![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#641 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 25-03-2008
Skąd: Kwidzyn
Model: Ford Galaxy MK2
Silnik: 1.9 TDJ
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]() Cytat:
Sam nie wiem poniewaz nie jestem stałym bywalcem tego forum...?
__________________
Kiedyś Galaxy MK 2 1997r. 1.9TDI 90KM - miłe wspomnienia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Małopolska
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 130PS
Rocznik: 2003
Postów: 143
|
![]() Cytat:
Piszesz, że "Po podłączeniu VAGa com lub polskiego Vaga nie komunikuje" - a co to jest VAG com czy polski Vag - bo dla mnie to sa programy a nie interfejsy więc nie wiem jak je "podłączasz". Potem piszesz o VW tool i Vag K+Can. Więc skoro inne interfejsy działają a tamten nie to go wywal. Nawet nie wiem o jakim interfejsie piszesz. Nie wiem w czym masz problem: czy w tym, że interfejs się nie komunikuje, czy, że wprowadza błąd poduszki? (jesli dobrze zrozumiałem: po podłączeniu kabelka powoduje on błąd poduszki). Nieważne jaki program zastosujesz to zawsze powoduje on bład poduszki? Jeśli tak to kabel jest uszkodzony (bo inne kabelki rozumiem, że działają poprawnie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 25-03-2008
Skąd: Kwidzyn
Model: Ford Galaxy MK2
Silnik: 1.9 TDJ
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Wszystko jest jasne
Problem też rozwiązany interfejs z multiplekserem podczas komunikacji z autem powodował zapalanie się air bag znaczy coś z interfejsem jest nie halo . Podłączyłem inny interfejs i wszystko działa jak ta lala Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Kiedyś Galaxy MK 2 1997r. 1.9TDI 90KM - miłe wspomnienia |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
ford::average
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Northwich UK/ Racibórz
Model: S-MAX Titanium / Transit T350 LWB
Silnik: TDCI 2,0 140KM Powershift / 2,2 TDCI 100KM
Rocznik: 2012/ 2013
Postów: 116
|
![]()
Witam
Jakiś czas temu miałem ciągle problemy z wchodzeniem w tryb awaryjny. Zgodnie z czym na forum wyczytałem mogły to być kierownice w turbinie. No to zacząłem mu lać tylko Vpowera i go trochę po przeganiałem. Przez ostatnie dwa tygodnie obyło się bez notlaufu. Jednak mam wrażnie, że silnik pracuje trochę głośniej, i na dodatek po odjęciu nogi z gazu słyszę dziwny dźwięk. Obawiam się, że to turbina. Zrobiłem więc logi statyczne i dynamiczne (zgodnie z instrukcjami z forum jak i z stronki audiclub/tdi diagnostyka. Proszę o spojrzenie na nie w miarę możliwości i ocenę kondycji silnika i jego podzespołów. Jescze zapomniałem o jednym, podczs pierwszej próby dynamicznej w grupie 000 , samochód złapał tryb awaryjny. Przy kolejnych juz nie było tego problemu. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jeśli coś spieprzyłem, proszę o wyrozumiałość. Dziękuję i pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
Z tego co widzę, to masz jednak turbinkę do czyszczenia i EGR, również pasuje ruszyć delikatnie kąt wyprzedzenia zapłonu, jest za pózny. Przepływomierz dobry i wtryskiwacze OK.
Pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
ford::average
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Northwich UK/ Racibórz
Model: S-MAX Titanium / Transit T350 LWB
Silnik: TDCI 2,0 140KM Powershift / 2,2 TDCI 100KM
Rocznik: 2012/ 2013
Postów: 116
|
![]()
Dziękuję Stefano.
No cóż tak jak się spodziewałem. Trzeba przeczytać jeszcze raz temat o demontażu i czyszczeniu turbiny oraz EGR, zaopatrzyć się w odpowiednie uszczelki i do roboty. Z tym kątem to w VAG-u czy to sprawa mechaniczna? dziękuję raz jeszcze i miłego weekendu |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
Silnik 01 -> 08 -> blok 04 -> czwarte okno powinno byc 0, ty masz ponad 1 st. trzeba skorygować na kole rozrządu pod czarnym dekielkiem, poluzować trzy sruby M8, klucz 13 mm i ruszyć wałkiem, chyba klucz 18 mm. Zaznaczyć wczesniej cienkim pisakiem aktualne połozenie przy srubie i wałkiem ruszyć delikatnie w prawo, za włosem, około 0,5-1,0 mm. Zrobić ponownie odczyt na wagu, podałem sciezkę, obroty 903...jak za duzo, to skorygować, aż sie uda na 0.
Jak będzie na wolnych obrotach +/- 06 to zostawic, bo ciężko utafić na 0. Lepiej zostawić na -06. Po takiej robocie przybedzie ci parę kucy. Pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
ford::average
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Northwich UK/ Racibórz
Model: S-MAX Titanium / Transit T350 LWB
Silnik: TDCI 2,0 140KM Powershift / 2,2 TDCI 100KM
Rocznik: 2012/ 2013
Postów: 116
|
![]()
OK
Zrobione, teraz parametr kąta na VAGu waha się pomiędzy +03 a +05. Trochę się nabiegałem z kluczem między kabiną a silnikiem (tak z 5 razy) ale faktycznie jakby lekko lepiej "szedł".Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dzięki i pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 27-02-2011
Skąd: Toruń
Model: Ford Galaxy Ghia MK2
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2001
Postów: 46
|
![]()
Witam. Gdzieś czytałem na forum o możliwości dopisania do licznika " ile km można przejechać na pozostałym paliwie " .Przeglądałem dwa razy forum oraz użyłem szukajki.Czy ktoś może podać mi linka gdzie to było ? lub wie jak wprowadzić tą zmianę? Galaxy MK2 pełen FIS 2001r. Pozdrawiam
Ok .Znalazłem już. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez elektor ; 08-04-2011 o 15:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-07-2006
Skąd: Tychy
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 74
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
diagnostyka , elektryka , interfejs diagnostyczny , kod |
|
|