|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-11-2009, 21:59 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-11-2009
Skąd: śląsk
Model: Mondeo MK3 .Galaxy 2.0i.
Silnik: 2.0TDCI,2.0i lpg
Rocznik: 2007,1997
Postów: 172
|
2.5 TDI 86ps 96r.
Witam!mam transita,koła 14,autolaweta,na moscie timken4,56.Włożyłem IC,zaślepiłem egr .Max-143km/h[wg nawigacji]....pytanie do was;czy to normalne ze to auto pali przy ok.100km/h ok.10l,na pusto[laweta na pace],i ok11l,z dwoma autami na pace?pozdrawiam zgredów i nie tylko!!
|
04-07-2010, 22:46 | #2 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-07-2010
Skąd: Milanówek
Model: Transit
Silnik: 2.5TD
Rocznik: 1999
Postów: 25
|
Odp: 2.5 TDI 86ps 96r.
Cytat:
Mam prośbę, czy możesz opisać w którym miejscu zaślepiłeś EGR i jak zamontowałeś IC z Iveco?? Chętnie bym zobaczył jakieś foto jak to jest zrobione... Może być na @ ( [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ) Bardzo mi zależy, bo z fordem dopiero zaczynam, a mój mimo 100KM prawie nie jedzie.... Z góry dziękuję.. |
|
04-07-2010, 23:03 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-11-2009
Skąd: śląsk
Model: Mondeo MK3 .Galaxy 2.0i.
Silnik: 2.0TDCI,2.0i lpg
Rocznik: 2007,1997
Postów: 172
|
Odp: 2.5 TDI 86ps 96r.
IC zamontowany jest w miejscu drugiego aku....pod pompą hamulcową,wycięłem otwór w błotniku i dorobiłem łapacz powietrza 2 dogięte rurki,parę złączek,izolacja termiczna od silnika...nagrzane powietrze wylatuje przez orginalną kratke w lewym błotniku.Poza paroma konikami,fajnie gwizda turbina.Fotki podeśle jutro.
|