![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 27-05-2010
Skąd: Mrozów
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
![]()
Witam
mam problem od jakiegos czasu zapala mi sie kontrolka silnika, samochod szarpie na niskich obrotach i podczas przyspieszania, wtedy wlasnie zapala sie lampka, gasnie po kilkunastu kilometrach. Swiece juz wymienilem nie wiem co dalej moze byc, zrobilem badanie i wyszlo bledy spalania w 4 cylindrze. Ponoc to moze byc cewka i kable ? Czy ktos moze mi powiedziec czy warto w ciemno wymieiac cewke i kable. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2004
Postów: 115
|
![]()
U mnie pomogło - wymieniłem i defekt ustąpił
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 21-11-2009
Skąd: Lublin
Model: FUSION
Silnik: 1.4 16V duratec
Rocznik: 2003
Postów: 2
|
![]()
Cewka do wymiany miałem to samo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-07-2004
Model: Fusion 1.4 FX Gold
Silnik: 1.4 benz
Rocznik: 2004
Postów: 73
|
![]()
Miałem identyczną sytuację. Wymiana kabli, cewki i świec (te juz masz nowe) kosztowała mnie 489 zł poza ASO. Autko śmiga jak należy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 12-02-2004
Skąd: Mazowsze, TenKraj.
Model: Mondek V5 sedan
Silnik: diesel 2.0 /150 koni
Rocznik: 2019
Postów: 996
|
![]()
Tak bardzo akademicko analizując problem, jeżeli miałeś zdiagnozowane, że problem dotyczy tylko jednego cylindra, to cewkę można by wykluczyć, bo jedna cewka jest do wszystkich cylindrów, tak myślę, że jak by był z nią problem, to błędy by były na wszystkich cylindrach.
Ale przewód WN do czwartego cylindra jak najbardziej jest podejrzany. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-12-2010
Skąd: Gdańsk
Model: mondeo MK3/ST220
Silnik: 1.8/3.0
Rocznik: 2005/2004
Postów: 16
|
![]()
Maiłem taki sam problem i pomogła wymiana świec plus kabli - cewki nie ruszałem
__________________
Pozdrawiam T. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-06-2010
Skąd: krakow
Model: fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
![]()
To CEWKA DO WYMIANY !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 27-05-2010
Skąd: Mrozów
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
![]()
dzieki za zainteresowanie tematem i za odpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mam tylko pytanie czy wymienić na oryginał czy może zamiennik zamiennika (cewka od focusa za 130 PLN) natomiast oryginalna kosztuje 360 PLN ? czy ma ktoś doświadczenia w tej kwestii ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2004
Postów: 115
|
![]()
ja do fusiona wsadziłem zamiennik i śmiga. polecam też przy okazji wymienić kable i świece
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 27-05-2010
Skąd: Mrozów
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
![]()
Witam
wymieniłem świece oraz kable ale problem nie ustapił, ale zaobserwowałem jeszcze inną dziwną rzecz po wymianie filtra powietrza i paliwa silnik zaczął dławić się częściej niż przed wymianą filtrów, obawiam się czy to przypadkiem nie zawor lub wtryskiwacz, czy ktoś wie jak to sprawdzić ? |
![]() |
![]() |