|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-07-2010, 21:20 | #1 |
ford::amateur
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 06-07-2010
Skąd: ZGORZELEC
Model: GALAXY
Silnik: 2.0 gaz
Rocznik: 1996
Postów: 3
|
jak sie silnik nagrzeje to traci moc
witam. mam problem i chce sie cos dowiedziec zanim pojade do gazownika. mam silnik 2.8 benz+gaz. automat. jak silnik jest zimny i jade na gazie to jest prawie ok. oczywiscie na benzynie jedzie duzo lepiej. a jak sie nagrzeje , a to trwa bardzo szybko to silnik nagle traci moc , ciezko wchodzi na obroty a co za tym idzie i skrzynia nie przerzuca i jest ogólna zamóła. co to może byc. gaz to sekwenca załozona niecałe 2 lata temu.
|
11-07-2010, 22:30 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 16-07-2008
Skąd: wielkopolska
Model: Ford Fokus C Max
Silnik: benzyna-1,6
Rocznik: 2005
Postów: 266
|
Odp: jak sie silnik nagrzeje to traci moc
Opisałeś prawie że objawy z jakimi pare dni temu sie borykałem.na forum sugerowali mozliwość padania cewki.Ale padająca cewka daje o sobie znać przy określonych obrotach.U mnie było troche inaczej i okazało sie że padła sonda lambda Po wymianie jest ok.Na kompie sonde wykaże
|
12-07-2010, 19:16 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 24-04-2009
Model: Galaxy
Silnik: 2,3+LPG automat GHIA
Rocznik: 1999
Postów: 999
|
Odp: jak sie silnik nagrzeje to traci moc
Jeśli gaz jest sekwencyjny to nie powinien chodzić zauważalnie gorzej niż na benzynie. Na benzynie po nagrzaniu też traci moc?
__________________
http://www.motostat.pl/user_images/9533/icon4.png Ford Galaxy 1999, 2,3+LPG, automat, GHIA, kapitańskie fotele - wspaniały towarzysz podróży |
12-07-2010, 20:00 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-03-2006
Skąd: Zielona Góra
Model: Galaxy MK2 GHIA TIPTRONIC
Silnik: AUY 147 KM
Rocznik: 00-01
Postów: 535
|
Odp: jak sie silnik nagrzeje to traci moc
Teraz mam "ropniaka" ale essim w lpg sporo nakulałem -
obstawiam filtr powietrza /gazu ( w sekwencji chyba sa 2 filtry fazy ciekłej i lotnej)(ale mogę się mylić , bo nie miałem sekwencji) jeszcze jedna sprawa , to punkt zasysania "zimnego" powietrza . na końcu obstawiał bym termostat ( układ chłodzenia)
__________________
sorry za literówki GALAXY GHIA TDI AUY 110 kW TIPTRONIC mrau i oczywiscie .... FORD ESCORT kombi 97 1,6 Z podtlenkiem lpg (sprzedany) teraz T4 TDI http://images.spritmonitor.de/335681.png |