Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-07-2010, 17:58   #1
endriu.kom
ford::advanced
 
Avatar endriu.kom
 
Imię: Endriu
Zarejestrowany: 15-08-2007
Skąd: A czy to ważne?...
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI 115PS
Rocznik: 2001.
Postów: 331
Domyślnie Jak to jest z tym kątem wtrysku...

Chciałem wyregulować kąt wtrysku i wg. wykresu TDI timing i "instrukcji z netu". Czyli pozycja 2 ma być równa 49-51 przy pozycji 9 równej 090 (i auto rozgrzane do 90*C).

Problem w tym, że ja na zimnym silniku (rano) w pozycji 9 mam już wartość 090, a po rozgrzaniu silnika do 90*C wynosi ona już już 140-150.
Więc jak to wyregulować?.

endriu.kom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-07-2010, 18:53   #2
fred1974
ford::average
 
Avatar fred1974
 
Zarejestrowany: 13-01-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1.9tdi 110 KM
Rocznik: 98r.
Postów: 87
Domyślnie Odp: Jak to jest z tym kątem wtrysku...

witam kolego kiedyś po wymianie rozrządu dowiedziałem się że trzeba też początkowy kąt wtrysku ustawić udałem się do fachowca który miał komputer i pokazał mi książkę że ten kont ma mieć 4,6 i może być mała tolerancja + - i tak mi ustawił i jest ok a wcześniej na dużych obrotach dawał mi czarny dym z rury po ustawieniu konta z 1,2 na 4,7 auto dużo niej kopcić pozdrawiam
fred1974 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2010, 06:32   #3
szantis
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: 3city
Model: sharan
Silnik: 1,9 TDII- 1XXkm/3XX Nm
Rocznik: '98/99
Postów: 245
Domyślnie Odp: Jak to jest z tym kątem wtrysku...

Cytat:
Napisał fred1974 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
witam kolego kiedyś po wymianie rozrządu dowiedziałem się że trzeba też początkowy kąt wtrysku ustawić udałem się do fachowca który miał komputer i pokazał mi książkę że ten kont ma mieć 4,6 i może być mała tolerancja + - i tak mi ustawił i jest ok a wcześniej na dużych obrotach dawał mi czarny dym z rury po ustawieniu konta z 1,2 na 4,7 auto dużo niej kopcić pozdrawiam
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Rozmawia głuchy ze ślepym...

Kolega pytał o statyczny kat wtrysku a dostał odpowiedź chyba na temat ustawienia nastawnika (i to tez jako taka...). Jeśli to co mówisz o mechaniku i to Ci ustawiał po zmianie rozrządu---- to zmień mechanika.

Powracając do tematu to musisz ustawić statyczny kąt wtrysku przy zablokowanym ECU czyli w opcji BS v vagcom'ie. Ustawiasz kąt blisko środkowej lini na TDI Timing. Optymalne wartości o których wspomniałeś tj 49-51 występują w opcji BS. Poza BS wartości są już inne bo ECU już steruje resztą.
szantis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:19.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.