![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: wabrzezno
Model: ford focus kombi
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 17
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2010
Skąd: Gdynia
Model: focus
Silnik: 1.6 diesel
Rocznik: 2011
Postów: 5
|
![]()
Kiedyś też miałem taką zagadkę. Może być kilka przyczyn najlepiej zacząć od najprostszych. Wymień filtr paliwa i podczas wymiany dmuchnij powietrzem w przewód zasilający paliwo, bo może masz zapchany smok w zbiorniku paliwa. U Mnie pomogło bez użycia sprężarki, i przy wymianie filtra to powtarzam bo nasze paliwa to syf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-03-2009
Skąd: Białystok
Model: focus mk3
Silnik: był 1,8 TDCI, jest 1,6 tdci
Rocznik: był 2003, jest 2012
Postów: 94
|
![]()
Witam. panowie proszę nie róbcie koledze wody z mózgu. Nie opowiadajcie o pompach w zbiorniku (to dotyczy benzyny). Kolego masz tdci. Układ zasilania w tym silniku jest dosc skomlikowany. Zaświecająca sie zółta sporalka podczas jazdy może świadczyc o bardzo róznych niedomaganiach. Mam podobny problem, podłaczanie do kompa niekoniecznie da zadawalający wynik poszukiwań, ale jednak od czegoś nalezy zacząc. Pozdrawaim, i życze powodzenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: wabrzezno
Model: ford focus kombi
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 17
|
![]()
powiem wam jedno bylem dzisiaj na kompie w ASO i stwierdzono ze dostaje za malo paliwa i prawie na 100% uklad lapie powietrze. stwierdzili uszkodzenie 2 przewodow paliwowych bo podczas odpinania filtra wyszlo wszystko ze srodka. teraz czekam za przewodami i po wymianie powiem czy wszystko ok. a podpiecie pod kompa w ASO az tak drogie nie bylo. pozdrawiam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::specialist
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 18-02-2007
Skąd: Mielec
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001 po lifcie
Postów: 512
|
![]()
Jeżeli te wężyki nie pomogą to sprawdź czujnik ciśnienia na listwie zasilającej, może ona coś szwankuje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-11-2010
Skąd: z neta
Model: Focus, Citroen C4 coupe VTS
Silnik: 18TDDI, 2.0 HDI 16V
Rocznik: 2000,2005
Postów: 101
|
![]()
W TDDI falowały mi obroty biegu jałowego, ale, ze nie miałem kiedy sie tym zając wiec jeździłem z tym kilka miesięcy dopóki nie zaczęła mi się zapalać kontrolka świec żarowych. Gdy jeździłem na krótkich odcinkach nie zapalała się, natomiast po przejechaniu jednorazowo ponad 100km kontrolka zapalała sie a silnik przechodził w tryb awaryjny - zero reakcji na pedał gazu/ pracował tylko na obrotach biegu jałowego/. Po zgaszeniu silnika i chwilowym odczekaniu mogłem ponownie kontynuować jazdę, ale nie na długo. Po odstaniu nocy ponownie wszystko niby było w porządku i mogłem jeździć bez przeszkód - problem był jeden - nigdy nie wiedziałem kiedy przestanie mi reagować na pedał gazu a przede wszystkim lęk czułem przy wyprzedzaniu.
W moim przypadku przyczyna wszystkich problemów czyli falowania obrotów i zapalania się kontrolki był lejący wtryskiwacz - po wymianie wszystko wróciło do normy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: wabrzezno
Model: ford focus kombi
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 17
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: wabrzezno
Model: ford focus kombi
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 17
|
![]()
bylem dzisiaj na wymianie przewodow paliwowych i powiem ze na samym poczatku zapalila mi sie kontrolka swiec ale go zgasilem i ponowna proba 1,2,3,4,5 i spirala sie nie pali moze to pomoglo. zobacze w najblizszym czasie. w ASO skasowali mnie az 450 zl. pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: wabrzezno
Model: ford focus kombi
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 17
|
![]()
powiem wam jedno wydalem w ASO 600 zl i nie ma roznicy jest tak jak bylo. mam pytanie czy mozna wymieniac tylko 1 wtryskiwacz czy tylko komplet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: wabrzezno
Model: ford focus kombi
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 17
|
![]()
witam. od wczoraj zwrocilem uwage na dziwne szumienie gdzies w okolicy pompy chyba to moze byc u mnie przyczyna takiego odpalania i pracy silnika. umowie sie w ASO na sprawdzenie pompy i wtryskow i powiem jaka diagnoza. jeszcze pytanko pompy po regeneracji daja rade czy nie bardzo
|
![]() |
![]() |