![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#71 |
ford::beginner
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 18-07-2010
Skąd: K-Koźle
Model: C-MAX
Silnik: 1,8 Duratec HE
Rocznik: 2007
Postów: 49
|
![]()
Dzieki za info, tak wygląda silnik i kolektor ssący z egr.To kolektor odkręcić i wyczyścić a jak wyczyścić ten egr da się go rozebrać?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]()
A to co widzę, że EGR jest razem z kolektorem, ale wygląda na to, że dostep do niego jest i bez problemu wyczyścić EGRa jak już wykręcisz kolektor. Gorzej będzie z odkręceniem kolektora, bo wygląda na to, że dostęp jest średni albo marny. Nie wiem ile miejsca jest między przegrodą a silnikiem, ale nie spodziewam się, że jest go tam dużo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-08-2010
Skąd: Toruń
Model: FOCUS
Silnik: 1.8TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 2
|
![]()
Pablo X, chciałbym wyczyścić kolektor ssący w swojej foce, silnik 1.8 tddi, wiesz może czy da się go wykręcić bez ruszania kolektora wylotowego, bo dojście makabtyczne. Może ktoś już to robił?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Aircross
Silnik: 1.6 PT Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 3,963
|
![]()
nie da się niestety trzeba zdemontować najpierw wylotowy żeby dojść do dolotowego. przynajmniej ja tak mam w focusie tdci 2002r
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 13-07-2007
Skąd: Kraków
Model: Escort
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: '99
Postów: 743
|
![]()
a w escorcie 1.8 td z turbo i intercollerem ? tez musze wylotowy odkręcać? nie orientuje się ktos?
__________________
....ZZzzzZZ..zzzz... RAPIDSPORT |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,647
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]()
Jak chcesz potem wywalić odkurzacz do kosza, to możesz. Naprawdę syf jaki tam jest jest tak trudno zmywalny, że koniecznie należy to robić w dobrych gumowych rękawicach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,647
|
![]()
Mam taki stary sprawny odkurzacz "Wodnik" z filtrem wodnym to mogę go do tego zatrudnić.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ostatnio edytowane przez TOMAS ; 17-08-2010 o 20:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]()
Naprawdę nie polecam. Niewiele on pomoże (a nawet więcej będzie gimnastyki). Odkurzacz jest tutaj zbędny. Ten cały syf dobrze się klei, a ponadto można podłożyć pod wloty gazetę, by na nią spadało.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-08-2008
Skąd: CLI
Model: Mondeo
Silnik: TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 36
|
![]()
Koledzy, macie może jakieś pomysły dlaczego Mundek po tej operacji nie chce odpalić? Wyczyściłem zgodnie z opisem, dokręciłem, wtyczki są dobrze wetknięte a silnik mieli, mieli i nie chce zaskoczyć.. niedługo to padnie mi aku. Co robić?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
czyszczenie , kolektor ssący |
|
|