![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Skąd: Gdańsk
Model: S-Max; S-MAX Titanium S
Silnik: 2.5 T; 2.0T 240KM
Rocznik: 2006; 2011
Postów: 21
|
![]()
Jestem ciekaw jakie macie doświadczenia z tym silnikiem w S-Maxie ? Czekam na swojego z utęsknieniem a od 4 lat jeżdżę 2.5 T i zastanawiam się czy będzie lepiej, gorzej czy tak samo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
|
![]()
ja osobistego doświadczenia nie mam, ale raczej nie spodziewałbym się wielkiej różnicy między nimi
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: s-max
Silnik: 2.0 B
Rocznik: 2009-miot majowy
Postów: 758
|
![]()
Jeśli wierzyć dziennikarzom (ileż to głupot się naczytałem o sprawach z którymi miałem do czynienia na co dzień) to nie ma istotnej różnicy w stosunku do silnika 203kM. A o nim jest sporo na forum. Stwierdzili po jeździe, że nie warto dopłacać. Ale...patrz co w nawiasie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
![]()
Różnica jakaś na pewno jest...wiadomo,że nie będzie taka jak z 1.8 TDCI na 2.0 Turbo benz...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 02-11-2010
Skąd: Gdańsk
Model: Ford S-Max
Silnik: Ecoboost 203KM
Rocznik: 2010
Postów: 221
|
![]()
Katalogowo pomiędzy 203 a 240KM róznica jest 0.5s w sprincie do 100km/h. Jak ze spalaniem to jeszcze chyba niewiadomo, bo to zupełna nowość.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Skąd: Gdańsk
Model: S-Max; S-MAX Titanium S
Silnik: 2.5 T; 2.0T 240KM
Rocznik: 2006; 2011
Postów: 21
|
![]()
A jak Twój 203 KM się sprawuje ? Jak skrzynia ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 02-11-2010
Model: Smax
Silnik: 2.0 ecoboost
Rocznik: 2017
Postów: 338
|
![]()
203KM naprawdę daje rade.Jestem bardzo zadowolony.Co prawda spalanie po mieście potrafi zasmucić /18.9l/ ale zabawa przednia.Trasa 9.2l to normalka. To moj pierwszy automat i nie mam porównania do innych , ale jestem zadowolony.Szybko zmienia biegi ,żwawo reaguje na gaz.Jeżdze w zwykle trybie 'D' bo po mieście.Jednak w trasie 'S' robi ogromne wrażenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..No i ten dzwiek przy wkrecaniu na obroty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pzdr!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Skąd: Gdańsk
Model: S-Max; S-MAX Titanium S
Silnik: 2.5 T; 2.0T 240KM
Rocznik: 2006; 2011
Postów: 21
|
![]()
Kurcze, nie mogę sie doczekać. Właśnie się dowiedziałem, że mój S wyjechał z Genk. A propos - mają tam teraz jakiś duzy problem z terminowościa dostaw, jest zator na kontrol jakości i wszystkie samochody są opóźnione nawet o 2 - 3 tygodnie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 02-11-2010
Skąd: Gdańsk
Model: Ford S-Max
Silnik: Ecoboost 203KM
Rocznik: 2010
Postów: 221
|
![]()
Potwierdzam, wrażenia są niesamowite, i naprawdę warto dla nich spalić te 10/100km w trasie. Mój każdy pasażer jest pod wrażeniem siły wciskającej w fotel, ja niestety muszę trzymać kierownicę, więc aż tak bardzo tego nie odczuwam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Auto uczy pokory, nie jest dobre dla początkujących kierowców, i szaleńców. W mieście spalanie stabilizuje się na ok 13l. Szokujące liczby również wyskakują ale to na krótkich odcinkach, krótko po wyzerowaniu komputera. Skrzynia jest świetna. Jak ktoś jeździł tradycyjnym automatem w Mondeo 2.0, czy Focusie 1.6, to najlepiej niech zapomni o tym przykrym wydarzeniu myśląc o Durashift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-04-2009
Skąd: Warszawa
Model: Tiguan II/BMW F30 Estoril Blue
Silnik: 2.0 TFSi 220 KM/335i Xdrive
Rocznik: 2016/2012
Postów: 336
|
![]() Cytat:
Takie czasy niestety nastały,że duże silniki będą odchodziły w zapomnienie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
2.0t , osiągi , s-max |
|
|