![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-06-2010
Model: Ford Tourneo
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2003
Postów: 1
|
![]()
Nie mam ogrzewania (cieply nadmuch nie dziala ciagle dmucha zimnym) silnik sie przegrzewa i odcina mi pedal gazu.
Sprawdzilem przekazniki i bezpieczniki wszystko ok. Prosze o pomoc Dzieki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-04-2007
Skąd: Zielona Góra
Model: Giant,, Vectra B
Silnik: 2 pedały i 27 biegów :D
Rocznik: 99
Postów: 118
|
![]()
Sprawdź termostat .
__________________
Regulamin $23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,079
|
![]()
Przegrzewa się silnik - a włącza się wentylator? Może być zwalony termostat, a może być uszkodzony układ wentylatora - czujnik, przekaźnik, silnik wiatraka...
Ogrzewanie to inna zupełnie sprawa - może być uszkodzony silnik krokowy w nagrzewnicy lub jego sterowanie.
__________________
Zgredzik |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-04-2007
Skąd: Zielona Góra
Model: Giant,, Vectra B
Silnik: 2 pedały i 27 biegów :D
Rocznik: 99
Postów: 118
|
![]()
Termostat mógł się zablokować w pozycji zamkniętej i nie otwiera dużego obiegu .. stąd przegrzewanie i brak ciepłego powietrza ... taka jest moja teoria ...
__________________
Regulamin $23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,079
|
![]()
Ogrzewanie jest zasilane z małego obiegu... Stąd problem diesli zimą z niedogrzaniem - przy dużym termostacie całkowicie zamkniętym, ogrzewanie zabiera tyle ciepła, że silnik nie może się dogrzać...
__________________
Zgredzik |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-09-2008
Skąd: Warszawa/Gliwice
Model: Były Transit i Focus, jest Lexus is200
Silnik: 2.0tddi, 1,6 benzyna, jest 2,0 benzyna :)
Rocznik: były 2004 i 2006, jest 2001 ;)
Postów: 861
|
![]()
Oj niestety, juz wkrótce znowu czeka nas marznięcie w naszych limuzynach...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-04-2007
Skąd: Zielona Góra
Model: Giant,, Vectra B
Silnik: 2 pedały i 27 biegów :D
Rocznik: 99
Postów: 118
|
![]()
A to nie widziałem, że na małym obiegu jest , Moja niewiedza .
__________________
Regulamin $23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 14-01-2011
Skąd: Przyjaźń k. Gdańska
Model: Ranger Wildtrak
Silnik: 2.0 Bi-Turbo 213KM
Rocznik: 2021
Postów: 176
|
![]()
Nie zaczynam nowego wątku bo podobna sprawa.
Zaczęło się jesienią po zakupie. Nie było ogrzewania. Okazało się, zę nie ma termostatu. Kupiony Gate'sa problem był dalej. Dla pewności kupiony drugi oryginalny w ASO. Dalej Problem. Jakiś węzyk. Ustało. Jesień 2010. Dalej problem, wymieniona obudowa pompy wody bo ktoś kiedyś ją jakoś kleił. Dzisiejszy dzień i objawy. Zanika ciepłe ofrzewanie i przy 80-90 na 5 biegu potrafi wzrosnąc temperatura. Popuszczenie koreczka wyrównawczego tak aby zleciało ciśnienie pozwala na 3 dni bezsteresowej jazdy. Jestem po wymianie pompy wody termostatu dużego i małego (obydnwa ryginały), obudowy pompy wody, wg mechaników po przeczyszczeniu ukłądu chłodzenia, a usterka dalej. Zregenerowany frez w pompie wspomagania bo on napędza pompę wody. Jutro auto znowu idzie do mechaników. Wegług większości znajomych mechaników i osób które mają pojęcie to uszczelka pod głowicą. Ale po drodze co tańsze nagrzewnica i chłodnica. Proszę o podpowiedzi jeżeli ktoś miał podobny przyopadek, lub naprwiał coś podobnego lub wie co moży być nie halo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 26-09-2008
Skąd: Rzeszów
Model: Transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2011
Postów: 964
|
![]()
G0 Mułek Ja powiem brutalnie nie uszczelka pod głowicą a Głowica.
__________________
Bielecki Rafał Przewozy mikrobusami Rzeszów - Monachium Naprawy mikrobusów FORD i MERCEDES |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 14-01-2011
Skąd: Przyjaźń k. Gdańska
Model: Ranger Wildtrak
Silnik: 2.0 Bi-Turbo 213KM
Rocznik: 2021
Postów: 176
|
![]()
Jeżeli rzeczywiście głowica to dobiłeś gwóźdź do trumny. A czy można było ukryć tę usterkę wiosną wyciągając termostat przed sprzedażą? Kupiłęm go pod koniec maja a we wrześniu po braku ciepłego powietrza okazało się że po termostacie jest tylko pajęczyna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
ogrzewanie , transit , usterka |
|
|