![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
|
![]()
witam wiem ze ten temat byl pewnie wałkowany miliony razy lecz nigdzie nie moge znaleść odpowiedzi na moje pytanie
posiadam forda escorta mk7 1,6 16v zetec i mam taki problem ktory zaczal sie teraz w okresie jesiennym (boje sie co sie bedzie działo w zimie ) tak wiec kiedy zostawie swojego forda na noc i rano jest zimny nie chce odpalac wymienione sa przewody dziś wymienilem świece pąpka pracuje( przynajmniej ja slychac) rozrusznik kręci a autko jednak nie zapala na popych ( wiem ze nie powinno sie tego robić) pali od kopa od razu sekunda i działa dziś rano kręcilem rozrusznikiem chyba z 15 razy jak nei wiecej w kazdym badx razie tak dlugo ze prawie mi aku padl i nie odpalił na popych igla od strzala kiedy silnik sie nagrzeje ( przejechałemm jakies 5km ) to pali juz od razu czy wiecie jaki moze byc problem?? nr dwa to to ze jak juz odpali to obroty wskakują tak na 500 i spadają az silnik gaśnie potem juz odpala normalnie ale do puki sie nie rozgrzeje to obroty wachają sie miedzy 500 a jeszcze nizej az trzęsie całym autkiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.(( prosze pomocy bo juz nie wiem co mam robićGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez elfikone ; 16-10-2010 o 10:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
|
![]()
Wymień olej na jakiś normalny fordowski. Jeżeli zamkną Ci wątek, dopisz się do któregoś istniejącego (w tym temacie).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
|
![]()
jakoś watpie zeby to była wina oleju raczej to jakis problem mechaniczny ma ktoś jakies inne sugestie ??Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2008
Skąd: ZET GIE(Zielona Góra)
Model: ESCORT | CITROEN C5
Silnik: 1.8TD-IC | 2.0 HDI
Rocznik: 07/1997 | 05/2001
Postów: 429
|
![]()
Wyczyść silniczek krokowy,a tak w ogóle wymieniając przewody przestrzegałeś kolejności?Czy na pałę wyciągałeś wszystkie i podłączyłeś jak szło?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Nie napisales, czy moze wciskales gaz w podloge przy probie odpalania gdy nie chce zaskoczyc. No i czy po wcisnieciu gazu w podloge zapali czy nie, sprawdz i napisz.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
|
![]()
tak wciskałem gaz w podłoge i nic to nie daje byłem dziś u mechanika powiedział mi ze moze to być wina przepustnicy lub silniczka krokowego wiec pojechałem do elektryka niestety dziś nieczynne lecz zadzwonilem do niego przedstawilem problem i mowi ze na bank nie przepustnica w poniedziałek sie umowiłem na podpiecie pod komputer lecz boje sie ze to nic nie da gdyż wielu moich znajomych miało problemy i jak podpinali pod komputer pokazywał ze np coś wymieniali ta częśc a problem nadal pozostawal
jesli chodzi jaki to olej na jakim jeżdże to nie mam pojecia bo niedawno autko kupiłem i jeszcze nie wymieniałem oleju ale zanim zaczeła sie pora jesienna wszystko bylo wporządku i samochodzik nie bierze zbyt duzo oleju zebym musiał dolewać czy coś praktycznei jest go tyle samo co 2 miesiące temu a zrobiłem naprawde sporo kilometrów jesli chodzi o kable to były sprawdzane przez elektryka i sa w dobrym stanie jeden przewod był do wymiany tylko i elektryk to zrobił |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-01-2010
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Model: Ford Escort
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: 1992
Postów: 22
|
![]()
sprawdz czujnik temperatury plynu chlodzacego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: chrzanów
Model: ford escort mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1997
Postów: 18
|
![]()
czujnik był dzisiaj sprawdzany i inne jakies czujniki tak samo wężyki wszystkie były sprawdzane czy przypadkiem jakieś lewe powietrze gdzies nie dochodzi...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ostatnio edytowane przez elfikone ; 16-10-2010 o 16:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-01-2010
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Model: Ford Escort
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: 1992
Postów: 22
|
![]()
moze sprawdz jakie jest napiecie dla sterownika na jego zlaczach moze podczas krecenia rozrusznikiem wystepuje duzy spadek napiecia i dlatego nie pali z rozrusznika a na popych od razu, zobacz tez zasilanie wtryskiwaczy i cewki zaplonowej.
|
![]() |
![]() |