Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fiesta
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-03-2011, 22:48   #21
suchyyy
ford::average
 
Avatar suchyyy
 
Zarejestrowany: 24-10-2010
Skąd: Żywiec
Model: escort / civic EG4
Silnik: 1.4 / 1.5 D15B2 +
Rocznik: 1993 / 1994
Postów: 98
Domyślnie Odp: po odpaleniu duze obroty

zasadniczo olej wymienia się co 10 tys. km

suchyyy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2011, 05:52   #22
sovik 90 mk3 1,1 i
ford::beginner
 
Avatar sovik 90 mk3 1,1 i
 
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
Domyślnie

suchyyy. To benzyna nie bedzie przeszkadzała w smarowaniu silnika ?

czemu nie odpowiadacie ?

Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 29-03-2011 o 17:46 Powód: Nie piszemy postów pod rząd. Należy dopisać do poprzedniego.
sovik 90 mk3 1,1 i jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2011, 21:00   #23
sierradzg
ford::average
 
Avatar sierradzg
 
Zarejestrowany: 11-11-2010
Skąd: Zgorzelec
Model: Sierra
Silnik: 2.0 LX
Rocznik: 1988
Postów: 148
Domyślnie Odp: po odpaleniu duze obroty

Jeżeli chodzi o tę blokującą się wskazówkę obrotomierza to ja to samo miałem w sierze,od czasu do czasu musialem puknąć w licznik wtedy działała prawidłowo!.Znajomy mechanik podpowiedział mi,że to mogą być tzw. "zimne luty" w liczniku i zaproponowal mi elektryka samochodowego,aby to sprawdził!,ale w między czasie znajomy odsprzedał mi drugi sprawny licznik i teraz wszystkie wskazania są właściwe!Zauważyłem że większość jak ma problemy ze wskazaniami zegarów to od razu szuka przyczyny w silniku,ale jeżeli chodzi o stare auta to nikt nie domyśli się że te zegary po prostu mogą już nie wskazywać właściwie ,bo są stare i zużyte!.Przynajmniej w moim przypadku tak było.
sierradzg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-03-2011, 17:07   #24
sovik 90 mk3 1,1 i
ford::beginner
 
Avatar sovik 90 mk3 1,1 i
 
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
Domyślnie

to samo miałem w escorcie to z pewnością wina obrotomierza.

wymieniłem sonde hahaha , roboty przy tym miałem mase , bo stara sonda trzymała tak mocno ze ukręciłem ją z mocowaniem i miałem potężną dziure w kolanku kolektora, wiec doszło mi spawanie , oczywiscie przy odkręcaniu tłumika śruby nie chciały się poddać itp. itd. ale jakoś ze wszystkim dałem rade i sonda pieknie teraz się błyszczy na kolanku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. moc wróciła i spalanie spadło, do zakończenia prac przy silniku pozostaje tylko wymiana wymiana CPP czujnika położenia przepustnicy, tylko że mam probłem ze znalezieniem takiego czujnika , większość jest tandetnym zamiennikiem, a ja chce zrobić raz i przynajmiej 5 lat nie wnikać

Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 29-03-2011 o 17:46
sovik 90 mk3 1,1 i jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2011, 19:38   #25
suchyyy
ford::average
 
Avatar suchyyy
 
Zarejestrowany: 24-10-2010
Skąd: Żywiec
Model: escort / civic EG4
Silnik: 1.4 / 1.5 D15B2 +
Rocznik: 1993 / 1994
Postów: 98
Domyślnie Odp: po odpaleniu duze obroty

Musisz sobie zadać jedno pytanie.
Czy jest sens ładować czujnik za 270 zł do samochodu wartego 1000 ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
suchyyy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-03-2011, 07:19   #26
sovik 90 mk3 1,1 i
ford::beginner
 
Avatar sovik 90 mk3 1,1 i
 
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
Domyślnie

mój czujnik sie rozpada wiec nie mam wyjścia, a przy obecnych cenach paliwa warto zainwestować w małe auto , myśle że to się zwróci w paliwie , bo to ostatnia żecz która podnosi u mnie spalanie, dąze do spalania 6\100

gdzie mozna znajść czujnik położenia pzepustnicy ? nigdzie nie moge go kupić.

Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 29-03-2011 o 17:47
sovik 90 mk3 1,1 i jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-03-2011, 15:11   #27
stasiek49
ford::expert
 
Avatar stasiek49
 
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
Domyślnie Odp: po odpaleniu duże obroty

Cytat:
Napisał sovik 90 mk3 1,1 i Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
gdzie mozna znajść czujnik położenia pzepustnicy ? nigdzie nie moge go kupić.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW
stasiek49 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2011, 20:45   #28
sovik 90 mk3 1,1 i
ford::beginner
 
Avatar sovik 90 mk3 1,1 i
 
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
Domyślnie

Jest jeszcze taka sprawa , czy jest możliwe żeby bennzyna w oleju uszkodziła pompe oleju?
jak zdjołem korek z pokrywy to było widać że zawory chodzą prawie na sucho

Ostatnio edytowane przez sovik 90 mk3 1,1 i ; 08-04-2011 o 20:54
sovik 90 mk3 1,1 i jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2011, 20:54   #29
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: po odpaleniu duże obroty

Cytat:
Napisał sovik 90 mk3 1,1 i Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
czy wlanie gęstszego oleju np. 20W50 uciszy trooche ten silnik ?
nie, ale wlej 75W90, to taki co do skrzyń sie leje, bedziesz miał silnik cichutki jak mysz pod miotłą.

Nie rozumiem Ciebie, kupileś 21 letniego szrota za 100zł i chcesz aby chodził jak nówka.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2011, 21:05   #30
sovik 90 mk3 1,1 i
ford::beginner
 
Avatar sovik 90 mk3 1,1 i
 
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: wrocław
Model: fiesta mk3
Silnik: 1,1 m.wtrysk
Rocznik: 1990
Postów: 20
Domyślnie Odp: po odpaleniu duże obroty

jeśli się da to chce żeby jeżdziła najlepiej jak sie da , po to chyba jest to forum żeby było mozna sie dowiedzieć pare pierdół a nie zwiedzać wszystkich mechanikow w okolicy ,a jak miał bym wiecej kasy to bym sobie kupił nowszy model , ale na razie bujam się tym , sory że to ci przeszkadza.
sovik 90 mk3 1,1 i jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:45.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.