![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-10-2010
Skąd: Żywiec
Model: escort / civic EG4
Silnik: 1.4 / 1.5 D15B2 +
Rocznik: 1993 / 1994
Postów: 98
|
![]()
zasadniczo olej wymienia się co 10 tys. km
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
|
![]()
suchyyy. To benzyna nie bedzie przeszkadzała w smarowaniu silnika ?
czemu nie odpowiadacie ? Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 29-03-2011 o 17:46 Powód: Nie piszemy postów pod rząd. Należy dopisać do poprzedniego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2010
Skąd: Zgorzelec
Model: Sierra
Silnik: 2.0 LX
Rocznik: 1988
Postów: 148
|
![]()
Jeżeli chodzi o tę blokującą się wskazówkę obrotomierza to ja to samo miałem w sierze,od czasu do czasu musialem puknąć w licznik wtedy działała prawidłowo!.Znajomy mechanik podpowiedział mi,że to mogą być tzw. "zimne luty" w liczniku i zaproponowal mi elektryka samochodowego,aby to sprawdził!,ale w między czasie znajomy odsprzedał mi drugi sprawny licznik i teraz wszystkie wskazania są właściwe!Zauważyłem że większość jak ma problemy ze wskazaniami zegarów to od razu szuka przyczyny w silniku,ale jeżeli chodzi o stare auta to nikt nie domyśli się że te zegary po prostu mogą już nie wskazywać właściwie ,bo są stare i zużyte!.Przynajmniej w moim przypadku tak było.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
|
![]()
to samo miałem w escorcie to z pewnością wina obrotomierza.
wymieniłem sonde hahaha , roboty przy tym miałem mase , bo stara sonda trzymała tak mocno ze ukręciłem ją z mocowaniem i miałem potężną dziure w kolanku kolektora, wiec doszło mi spawanie , oczywiscie przy odkręcaniu tłumika śruby nie chciały się poddać itp. itd. ale jakoś ze wszystkim dałem rade i sonda pieknie teraz się błyszczy na kolanku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. moc wróciła i spalanie spadło, do zakończenia prac przy silniku pozostaje tylko wymiana wymiana CPP czujnika położenia przepustnicy, tylko że mam probłem ze znalezieniem takiego czujnika , większość jest tandetnym zamiennikiem, a ja chce zrobić raz i przynajmiej 5 lat nie wnikać Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 29-03-2011 o 17:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-10-2010
Skąd: Żywiec
Model: escort / civic EG4
Silnik: 1.4 / 1.5 D15B2 +
Rocznik: 1993 / 1994
Postów: 98
|
![]()
Musisz sobie zadać jedno pytanie.
Czy jest sens ładować czujnik za 270 zł do samochodu wartego 1000 ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
|
![]()
mój czujnik sie rozpada wiec nie mam wyjścia, a przy obecnych cenach paliwa warto zainwestować w małe auto , myśle że to się zwróci w paliwie , bo to ostatnia żecz która podnosi u mnie spalanie, dąze do spalania 6\100
gdzie mozna znajść czujnik położenia pzepustnicy ? nigdzie nie moge go kupić. Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 29-03-2011 o 17:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
![]() Cytat:
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
|
![]()
Jest jeszcze taka sprawa , czy jest możliwe żeby bennzyna w oleju uszkodziła pompe oleju?
jak zdjołem korek z pokrywy to było widać że zawory chodzą prawie na sucho Ostatnio edytowane przez sovik 90 mk3 1,1 i ; 08-04-2011 o 20:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Nie rozumiem Ciebie, kupileś 21 letniego szrota za 100zł i chcesz aby chodził jak nówka. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
|
![]()
jeśli się da to chce żeby jeżdziła najlepiej jak sie da , po to chyba jest to forum żeby było mozna sie dowiedzieć pare pierdół a nie zwiedzać wszystkich mechanikow w okolicy ,a jak miał bym wiecej kasy to bym sobie kupił nowszy model , ale na razie bujam się tym , sory że to ci przeszkadza.
|
![]() |
![]() |