![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2010
Skąd: Zgorzelec
Model: Sierra
Silnik: 2.0 LX
Rocznik: 1988
Postów: 148
|
![]()
witam wszystkich! od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem zimnego silnika.Wcześniej co prawda nie odpalał za pierwszym razem dopiero za drugim ale teraz dopiero za trzecią czwartą próbą pali.Zmieniło się to od czasu kiedy zelżały mrozy! dla mnie jest to dziwne bo chyba przy niższej temp. powinno być gorzej? może ktoś wie o co tu chodzi? z góry dziękuję za poradę!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-01-2011
Model: Sierra
Silnik: 2.9
Rocznik: 1992
Postów: 6
|
![]()
Następnym razem zanim odpalisz auto spróbuj kilkakrotnie przekręcić kluczyk.
Jeśli odpali za pierwszym razem to masz do przejrzenia układ paliwowy. Począwszy od pompy, przez filtr, regulator ciśnienia paliwa a na wtryskiwaczach skończywszy. Niestety nie ma reguły co pierwsze z tego zastawu padło, osobiście stawiam na wtryski. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2010
Skąd: Zgorzelec
Model: Sierra
Silnik: 2.0 LX
Rocznik: 1988
Postów: 148
|
![]()
Dziękuję serdecznie za wcześniejszą poradę. I mam do Was jeszcze jedno pytanko:
A mianowicie. Do exdebes: najważniejsze jest to, że ja mam auto na gaźniku, którym steruję moduł zainstalowany w komorze silnika. W związku z tym jaki jest powód niemożności uruchomienia go jako zimnego za 1 razem tylko za którymś z koleii. Czekam na odp. Ostatnio edytowane przez sierradzg ; 24-01-2011 o 19:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-09-2007
Skąd: Lubin (DLU)
Model: Transit
Silnik: 2.0 TDDi, 2.0 TDCi
Rocznik: 2005 Euroline, 2006
Postów: 621
|
![]()
Uszkodzony zaworek zwrotny (membrany) w pompie mimośrodowej paliwa i paliwo się cofa. Rozrusznin napędza wałek pośredni i pompę, a ona dopiero poda paliwo do gaźnia. Sprawdź to instalując miedzy pompą a gaźnikiem przezroczysty filtr paliwa (filtron za 5zł)
__________________
Zasady forum są po to, żeby je łamać. Życie pokarało mnie stadem Fordów, lecz wynagrodziło Kotem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2010
Skąd: Zgorzelec
Model: Sierra
Silnik: 2.0 LX
Rocznik: 1988
Postów: 148
|
![]()
Dziękuję za poradę ale chciałbym wiedzieć w jaki sposób montuje się ten filter pomiędzy pompą paliwa a gażnikiem? chciałem nadmienić że coś w rodzaju małego filtra mam zamontowane między kolektorem ssącym a sterownikiem ESC czyli modułem który steruje gażnikiem.Czy to może o to chodzi? Będę wdzięczny za odpowiedż . pozdrawiam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-09-2007
Skąd: Lubin (DLU)
Model: Transit
Silnik: 2.0 TDDi, 2.0 TDCi
Rocznik: 2005 Euroline, 2006
Postów: 621
|
![]()
Nie masz takie czarne małe ****ienko
a tu kupujesz filtr (średnica wewn. węża 8mm) i 2 opaski zciskowe, przecinasz wąż, wkładasz filtr (jest strzałka w którą strone a płynąć paliwo) zaciskasz opasaki i już.
__________________
Zasady forum są po to, żeby je łamać. Życie pokarało mnie stadem Fordów, lecz wynagrodziło Kotem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2010
Skąd: Zgorzelec
Model: Sierra
Silnik: 2.0 LX
Rocznik: 1988
Postów: 148
|
![]()
Bardzo dziękuję za jasne wytłumaczenie tematu.Zrobię tak jak napisałeś. Pozdrawiam!
|
![]() |
![]() |