![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-03-2010
Model: Ford Focus LX Kombi
Silnik: TDCi 1.6L
Rocznik: 2006
Postów: 7
|
![]()
Problem polega na tym,ze nie wiem jak dostać sie do tylnej części półki z zegarami? Po zdjęciu wszystkich plastikowych osłon przy kierownicy,oraz po odkręceniu ostatnich dwóch srób,(chyba ostatnich dwóch) w dolnej części nie mogę wyciągnąc zegarów,przy użyciu niewielkiej siły wszystko da sie wysunąc zaledwie do ok.3-4cm,a pózniej opór! Nie mam pojęcia co jeszcze to trzyma? A może trzeba zdjąc najpierw cały górny panel? Pomocy!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 19-07-2009
Skąd: Kraśnik
Model: Fusion
Silnik: 1.6
Rocznik: 2003
Postów: 34
|
![]()
Kolego jak masz zdjęte plastiki to od spodu dostaniesz sie tak jak bedzie ciagnął za zegary zobaczysz która to wiązka może wiązke trzeba puścić z jakiegoś zaczepu i ładnie wyjdzie.
__________________
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=74778 - Kiedyś Ford Focus 1.6TI-VCT - Projekt już prawie Gotowy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-03-2010
Model: Ford Focus LX Kombi
Silnik: TDCi 1.6L
Rocznik: 2006
Postów: 7
|
![]()
dzieki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-01-2009
Model: focus
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 28
|
![]()
Demontaż jest dziecinnie prosty.
Po odkręceniu tych dwóch torksów nie ciągnij zegarów od dołu, tak się nie da. Jeśli masz zegary ze srebrnymi plastikami to "z czuciem" odciągaj je lekko w dół i do siebie. Żeby puścił taki duży (dość solidny) zaczep w górnej części zegarów. Montaż w odwrotną stronęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-01-2009
Skąd: Józefosław
Model: Ford Focus II 5D HB
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rocznik: 2005
Postów: 82
|
![]()
Witam,
mam problem z wyjęciem zegarów. doszedłem do momentu jak na foto, próbuje ciągnąć lekko w dól i do przodu jednak nie chcą wyjść. czy przed wyjęciem trzeba odczepiać jakieś przewody z tyłu? te zegary wyglądają tak jakby nie chciały się zmieścić w tych plastikach od deski. jak to wyjąć ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-01-2005
Skąd: Warszawa
Model: FF II kombi Ghia
Silnik: 2,0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 161
|
![]()
trzeba podważyć lekko od góry zegary. np delikatnie włożyć cienki dość długi wkrętak pomiędzy górną krawędź zegarów a "daszek" - powinny puścić górne zaczepy.
tylko delikatnie i z wyczuciem, żeby nie zostawić śladów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]()
opis wyjmowania
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 27-01-2010
Model: FF MK2
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 11
|
![]()
Witam
Mam pytanko właśnie z grzebaniem w zegarach. Czy przed przystąpieniem do demontażu trzeba odłączyć akumulator? Według zdjęć z linka jest to robione przy podłączonym aku. Może prymitywne pytanie ale wole mieć pewność że niczego nie uszkodzę przy włączonym aku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-10-2010
Skąd: KRAKOW
Model: focus
Silnik: 16tdci
Rocznik: 2004
Postów: 6
|
![]()
nie ma potrzeby odlanczania akumlatora
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 27-01-2010
Model: FF MK2
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 11
|
![]()
Ok DziękiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam jeszcze jedno pytanie związane z samymi zegarami, tzn pewna osoba tak usuwała mi błąd że nie mogąc nic zrobić w kompie usunęła diodęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (normalnie porażka), jak tylko do tego doszedłem (tak jakoś ciemniej było na tablicy przy odpalaniu) to z buczałem go, oddał kasę i przywrócił diodę do życia, ale nie w tym rzecz. Po rozkręceniu zegarów przez grzebka mam nieprawidłowe wskazania zegarów (prędkość obroty ilość paliwa oraz temperature cieczy chłodzącej), prędkościomierz, obrotomierz oraz paliwo już skalibrowałem zgodnie ze wskazaniami modułu komfortu (według wskazań wyświetlacza w zegarach w trybie testu) mam jeszcze problem z temperaturą. Temperatura w tym module podawana jest w stopniach "C" ale w formie dziesiętnej w zakresie od 0 do 254 (bynajmniej wskazywane liczby nie są stopniami C i trzeba jakoś sobie to przeliczyć. Czy może ktoś wie jak to przeliczyć? Ostatnio edytowane przez Rainman ; 31-10-2010 o 09:17 |
![]() |
![]() |