Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-09-2010, 19:05   #1381
Pablo_X
ford::specialist
 
Avatar Pablo_X
 
Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał INVERTER Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
142,7 g/s - na tej wartości kończy się MAF sensor !!! Taki przepływ mam przy 4000obr przy ciśnieniu doładowania 1.3 bar !!!
Ale wskazania MAF sensora nie mają znaczenia dla dawkowania paliwa i jego ograniczenia można pominąć.

__________________
FORD Club Polska
Pablo_X jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-09-2010, 19:24   #1382
INVERTER
ford::advanced
 
Avatar INVERTER
 
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Czyli jak wiem że mam 150g/s przy 4000obr to da rade zrobić 200KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A jak to się ma do MAP sensora jeśli chodzi o dawkowanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na czymś trzeba bazować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to dawkowanie no nie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Wykres dla MAP i MAF sensora

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ostatnio edytowane przez INVERTER ; 09-09-2010 o 01:42
INVERTER jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2010, 22:46   #1383
Polarny
ford::professional
 
Avatar Polarny
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał INVERTER Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
142,7 g/s - na tej wartości kończy się MAF sensor !!! Taki przepływ mam przy 4000obr przy ciśnieniu doładowania 1.3 bar !!!

Zresztą podobnie jest z MAP sensorem, kończy się na 1.5 bara, przy tej wartości silnik pracuje w funkcji overboost i dawkowanie paliwa osiąga wartość graniczną czyli 60,51 mg/s i ani mg więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
U mnie max to 2.55 bara i 103.22 g/s przy 2800 rpm. Tak więc chyba to nie zależy od sensora, lecz od softu odczytującego )-:
Trochę teraz czasu nie mam, by prześcignąć swojego i porobić logi. Ale za 2 tygodnie będę robił trasę swoim autkiem, to wtedy będzie czas na logowanie.
__________________
Modyfikacje w Fordach
| Wroc - W-wa - Rze - ZG - Łdź |
Polarny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2010, 09:57   #1384
Pablo_X
ford::specialist
 
Avatar Pablo_X
 
Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał INVERTER Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czyli jak wiem że mam 150g/s przy 4000obr to da rade zrobić 200KM
W naszych warunkach można o 200KM zapomnieć.
Wystarczy spojrzeć na efekty najbardziej zmiąchanego i zmodzonego Mondeo MKIII jakiego widziałem (czytałem) -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ].
__________________
FORD Club Polska
Pablo_X jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2010, 13:46   #1385
Cobretti
ford::professional
 
Avatar Cobretti
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

A czy ktoś wie ile może mieć fabrycznie mondek MK III 2.0 125KM ??
i co można z tego wycisnąć ?
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus
Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm
Cobretti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2010, 14:07   #1386
takitam
ford::specialist
 
Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

my tu piszemy o 2.0tdci że fajnie by było mieć ponad 170 koni a bmw ma seryjnie 2.0 i 204 konie bez modyfikacjiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. więc można sie nieźle zbłaźnić przy próbie wyprzedzenia takiego bmw

moja kuga ma może 160 koni ale i tak to bardzo mało przy takiej masie, nie jedna a3 lub golf mnie wyprzedza

Ostatnio edytowane przez takitam ; 12-09-2010 o 14:10
takitam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2010, 14:50   #1387
Cobretti
ford::professional
 
Avatar Cobretti
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał takitam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
bmw ma seryjnie 2.0 i 204 konie bez modyfikacji
a ona nie ma czasem bi-tubo ?? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Cytat:
Napisał takitam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
więc można sie nieźle zbłaźnić przy próbie wyprzedzenia takiego bmw
spój inaczej - taki ktoś w BMW może się nie źle zdziwić gdy mu MK III nie chce odpaść od zderzaka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Cytat:
Napisał takitam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
moja kuga ma może 160 koni ale i tak to bardzo mało przy takiej masie, nie jedna a3 lub golf mnie wyprzedza
na pewno masz inne przełożenia, masz 4x4 który zabiera ciut moc... i nie porównuj się do osobówek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... pokaż wilka np., RAV4 D4d czy podobnym autkom Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus
Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm
Cobretti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2010, 14:57   #1388
Polarny
ford::professional
 
Avatar Polarny
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał Cobretti Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A czy ktoś wie ile może mieć fabrycznie mondek MK III 2.0 125KM ??
i co można z tego wycisnąć ?
Ja mam takiego Mk3 - w papierach i w eTISie mam wpisane 125 KM. Seryjnie jest 130 KM lub niedużo więcej.
Co można wycisnąć (rozumiem, że samym CHIPem) niech odpowie ktoś, kto zawirusował takiego 125 KM. Ja póki co jeszcze tego nie zrobiłem.

A co, wracasz do Mondeo?
__________________
Modyfikacje w Fordach
| Wroc - W-wa - Rze - ZG - Łdź |
Polarny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2010, 14:59   #1389
Cobretti
ford::professional
 
Avatar Cobretti
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

jeszcze nie - ale ściągnąłem takiego (Kolega 8ishop na tym Forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) i ma wg Microkata 125KM (ale nie ma DPF) ....
skrzynia 6 - nawet fajnie się zbiera dlatego pytam czy może mieć więcej niż 125KM

PS.

jak dobrze pójdzie to wrócę do mondka w przyszłym roku....
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus
Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm
Cobretti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2010, 16:14   #1390
Krzysiek
ford::advanced
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 19-10-2009
Skąd: Zielona Góra
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 343
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał Cobretti Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jeszcze nie - ale ściągnąłem takiego (Kolega 8ishop na tym Forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) i ma wg Microkata 125KM (ale nie ma DPF) ....
skrzynia 6 - nawet fajnie się zbiera dlatego pytam czy może mieć więcej niż 125KM
W kwietniu br w Kryspinowie u Grześka wyszło mi 135 fabrycznie, teraz doszedł stożek więc może i jeszcze więcej. W planach mam boxa, ale to pod warunkiem jak będzie większy przypływ gotówki.
Cytat:
Napisał Cobretti Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS.
jak dobrze pójdzie to wrócę do mondka w przyszłym roku....
Wiadomo, stara miłość nie rdzewieje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
BÓG, HONOR, OJCZYZNA I FCP
Black Panther
Krzysiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
chip , chiptuning , hamownia , tuning



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.