diesel ;)
Rocznik: 2010
Postów: 129
|
![]()
Uprzejmie zapytuję czy ktoś z Was się orientuje, czy jest możliwość podobnej kalibracji silnika benz. nowej Fiesty, jak w przypadku superoszczędnej wersji diesla Econetic (wersja niestety tylko na rynki zachodnie) ?
Tam zdaje się rzecz polega tylko na zmianie parametrów w komputerze, ale ciekaw jestem czy benzynowce, np. zmiennorozrządowy VCT też tak można uoszczędnić, nawet kosztem obcięcia i tak wyśrubowanych osiągów. Oczywiście w okresie gwarancji może być problem z chęcią serwisu, aby grzebać coś w kompie, ale może chociaż po okresie tej 2-letniej, podstawowej, albo od razu, ale "półoficjalnie" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ? Pzdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-05-2010
Skąd: Żyrardów
Model: Fiesta
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 9
|
![]()
Moja fiesta już zamówiona - 5-drzwiowa 1,6 TDCi Titanium w Hot Magencie, z pakietem Platinium X i dołożonymi składanymi lusterkami, spoilerem i szybami z tyłu. Termin odbioru: do końca września (choć, jak mówią u dealera powinna być na początku września Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
Teraz tylko czekać aż auto będzie u dealera i mój Yaris idzie do komisu (w rozliczeniu nie zostawię, bo ceny dali z Eurotaxu, czyli 4 tys. mniej niż chcą dać w komisie) Auto oczywiście w kredycie, ale gotówkowym - trochę droższy ale Allianz dał mi kredyt, mimo, że mam umowę na czas określony - Ford wymagał oświadczenia, że następna umowa będzie bezterminowa, ale ja takiego czegoś nie napiszę, bo nie wiem jaka będzie następna, a napisanie nieprawdy to sfałszowanie dokumentów i wyłudzenie kredytu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-06-2008
Model: C-Max
Silnik: 1.8 FlexiFuel
Rocznik: 2007
Postów: 317
|
![]()
Cieszę się że nie będę osamotniony.......
__________________
Ford C-Max 2007 1.8 FlexiFuel Ford Fiesta 2009 1.6 TDCI |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-02-2010
Skąd: Fordland ;)
Model: Fiesta 7. generacji :)
Silnik: 1.6 non-diesel ;)
Rocznik: 2010
Postów: 129
|
![]() Cytat:
A Morgothowi gratuluję, bo to rzadkość dziś kupowanie nowego diesla w salonie, zwłaszcza, że w tej wersji i z tym wyposażeniem, to łącznie z OC/AC cenka już do 7 dych się zbliża, a może i przekracza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W "moim" salonie nie sprzedali jeszcze żadnego diesla, a co tydzień wyjeżdża z niego kilkanaście Fiest, benzyn oczywiście... Mam nadzieję, że wiesz, że Twój TDCI będzie miał filtr cząstek stałych DPF i co kilkaset km będziesz musiał jechać ze stałą prędkością przez jakieś 30 km, by dopalić sadze w tym filtrze, bo inaczej, to dość prędko potrzebna mu będzie regeneracja, a po kilku takich "akcjach" wymiana (koszt ok. 5 tys. zł). To dopalanie sadzy nazywa się "filtrem bezobsługowym" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No i na turbinkę też trzeba uważać, żeby za szybko nie poszła (nie ruszać od razu na zimnej i nie wyłączać silnika od razu po zatrzymaniu się), tudzież na jakość oleju napędowego, bo nawet na stacji dużego koncernu można jakiś badziew nieświadomie wlać, a jak jeszcze jest to początek zimy, a olej letni, to mroźny poranek może przynieść niemiłą niepodziankę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zresztą niezależnie od pory roku, jak się wleje jakiś marny olej, to wtryski nawet do wymiany (kolejne nawet 5 tys.zł) - "uroki" systemu CR - common rail. W ogóle te nowoczesne diesle trzeba umiejętnie traktować, bo w przeciwnym razie miło będzie mechanikom, a niemiło Twemu portfelowi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dbaj o niego i niech Ci służy jak najdłużej bezawaryjnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A z tym wrześniem, to lepiej się przygotuj na październik, bo oni zwykle ściemniają, że już tak - początek września, a potem natłok klientów, brak jakiegoś papierka do kompletu dokumentów i zrobi się z tego koniec października Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pzdr. Ostatnio edytowane przez Ford-fan ; 08-06-2010 o 18:31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-05-2010
Skąd: Żyrardów
Model: Fiesta
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 9
|
![]() Cytat:
Dzięki za rady dotyczące diesla, bo to mój pierwszy samochód z takim silnikiem... jednak jak człowiek robi dziennie koło 130 km, to benzyna przestaje być opłacalna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Teraz najgorsza rzecz... czekanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-02-2010
Skąd: Fordland ;)
Model: Fiesta 7. generacji :)
Silnik: 1.6 non-diesel ;)
Rocznik: 2010
Postów: 129
|
![]() Cytat:
Mi takiej nie chcieli dać, mimo że też sektor państwowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No i te 130 km dziennie, to jest faktycznie argument przeważający na diesla Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Teraz pozostaje mi w takim razie życzyć cierpliwości do... września i oby nie dłużej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pzdr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
2012 , benzyna , fiesta , fiesta mk7 , info , nowa fiesta , użytkowanie |
|
|