![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
![]()
Ale on nie jest wcale slaby, idzie jak burza. Ma tylko takie dziwne momenty ze przestaje ciagnac i czuc ze nie przepala benzyny. Sprawe to z ta sonda, a moglbys kolego podpowiedziec dokladniej gdzie tego szukac? Bo dopiero co stalem sie posiadaczem galaxa i nie bardzo wiem o ktora kostke chodzi i gdzie znajduje sie rozrusznik, dostane sie od gory?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-05-2008
Skąd: Starachowice
Model: GALAXY GHIA
Silnik: 2,3 B + LPG
Rocznik: 1999
Postów: 41
|
![]()
Da się dostać od góry, jak staniesz przodem do samochodu to rozrusznik masz po prawej stronie i po lewej stronie rozrusznika jest kostka do sondy lambda. Trafisz do niej patrząc skąd ida przewody od sondy lambda. Mój też czasami szedł jak burza a czasami był zmulony. Sprawdź sondę bo roboty niewiele a koszt sondy to ok.200zł.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Wiesbaden
Model: Hyundai ix35
Silnik: 2,0 VVTC
Rocznik: 11
Postów: 343
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
![]()
Odpialem sonde, zupelnie inne auto. Tych momentow straty mocy o ktorych pisalem nie ma, jeszcze nie testowalem na trasie ale w miescie jest okej! Mialbym teraz tylko ewentualnie zastrzezenia do pracy silnika w momencie gdy opuszcza obroty i pracuje na wolnych. Na wolnych obrotach czasem "poszarpuje" i czuc wibracje na budzie auta, co to moze byc? I nierownomiernie opuszcza obroty czasem, raz wolno raz szybko, ten typ tak ma?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-05-2008
Skąd: Starachowice
Model: GALAXY GHIA
Silnik: 2,3 B + LPG
Rocznik: 1999
Postów: 41
|
![]()
U mnie jest podobnie z obrotami, tzn, czasami bardzo wolno spadają. Pomaga na jakiś czas czyszczenie silnika krokowego. Co do obrotów to najpierw wymień sondę i zobacz co się będzie działo. Ważne że udało Ci się wyjaśnić problem sondy w prosty sposóbGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
![]()
Gdzie dokladnie znajduje sie silnik krokowy w 2,3? Latwo sie do niego dostac? Czy ma on wplyw na spalanie auta?
Ostatnio edytowane przez maciaba ; 02-11-2011 o 15:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
![]()
Gdzie dokladnie znajduje sie silnik krokowy w 2,3? Latwo sie do niego dostac? Czy ma on wplyw na spalanie auta?
I jeszcze jedno pytanie, gdzie znajduja sie wezyki podcisnienia? Sa tylko 2? Przepraszam za dublowanie posta, ale w inny sposob temat nie trafilby do ostatnio odwiedzanych.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-11-2006
Skąd: Ziemia Lubuska
Model: Citroen C8
Silnik: 2.2 HDI
Rocznik: 2005
Postów: 1,724
|
![]()
silnik krokowy nie powinien mieć wpływu na przerywanie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
![]()
Pytalem o spalanie. A pozostale pytanka, kolego podpowiesz?
|
![]() |
![]() |