![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1891 |
ford::advanced
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Włocławek
Model: Ranger Wildtruck
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2021
Postów: 490
|
![]()
ja p..ole pierwsze poparcie a juz myślalem że coś ze mną nie tak ja mk3 w troche więcej niż rok zrobiłem 136tyś km i też nic nie piszczało, a że uszczelki drzwi były niszczelne to fakt tu zato slyszę rylingi dachowe...
Ostatnio edytowane przez TOMAS ; 16-09-2010 o 21:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1892 | |
ford::average
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 20-07-2009
Skąd: cc
Model: FOCUS ST
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2014
Postów: 106
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1893 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 22-01-2006
Skąd: Bydgoszcz
Model: MkIV Tit 1/2X :)
Silnik: 2,0 benz
Rocznik: 08
Postów: 828
|
![]()
alecki- Tak się składa, że uszczelki gwiżdżące są akurat typową przypadłością Mk III. Żaden mój pech. W ogóle Mk III było gorzej wytłumione. To też nie jest rewelacyjne, ale poprawa wyraźna.
Tylko mi nie mów, że nie połuszczyły się Tobie pochwyty drzwi. W jasnej wersji tapicerki Ghia- którą ja miałem- wyglądało to szczególnie efektownie. Po 80 tys skórę na kierownicy miałem tak wygładzoną i wybłyszczoną jak cycki walczącej w kisielu,a mieszek zmiany biegów był już dziurawy. Mk III miało swoje zalety, było bardziej sportowe, dupsko niżej jeszcze ten efekt potęgował, welur można było wziąć, a nie albo alcantarę albo szmaciankę, siłowniki trzymające maskę- ale i tak oba te modele dzieli przepaść jak kanion rzeki Kolorado. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - " Uroda czarnej deski rozdzielczej to dyskusyjna sprawa. Kokpit nie grzeszy wdziękiem, jest za to całkiem funkcjonalny. Jakość plastików może jednak budzić pewne wątpliwości." ( a to już jest wersja poliftowa, poprawiana). Audi A6 aktualny model- materiały tak, szczególnie te dopłacane za kwoty z sufitu, ale wzorniczo ten samochód jest tak bezpłciowy, że nie wiem co by musiało się stać by w ogóle o nim pomyśleć. Magia czterech kółek mnie nie urzeka- za wzornictwo pod niemieckiego emeryta dwuja! A6 zaczyna się bez upustów od 145 tys zł za silnik 2,0 benz 170 KM po dolozeniu za 5 tys mamy Pakiet promocyjny "Comfort" - reflektory ksenonowe plus z układem zmywania - klimatyzacja automatyczna plus (z wyświetlaczem LCD) - ogrzewanie foteli przednich - tapicerka skórzana Milano - kanapa tylna z dzielonym i składanym oparciem - fotele przednie z elektryczną regulacją - autoalarm fabryczny z czujnikami przechyłu Ludzie nieco tylko ( a nie 2,5 raza) mniej dają za TitaniumX z silnikiem 2,2 TDCI. Owszem mozna dac za A6 sporo więcej, ale wtedy to pod maską siedzi 4,2 FSI o mocy 350 KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
bla bla Ostatnio edytowane przez antyrama ; 16-09-2010 o 11:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1894 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,529
|
![]()
To ja się cieszę, że w moim nic nie gwizdało, bo pewnie wku* by mnie to mocno.
Łuszczyły mi się uchwyty i też szpanoderma odpadła mi od tkaniny w mieszku. Ale w MK4 poodpadał mi lakier z klawiszy radia.... Oczywiście pod względem komfortu jazdy i prowadzenia (...i wielu innych) MK4 to inna bajka, ale w moich autach w kategorii "piski i trzeszczenia" wygrywa stare MK3. Cytat:
Miałem okazję pojeździć (po mokrym) Quattro 240 KM z DSG. I dla napędu - szacunek! Pozdrawiajka, Alek
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1895 | |
ford::average
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 20-07-2009
Skąd: cc
Model: FOCUS ST
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2014
Postów: 106
|
![]() Cytat:
A A6 kombi zaczyna się od 155 tys + metalik 4420 + pakiet comfort 9900 = 170 000 i cały czas jest z najprostszym silnikiem w dodatku benzynowym i brakuje mu sporo z wyposażenia. Ostatnio edytowane przez Wind ; 16-09-2010 o 20:37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1896 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-03-2008
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]()
Pokrywa silnika podpierana tradycyjnym "drutem" co w większości tej klasy pojazdów są amortyzatory
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1897 | |
ford::advanced
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Włocławek
Model: Ranger Wildtruck
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2021
Postów: 490
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1898 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,529
|
![]()
Mi wciskali kit, że druciana pokrywa jest podyktowana bezpieczeństwem pieszych....
Pozdrawiajka, Alek
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc] |
![]() |
![]() |
![]() |
#1899 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-03-2008
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]()
Pokrywa silnika podpierana "drutem" co w tej klasie samochodów wystepuje raczej amartyzator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1900 | |
ford::advanced
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Włocławek
Model: Ranger Wildtruck
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2021
Postów: 490
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
mondeo mk4 , usterki |
|
|