![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Świebodzin
Model: Focus mk1 kombi
Silnik: 1.8 TDCI 115km
Rocznik: 2001
Postów: 140
|
![]()
Dzięki wielkie za poradę.
__________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]()
A dokrecasz chociaz ta nakretke do oporu? Czy moze nie? Bo to ma byc na maxa dokrecone, wtedy sie nie poluzuje, taka budowa tego jest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 16-04-2010
Skąd: Kraków
Model: Fusion/Mondeo
Silnik: 2.0 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 179
|
![]()
A najlepiej kluczem dynamometrycznym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
obecnie Ford Escort mk7 electric orange obecnie Ford Focus ST 2.5 T 280ps 450nm ![]() obecne Ford Fusion 2.0 ecoboost ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Mozna tez kupic klej do gwintow i sie napewno nie odkreci.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2008
Skąd: ZET GIE(Zielona Góra)
Model: ESCORT | CITROEN C5
Silnik: 1.8TD-IC | 2.0 HDI
Rocznik: 07/1997 | 05/2001
Postów: 429
|
![]()
Chyba taniej wyjdzie kupno nakrętki niż tego kleju do gwintu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 14-01-2005
Skąd: Opolskie, Nysa
Model: passat b5
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 631
|
![]()
w sklepie coś 25 zł nakrętka
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2008
Skąd: ZET GIE(Zielona Góra)
Model: ESCORT | CITROEN C5
Silnik: 1.8TD-IC | 2.0 HDI
Rocznik: 07/1997 | 05/2001
Postów: 429
|
![]()
Heh aż tyle wydawało mi się że tańsza,to już bym wolał za te pieniądze kupić kompletne łożysko i wziąść z niego nakrętkę a łożysko zostawić sobie na później w razie jakby padło,a padnie na pewno bo to takie g....o często siada
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 14-01-2005
Skąd: Opolskie, Nysa
Model: passat b5
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 631
|
![]()
Oj kolego na łożysko za takie pieniądze nawet nie chciał bym patrzeć.
Na tych których śmigam zrobiłem już 90 tyś i nie wymieniałem bo są dobre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2008
Skąd: ZET GIE(Zielona Góra)
Model: ESCORT | CITROEN C5
Silnik: 1.8TD-IC | 2.0 HDI
Rocznik: 07/1997 | 05/2001
Postów: 429
|
![]()
A na jakich jeździsz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 14-01-2005
Skąd: Opolskie, Nysa
Model: passat b5
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 631
|
![]()
Nie podpowiem ci na jakich bo jak kupiłem 7 lat temu auto to nie zmieniałem a przejechałem już prawie 90 tyś.
Brałem auto od Belgijki, może były oryginalne jakie ford montował. Polecam mimo wszystko jakie mam firmę SKF stosowałem łożyska tej firmy w innym pojeździe i było ok. |
![]() |
![]() |